Ja snapjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als ik aan switchen deed had ik haar als mol gezet vanaf aflevering 2. Heb nu maar genoegen genomen met haar als winnaar noemen. Wat ik ermee opschiet weet ik niet. Althans, Froukje met Annick omwisselen leverde me 400 punten op.
Annick en dr neppe "huh?" steeds net. Ik ga stuk.
Iedereen was toen bezig met opdrachten goed doen/geld verdienen. En de mol probeerde toen meer het geld “kwijt” te raken, door bv een plottwist in de opdracht (zoals nu met het NIET openen van de envelop)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vroeger was het wat dat betreft ook veel onschuldiger, mensen waren zichzelf amper verdacht aan het maken. Andere sfeer.
Zou goed kunnen ja.quote:
Ja. Het waren ook wel hele dunne bandjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Kan toch gewoon steentje zijn ofzo. Meteen denken dat iemand hem gesloopt heeft
Misschien hebben ze gezien dat Phillipe als Mol die punaise in de band probeerde te duwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Kan toch gewoon steentje zijn ofzo. Meteen denken dat iemand hem gesloopt heeft
Dat geloven wij natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:58 schreef Redefine het volgende:
Annick heeft nog nooit van coördinaten op een map gehoord
Ja. En daarvoor heel erg kandidaat lijken door aansporen van de rest.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:01 schreef Pap89 het volgende:
Soy voorop, kan die meteen de envelop openen
Ik dacht aan een cameo van Ron Boszhard... vliegt hij er weer snel uitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:01 schreef Redefine het volgende:
François? Lijkt Sander met een nepbaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |