Sowieso!!!quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat rob erover door zo in de slaapkamer over Ali ja of nee?
Ja, wie gaat nu nog zeggen dat hij/zij het was?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef Monique___ het volgende:
we moeten het gewoon eerlik kunnen zeggen zegt rob nadat hij bijna ali afmaakt![]()
![]()
Trots op jou😁😉quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef lindademol het volgende:
ik zou echt graag eerlijk willen zeggen dat ik vijf natte handdoeken in de was heb gegooid op dit moment ja
straks nog in bedquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:05 schreef Hznootje het volgende:
We hebben het er niet meer over zegt rob…benieuwd hoe vaak het woord handdoek nog voorbij komt..
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:06 schreef lindademol het volgende:
als ik ali was zou ik nu iedere dag een paar glazen water in die wasmand dumpen
Toch weer lekker doorlullenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoor rob alweer weet je wat die nou toegeeft hij heeft.... en toen weg
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Zijn ze al uitgepraatpak er net een bakje kaasflippies bij
ik geef het nog een weekjequote:Op donderdag 2 februari 2023 22:07 schreef ben34567 het volgende:
Ik had toch even schrik dat Rob een medische interventie nodig had. Helemaal rood en aan het trillen.
Maar vraag dan morgenochtend als de groep bij elkaar is of ze erop willen letten. Nu wordt er ruzie om gemaakt..quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:07 schreef mario390 het volgende:
rob heeft wel gelijk ook
bij zoveel mensen moet
hygiene op erste stelle staan
Mogen we Rob naar Oostenrijk afzenden? Hebben jullie campings daar?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:07 schreef mario390 het volgende:
rob heeft wel gelijk ook
bij zoveel mensen moet
hygiene op erste stelle staan
Daar hebben oude boze mannen wel vaker last van.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:07 schreef ben34567 het volgende:
Ik had toch even schrik dat Rob een medische interventie nodig zou hebben. Helemaal rood en aan het trillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |