🤣🤣quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch morgen maar eens bellen of we nog van de Campingplaats afkunnen, zo’n buurman
Lekker bezig meneer.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:16 schreef rinardo het volgende:
Streamverslag ook bijgewerkt rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
maar ik heb gelijkquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:08 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Maar vraag dan morgenochtend als de groep bij elkaar is of ze erop willen letten. Nu wordt er ruzie om gemaakt..
zeker dit mag!quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:17 schreef Benny het volgende:
Als gecremeerde kroket niet mag, is iemand een natte handdoek noemen nog wel toegestaan?
Ik vraag dit voor een vriend
hebben okk fkk campingquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mogen we Rob naar Oostenrijk afzenden? Hebben jullie campings daar?
Natte tosti mag wel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:17 schreef Benny het volgende:
Als gecremeerde kroket niet mag, is iemand een natte handdoek noemen nog wel toegestaan?
🤣quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:17 schreef Benny het volgende:
Ik vind haar echt serieus dalen hier!quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:18 schreef suzi1 het volgende:
zie van even terug dat lili tegen rob ook niet tegenspreekt als hij zegt het is uitgepraat
niks over hoe fout hij tekeer ging. bah bah
Was jij niet de penningmeester? Als je opeens vakantiefoto's vanaf een tropisch eiland gaat postenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch morgen maar eens bellen of we nog van de Campingplaats afkunnen, zo’n buurman
Is stream 2 er wel? Hier enkel SLquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:20 schreef Kayro het volgende:
Oké iedereen op rode kamer. Spanning om te snijden op blauw..
Ja. Die is er.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:22 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Is stream 2 er wel? Hier enkel SL
Rode kamer stream 2quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:22 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Is stream 2 er wel? Hier enkel SL
Ik woon ook in Oostenrijk, dus doe maar liever niet!!!quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mogen we Rob naar Oostenrijk afzenden? Hebben jullie campings daar?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was jij niet de penningmeester? Als je opeens vakantiefoto's vanaf een tropisch eiland gaat posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |