Ik denk door slotjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:47 schreef Moira het volgende:
oh had ik nou de lapo of postte ik door het slotje heen?
Het tweedequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:47 schreef Moira het volgende:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:47 schreef Moira het volgende:
Of om anderen te haar te laten verdenken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
Is Annick echt zwakzinnig of is dit haar manier van Mol spelen
Volgens mij zien ze 'm niet altijd, want het stuk waar die loopt moet dan net de camera van aan gezet zijn met een knopquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe kan het dat de portogroep niet steeds roept als de zwarte man komt?
Ja ik twijfel nou om toch terug te gaan op Annickquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:49 schreef eborn het volgende:
Die "zien jullie mij? Ik ben het" was wel heel raar...
Dat klopt. Maar zelfs als ze die wel zagen deden ze niks.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze 'm niet altijd, want het stuk waar die loopt moet dan net de camera van aan gezet zijn met een knop
AH, ik zou eens wat beter moeten luisteren dan aan het begin. Ik luister nooit zoveel tussen de opdrachten door.quote:
Ik ook niet altijd. Vaak genoeg dat het niet heel interessant is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
AH, ik zou eens wat beter moeten luisteren dan aan het begin. Ik luister nooit zoveel tussen de opdrachten door.
Uiteindelijk doen deze alleen maar mee voor de aandachtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:51 schreef Pap89 het volgende:
Ik mis wel echt de hele oude seizoenen zonder Bn’ers, heb je minder met “ego’s” en acteurskunsten te maken
Tsja er kijken veel mensen dus ze zien geen reden dit aan te passenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:51 schreef Pap89 het volgende:
Ik mis wel echt de hele oude seizoenen zonder Bn’ers, heb je minder met “ego’s” en acteurskunsten te maken
ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:51 schreef Pap89 het volgende:
Ja. Dat hebben ze zelfs ook meerdere keren gezegd toen we kritiek was. Ze hoeven niks te doen want mensen kijken massaal. Hetzelfde met die finale in Vondel CS.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja er kijken veel mensen dus ze zien geen reden dit aan te passen
Dat is wel een stuk beter ja, maar ik denk dat je in Nederland dan nog steeds veel nepmollen zou krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:51 schreef Pap89 het volgende:
Klopt, iedereen denkt nu dat dat erbij hoortquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk beter ja, maar ik denk dat je in Nederland dan nog steeds veel nepmollen zou krijgen.
Afgelopen uitzendingenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Naar wie is een badeend een verwijzing
Ranomi?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Een(d)zame hoogtequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Nee joh. De mol zit bij de groep om straks heel opzichtig een krijtje weg te gooien. Oh nee dat was een andere hele slechte molquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:55 schreef Pap89 het volgende:
Daniel/Annick is een mol, omdat de Mol geen zin heeft om die berg op te gaan
Zelfs de Belgen beginnen eraanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, iedereen denkt nu dat dat erbij hoort
Als dat een hint is, dan hadden ze dit seizoen beter "Wie is de eend?" kunnen noemenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Als ik aan switchen deed, had ik haar als mol gezet vanaf aflevering 2. Heb nu maar genoegen genomen met haar als winnaar te noemen. Wat ik ermee opschiet weet ik niet. Althans, Froukje met Annick omwisselen leverde me 400 punten op.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nou om toch terug te gaan op AnnickEcht zo typisch
Vroeger was het wat dat betreft ook veel onschuldiger, mensen waren zichzelf amper verdacht aan het maken. Andere sfeer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk beter ja, maar ik denk dat je in Nederland dan nog steeds veel nepmollen zou krijgen.
Valt nog wel mee toch?quote:
François is de badmeester.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zou briljant zijn als die eendjes er niets mee te maken hebben en dat die François gewoon een stukje verderop zit.
Ja snapjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als ik aan switchen deed had ik haar als mol gezet vanaf aflevering 2. Heb nu maar genoegen genomen met haar als winnaar noemen. Wat ik ermee opschiet weet ik niet. Althans, Froukje met Annick omwisselen leverde me 400 punten op.
Annick en dr neppe "huh?" steeds net. Ik ga stuk.
Iedereen was toen bezig met opdrachten goed doen/geld verdienen. En de mol probeerde toen meer het geld “kwijt” te raken, door bv een plottwist in de opdracht (zoals nu met het NIET openen van de envelop)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vroeger was het wat dat betreft ook veel onschuldiger, mensen waren zichzelf amper verdacht aan het maken. Andere sfeer.
Zou goed kunnen ja.quote:
Ja. Het waren ook wel hele dunne bandjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Kan toch gewoon steentje zijn ofzo. Meteen denken dat iemand hem gesloopt heeft
Misschien hebben ze gezien dat Phillipe als Mol die punaise in de band probeerde te duwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Kan toch gewoon steentje zijn ofzo. Meteen denken dat iemand hem gesloopt heeft
Dat geloven wij natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:58 schreef Redefine het volgende:
Annick heeft nog nooit van coördinaten op een map gehoord
Ja. En daarvoor heel erg kandidaat lijken door aansporen van de rest.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:01 schreef Pap89 het volgende:
Soy voorop, kan die meteen de envelop openen
Ik dacht aan een cameo van Ron Boszhard... vliegt hij er weer snel uitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:01 schreef Redefine het volgende:
François? Lijkt Sander met een nepbaard.
Maar eerst nog wel de optie van de kandidaten om hem terug te halen. Wat ze dan niet doenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht aan een cameo van Ron Boszhard... vliegt hij er weer snel uit.
Echt direct ja. Terwijl ze nog een minuut hadden.quote:
Mwah het nummer is wel gebeld.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:05 schreef Moira het volgende:
Als Daniël de mol is zal 'ie wel gezegd hebben dat hij niet te laag mag vliegen
Zes keer zeggen blijf rustig en dan pas dat zeggen jaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:07 schreef Pap89 het volgende:
Een heel lul verhaal van Annick ipv “NIET OPENEN” en klaar
Er komt nog een opdracht waarbij de afvaller kan terugkeren?quote:
Ik hoop zo niet dat hij het is. Ik kan oprecht wel janken als degene die je eruit wil hebben omdat je je eraan ergert er dan tot de finale in blijft zitten en dan ook nog eens de mol blijkt te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Ik kan wel janken," zei hij terwijl hij een lach probeerde te onderdrukken.
Jurre is ook mijn mol. Valt niet erg op en draagt ook weinig bijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
Soy en Annick zijn te duidelijk, dus die vallen voor mij af. Ik blijf in de Jurre-tunnel. Die heeft de hele tijd iedereen de schuld van alles.
Ja. Ik vermoed dat ze geld kistjes krijgen met de hele pot. Dat ze niet weten wie afgevallen is. En als ze de pot aan de afvaller toe vertrouwen mag diegene blijven of zoiets.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien met een twist, zoals Rik aankondigde aan het begin?
Ja, dat ken ik... in het verleden al een paar keer gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik hoop zo niet dat hij het is. Ik kan oprecht wel janken als degene die je eruit wil hebben omdat je je eraan ergert er dan tot de finale in blijft zitten en dan ook nog eens de mol blijkt te zijn
Jurre verdenk ik ook wel als een van de meesten. Kost ze veel geld.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
Soy en Annick zijn te duidelijk, dus die vallen voor mij af. Ik blijf in de Jurre-tunnel. Die heeft de hele tijd iedereen de schuld van alles.
Jep.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit is al eens eerder gedaan, volgens mij. In de Vlaamse Mol? Wel heel tof altijd voor de groepsdynamiek en het wantrouwen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik vermoed dat ze geld kistjes krijgen met de hele pot. Dat ze niet weten wie afgevallen is. En als ze de pot aan de afvaller toe vertrouwen mag diegene blijven of zoiets.
Yup, met vuurwerkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef Moira het volgende:
Hebben ze dit niet bij de Belgen ook al eens gedaan?
Seizoen Mexico.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef Moira het volgende:
Er gaat juist wel altijd iemand naar huis. Of de slechtste of de een na slechtste.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef Cirilico het volgende:
Sowieso iemand naar huis dus gelukkig.
Wel zonder kistjes toch, of herinner ik mij dat verkeerd?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef Moira het volgende:
Dat is dan weer logischquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:17 schreef Ireth het volgende:
Wij krijgen de schermpjes ook niet te zien
Ik kom er op de een of andere manier ook niet lekker in. Voelt nog steeds of het echt moet beginnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef StephanL het volgende:
Vind dit seizoen echt minder, kan aan mij liggen
ja het was iets met vuurpijlen die een X bedrag waard waren ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel zonder kistjes toch, of herinner ik mij dat verkeerd?
Niet wat mij betreft, dat was namelijk het enige stukje wat ik wel 100% snaptequote:
Kan mij er vaag iets van herinneren.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit is al eens eerder gedaan, volgens mij. In de Vlaamse Mol? Wel heel tof altijd voor de groepsdynamiek en het wantrouwen.
De mensen boeien me ook minderquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik kom er op de een of andere manier ook niet lekker in. Voelt nog steeds of het echt moet beginnen.
Ik kom er ook nog niet lekker in. Tijdens de afleveringen vind ik het nog steeds leuk. Maar niet dat ik van te voren er heel erg naar uitkijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef StephanL het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:20 schreef DaMart het volgende:
Maar zou dat geld dat in de koffer van de afvaller zit dan ook uit de pot verdwijnen?
Van degene die weg moet ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:20 schreef DaMart het volgende:
Maar zou dat geld dat in de koffer van de afvaller zit dan ook uit de pot verdwijnen?
Ik vind het ook niet zo bijzonder hoor. Kijk het omdat ik al 23 jaar kijk. Maar word er niet laaiend enthousiast van.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef StephanL het volgende:
Nee, ik ook hoor. De groep boeit me ook een stuk minder dan voorgaande seizoenen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef StephanL het volgende:
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dat ook doen.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er gaat juist wel altijd iemand naar huis. Of de slechtste of de een na slechtste.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:22 schreef Redefine het volgende:
Dit was wel echt een kandidaat actie van Anke.
Ja wat is het nou.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:22 schreef Legoblokje het volgende:
Dit lijkt op een gestuurde molactie van Anke. De opdracht na een tijdje ''openbreken'' door over die jokers te beginnen. Deed Jan Versteegh ook.
Thnxquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:21 schreef Ireth het volgende:
Ieder met een groen scherm wil het hoogste koffertje, want veilig stellen.
Degene met een rood scherm, wil het hoogste koffertje, want dan mag je blijven.
Kortom, iedereen wil het hoogste koffertje
Ja klopt. Ik las jouw reactie verkeerd. Mijn fout.quote:
Afhankelijk of je Anke wel/niet als mol ziet?quote:
Dat niet zozeer. Meer in de lijn wat denk je dat een mol zou doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Afhankelijk of je Anke wel/niet als mol ziet?
Dat hangt met elkaar samen toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat niet zozeer. Meer in de lijn wat denk je dat een mol zou doen.
Niet per sequote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat hangt met elkaar samen toch?
Behalve de mol, want die kan niet weg. Dus het grote geld wil die mol niet hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:21 schreef Ireth het volgende:
Ieder met een groen scherm wil het hoogste koffertje, want veilig stellen.
Degene met een rood scherm, wil het hoogste koffertje, want dan mag je blijven.
Kortom, iedereen wil het hoogste koffertje
Nee, Anke of Soy is de molquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Daniël zit op Jurre en Jurre is de Mol.
Ankequote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Per ongeluk de perfecte uitkomst, lekker gewerkt Anke
Die kans is wel het grootste.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:29 schreef svann het volgende:
Een van de jongens die vorige test met jokers redde had rood?
Soyquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:30 schreef Cirilico het volgende:
Wie is de vuile leugenaar? Soy of Daniël? Daniël leek in paniek en moest een hoge koffer. Soy deed heel erg z'n best om zichzelf als meest betrouwbare te verklaren. Hallo, Wc-Eend.
Zo komt ze over.quote:
Dan ga je ervan uit dat ze wist wie het rode scherm had gekregen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:32 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En dan geeft ze Annick 0 euro? Lijkt me sterk.
Dit vond ik ook een van de betere dit seizoen tot nu toe. Doolhof en eend sjouwen leuke opdrachten en gave wending met het geld.quote:
Als ze dat gaan doen, ga ik met spullen gooien. Met allemaal ‘geld uit de pot’-opdrachten, hoeft er helemaal niet meer gemold te wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
De productie baalde dat het geld er niet uitging. En nu gebruiken ze dat geld maar bij een andere opdracht om het alsnog er uit twee krijgen...
Want?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:35 schreef Malavita het volgende:
Anke kan je wel afstrepen, daniel ook.
Ja, dit soort opdrachten zijn ook wat meer WIDM oude stijl. Dat ze eens niet in een auto zitten of op elkaar moeten schieten, maar gewoon een taak moeten volbrengen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit vond ik ook een van de betere dit seizoen tot nu toe. Doolhof en eend sjouwen leuke opdrachten en gave wending met het geld.
Soy had mazzel en ontdook zijn rode scherm. Die weet nu dat hij scheef zat.
daniel te fanatiek en pakte imo wel erg snel 1 van de hoge bedragen. Zal me niks verbazen als hij dat rode scherm had.quote:
Haar redenering was wel vreemd. Ik vertrouw Daniel dus hij krijgt een hoog bedrag.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:35 schreef Malavita het volgende:
Anke kan je wel afstrepen, daniel ook.
Zo gaat het helaas vaak wel. En dan achteraf roepen hoe goed de mol het gedaan heeftquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen, ga ik met spullen gooien. Met allemaal ‘geld uit de pot’-opdrachten, hoeft er helemaal niet meer gemold te worden
Eens. Meer een beetje rustig kijken en dan waar nodig bijsturen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
daniel te fanatiek en pakte imo wel erg snel 1 van de hoge bedragen. Zal me niks verbazen als hij dat rode scherm had.
De leiding pakken bij de koffertjes lijkt me niet echt iets voor de mol
Daar ga ik zeker van uit. Anders is het een opdracht van niks.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat ze wist wie het rode scherm had gekregen.
Bij Moltalk hebben ze het erover.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
ik begreep niks van dat laatste spel
wel fijn dat Annick weg is, vermoeiend om steeds te moeten bedenken of ze echt zo wazig is of molt
ik zap snel, thanksquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Bij Moltalk hebben ze het erover.
Maar nu blijkt dat de mensen met een hoge koffer volgende week een voordeel c.q. speelgeld krijgen. De mol weet dat, dus dat is weer een reden om wel veel geld te pakken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:47 schreef Cirilico het volgende:
Als mol wil je inderdaad een laag bedrag. Stel dat de mol verder geen invloed heeft, dan is de kans iig 50% dat er geld uitgaat. Ranomi glipt overal doorheen heb ik 't idee.
We zullen zien. 🐶quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:51 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar nu blijkt dat de mensen met een hoge koffer volgende week een voordeel c.q. speelgeld krijgen. De mol weet dat, dus dat is weer een reden om wel veel geld te pakken.
En hoe meer je als mol je als kandidaat gedraagt, hoe beter het is. De kans dat deze uitkomst met 0 euro voor de afvaller eruit komt is eigenlijk minimaal, dus dat is sowieso wel ongelukkig.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:51 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar nu blijkt dat de mensen met een hoge koffer volgende week een voordeel c.q. speelgeld krijgen. De mol weet dat, dus dat is weer een reden om wel veel geld te pakken.
Ik denk het juist wel. Voor zover ik het kan beoordelen, moeten zowel de slechtste als de één na slechtste een hoge koffer hebben als je hier veel geld uit de pot wil halen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
daniel te fanatiek en pakte imo wel erg snel 1 van de hoge bedragen. Zal me niks verbazen als hij dat rode scherm had.
De leiding pakken bij de koffertjes lijkt me niet echt iets voor de mol
Mee eens, maar in dit geval is dat dus een anti-mol actie van Anke.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:03 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel. Voor zover ik het kan beoordelen, moeten zowel de slechtste als de één na slechtste een hoge koffer hebben als je hier veel geld uit de pot wil halen.
Als de slechtste kandidaat een hoge koffer heeft, maar de één na slechtste een lage, gaat die naar huis en gebeurt er vrijwel niks met de pot. Andersom is dat ook het geval, als de slechtste kandidaat een lage koffer heeft.
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:48 schreef Nielsch het volgende:
Wat een rommelige irritante aflevering.
Wat valt er niet te snappen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
ik begreep niks van dat laatste spel
wel fijn dat Annick weg is, vermoeiend om steeds te moeten bedenken of ze echt zo wazig is of molt
Ja, maar stel dat ze hen dan een van de bedragen vlak onder de 3 hoogste had gegeven, dan was ze meteen weer verdachter geworden bij de rest. Dan is het dus tactisch om als mol degenen van wie jij verwacht dat ze de test het een-na-slechtst hebben gemaakt, lage bedragen te geven.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens, maar in dit geval is dat dus een anti-mol actie van Anke.
Anke had verwacht dat Jurre en Annick het slecht zouden doen in de test en heeft ze daarom een laag bedrag gegeven.
De mol wordt toch van te voren geïnformeerd wie de slechtste en een na slechtste de test heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat ze hen dan een van de bedragen vlak onder de 3 hoogste had gegeven, dan was ze meteen weer verdachter geworden bij de rest. Dan is het dus tactisch om als mol degenen van wie jij verwacht dat ze de test het een-na-slechtst hebben gemaakt, lage bedragen te geven.
Dat vraag ik me af hoor. Ja, de mol heeft heel vaak voorkennis, maar ik betwijfel eigenlijk of de regie de mol echt zo veel macht wil geven om te beïnvloeden wie er naar huis moet. En ik vraag me ook af of je dat als mol wel zou willen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De mol wordt toch van te voren geïnformeerd wie de slechtste en een na slechtste de test heeft gemaakt.
Dan zou Anke hier gewoon falen als mol. Er is niets uit de pot
Als de mol die voorkennis niet heeft is er ook geen mogelijkheid om te mollenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af hoor. Ja, de mol heeft heel vaak voorkennis, maar ik betwijfel eigenlijk of de regie de mol echt zo veel macht wil geven om te beïnvloeden wie er naar huis moet. En ik vraag me ook af of je dat als mol wel zou willen.
En dus maar het allerlaagste geven?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat ze hen dan een van de bedragen vlak onder de 3 hoogste had gegeven, dan was ze meteen weer verdachter geworden bij de rest. Dan is het dus tactisch om als mol degenen van wie jij verwacht dat ze de test het een-na-slechtst hebben gemaakt, lage bedragen te geven.
quote:Afvallers
Aan het eind van elke aflevering maken de kandidaten een test; twintig vragen over de identiteit van de Mol. Degene die de minste vragen goed heeft beantwoord ligt uit het spel. Die persoon moet direct naar huis.
De regie zal denk ik geen invloed uitoefenen op de keuze van de mol.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af hoor. Ja, de mol heeft heel vaak voorkennis, maar ik betwijfel eigenlijk of de regie de mol echt zo veel macht wil geven om te beïnvloeden wie er naar huis moet. En ik vraag me ook af of je dat als mol wel zou willen.
Stel je aan zeg. 99/100x is dat ook zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef xzaz het volgende:
Ze mogen de website wel even aanpassen:
[..]
Tenzij ze het niet wist en ze ervan overtuigd was dat Annick er toch wel in zou blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De regie zal denk ik geen invloed uitoefenen op de keuze van de mol.
En normaal gesproken zal de mol het ook wel niet weten wie afvalt.
Maar nu er een dag tussen zat lijkt het mij best aannemelijk dat de mol weet wie de 2 slechtsten waren.
Ongeacht of de mol het wist of niet, door de keuzes die Anke maakte is het alsnog anti-mol gedrag van Anke.
Nee het is gewoon kansloos en ze schrapen aan de kaders van het spel. Mensen die na een rood scherm terug kunnen hebben zoveel informatie over wie het niet is dat het het spel als kijker, tenminste voor mij niet meer leuk maakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Stel je aan zeg. 99/100x is dat ook zo.
Brengen ze een mentaal spel er in is het weer niet goed.
Ze dacht dat Jurre of Annick eruit zou vliegen, dus die 2 zou je dan hoog zetten. Niet de 2 laagste bedragen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij ze het niet wist en ze ervan overtuigd was dat Annick er toch wel in zou blijven.
En nee, ik zeg niet dat Anke de mol is, maar ik sluit het ook niet uit. Net als dat ik dat voor bijvoorbeeld Soy nog niet doe.
Dit is gewoon zeiken om het zeikenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee het is gewoon kansloos en ze schrapen aan de kaders van het spel. Mensen die na een rood scherm terug kunnen hebben zoveel informatie over wie het niet is dat het het spel als kijker, tenminste voor mij niet meer leuk maakt.
Bij die tafel ook. Waarom gaat iedereen praten? Pak gewoon een koffer. Waarom typt iedereen zijn eigen naam in? Typ gewoon alle namen in. Het spel is toch al buiten zijn kaders gespeeld.
Hij zou een slechte mol zijn. Met dat eendjes vissen was er geen enkele reden voor hem om het snel op te lossen. Anniek riep dat ze alle eendjes moesten hebben, een mol gaat daar dan toch gewoon in mee?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:38 schreef Blues het volgende:
Daniël doet anders dan in het begin trouwens, niet meer zo hyper en reageerde bijna niet bij het koffiedrinken (achter blijven met Annick)
Tenzij het een tactiek is om niet meteen te stijgen in de verdenkingen bij medekandidaten omdat je iemand met een hoog geldbedrag naar huis hebt gestuurd. Maar goed, dat zien we waarschijnlijk pas bij de ontknoping. En dan kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat de mol zich op de achtergrond heeft gehouden bij deze opdracht, of juist heeft geprobeerd om zelf een koffer met hoog geldbedrag in handen te krijgen i.v.m. een opdracht volgende week.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze dacht dat Jurre of Annick eruit zou vliegen, dus die 2 zou je dan hoog zetten. Niet de 2 laagste bedragen.
Soy ik ook niet, al denk ik wel dat hij degene was met het rode scherm.
Ze hadden al 75% van de eenden uit het zwembad, dus dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:36 schreef Blues het volgende:
Ik vond dat die coördinaten onder op die eenden wel heel snel gevonden werden.
Stel dat het niet zo was? Dan had 'Ron' niet kunnen opstijgen
Anke hoeft geen vertrouwen meer te winnen, dat blijkt wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij het een tactiek is om niet meteen te stijgen in de verdenkingen bij medekandidaten omdat je iemand met een hoog geldbedrag naar huis hebt gestuurd. Maar goed, dat zien we waarschijnlijk pas bij de ontknoping. En dan kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat de mol zich op de achtergrond heeft gehouden bij deze opdracht, of juist heeft geprobeerd om zelf een koffer met hoog geldbedrag in handen te krijgen i.v.m. een opdracht volgende week.
niet aan het spel maar buiten het spel. Een spel heeft kaders en alles daarin is prima. Ze veranderen de kaders van het spel tijdens het spelen van het spel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit is gewoon zeiken om het zeiken
Het voegt juist een extra dimensie toe aan het spel. Extra spanning. Een compleet ander spel.
Iemand met een rood scherm weet echt niet ineens veel meer.
Voor een kijker maakt het al helemaal niet uit.
Waarom iedereen aan tafel gaat praten? Vraag je dat serieus? Lekker in stilte een koffer pakken logisch joh (not).
Hoezo alle namen intypen? Dat was het spel toch niet. Iedereen moest zijn eigen scherm zien.
Daar ben ik vaker ingetrapt in 'die kan echt nooit de mol zijn', als ik iets geleerd heb uit het verleden ...........quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:06 schreef laziness het volgende:
Ik vind Ranomi zo weinig zeggen en weinig in beeld ook trouwens. Ook het geldbedrag in de koffer dat ze pakte was niks toevoegend voor het verloop van het spel. Die kan echt nooit de mol zijn
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat Daniel degene was met het rode scherm. Mol is hij voor mij sowieso niet.
Mee eens, ik denk dat die twee ver zullen komen. Verder denk ik dat Soy rood had. Om die reden zal hij aankomende week denk ik niet afvallen, omdat hij zijn test dan wel anders moet invullen. Tenzij hij dan nog steeds verkeerd zit.quote:Op zondag 29 januari 2023 00:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.Hij vult de test op een statistische manier in, en daarmee doe je het altijd beter dan kandidaten die vol op een verkeerde Mol zitten, zoals Annick (en diegene die de test nog slechter had gemaakt).
Ik roep al járen richting de televisie dat kandidaten hun test zo moeten invullen. En nóóit doen ze dat, maar dit seizoen zowel Daniël (heeft hij in een eerdere aflevering verteld) als Ranomi (vertelde ze deze aflevering)!
Iedereen werd één-op-één gebrieft voorafgaand aan de opdracht. Voldoende gelegenheid om tegen de mol te zeggen "Pietje was het slechtst, Annick was het één-na-slechtst."quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De regie zal denk ik geen invloed uitoefenen op de keuze van de mol.
En normaal gesproken zal de mol het ook wel niet weten wie afvalt.
Maar nu er een dag tussen zat lijkt het mij best aannemelijk dat de mol weet wie de 2 slechtsten waren.
Ongeacht of de mol het wist of niet, door de keuzes die Anke maakte is het alsnog anti-mol gedrag van Anke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |