Ik denk door slotjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:47 schreef Moira het volgende:
oh had ik nou de lapo of postte ik door het slotje heen?
Het tweedequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:47 schreef Moira het volgende:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:47 schreef Moira het volgende:
Of om anderen te haar te laten verdenken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
Is Annick echt zwakzinnig of is dit haar manier van Mol spelen
Volgens mij zien ze 'm niet altijd, want het stuk waar die loopt moet dan net de camera van aan gezet zijn met een knopquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe kan het dat de portogroep niet steeds roept als de zwarte man komt?
Ja ik twijfel nou om toch terug te gaan op Annickquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:49 schreef eborn het volgende:
Die "zien jullie mij? Ik ben het" was wel heel raar...
Dat klopt. Maar zelfs als ze die wel zagen deden ze niks.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze 'm niet altijd, want het stuk waar die loopt moet dan net de camera van aan gezet zijn met een knop
AH, ik zou eens wat beter moeten luisteren dan aan het begin. Ik luister nooit zoveel tussen de opdrachten door.quote:
Ik ook niet altijd. Vaak genoeg dat het niet heel interessant is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
AH, ik zou eens wat beter moeten luisteren dan aan het begin. Ik luister nooit zoveel tussen de opdrachten door.
Uiteindelijk doen deze alleen maar mee voor de aandachtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:51 schreef Pap89 het volgende:
Ik mis wel echt de hele oude seizoenen zonder Bn’ers, heb je minder met “ego’s” en acteurskunsten te maken
Tsja er kijken veel mensen dus ze zien geen reden dit aan te passenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:51 schreef Pap89 het volgende:
Ik mis wel echt de hele oude seizoenen zonder Bn’ers, heb je minder met “ego’s” en acteurskunsten te maken
ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:51 schreef Pap89 het volgende:
Ja. Dat hebben ze zelfs ook meerdere keren gezegd toen we kritiek was. Ze hoeven niks te doen want mensen kijken massaal. Hetzelfde met die finale in Vondel CS.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja er kijken veel mensen dus ze zien geen reden dit aan te passen
Dat is wel een stuk beter ja, maar ik denk dat je in Nederland dan nog steeds veel nepmollen zou krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:51 schreef Pap89 het volgende:
Klopt, iedereen denkt nu dat dat erbij hoortquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk beter ja, maar ik denk dat je in Nederland dan nog steeds veel nepmollen zou krijgen.
Afgelopen uitzendingenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Naar wie is een badeend een verwijzing
Ranomi?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Een(d)zame hoogtequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Nee joh. De mol zit bij de groep om straks heel opzichtig een krijtje weg te gooien. Oh nee dat was een andere hele slechte molquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:55 schreef Pap89 het volgende:
Daniel/Annick is een mol, omdat de Mol geen zin heeft om die berg op te gaan
Zelfs de Belgen beginnen eraanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, iedereen denkt nu dat dat erbij hoort
Als dat een hint is, dan hadden ze dit seizoen beter "Wie is de eend?" kunnen noemenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Als ik aan switchen deed, had ik haar als mol gezet vanaf aflevering 2. Heb nu maar genoegen genomen met haar als winnaar te noemen. Wat ik ermee opschiet weet ik niet. Althans, Froukje met Annick omwisselen leverde me 400 punten op.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nou om toch terug te gaan op AnnickEcht zo typisch
Vroeger was het wat dat betreft ook veel onschuldiger, mensen waren zichzelf amper verdacht aan het maken. Andere sfeer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk beter ja, maar ik denk dat je in Nederland dan nog steeds veel nepmollen zou krijgen.
Valt nog wel mee toch?quote:
François is de badmeester.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zou briljant zijn als die eendjes er niets mee te maken hebben en dat die François gewoon een stukje verderop zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |