daniel te fanatiek en pakte imo wel erg snel 1 van de hoge bedragen. Zal me niks verbazen als hij dat rode scherm had.quote:
Haar redenering was wel vreemd. Ik vertrouw Daniel dus hij krijgt een hoog bedrag.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:35 schreef Malavita het volgende:
Anke kan je wel afstrepen, daniel ook.
Zo gaat het helaas vaak wel. En dan achteraf roepen hoe goed de mol het gedaan heeftquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen, ga ik met spullen gooien. Met allemaal ‘geld uit de pot’-opdrachten, hoeft er helemaal niet meer gemold te worden
Eens. Meer een beetje rustig kijken en dan waar nodig bijsturen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
daniel te fanatiek en pakte imo wel erg snel 1 van de hoge bedragen. Zal me niks verbazen als hij dat rode scherm had.
De leiding pakken bij de koffertjes lijkt me niet echt iets voor de mol
Daar ga ik zeker van uit. Anders is het een opdracht van niks.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat ze wist wie het rode scherm had gekregen.
Bij Moltalk hebben ze het erover.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
ik begreep niks van dat laatste spel
wel fijn dat Annick weg is, vermoeiend om steeds te moeten bedenken of ze echt zo wazig is of molt
ik zap snel, thanksquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Bij Moltalk hebben ze het erover.
Maar nu blijkt dat de mensen met een hoge koffer volgende week een voordeel c.q. speelgeld krijgen. De mol weet dat, dus dat is weer een reden om wel veel geld te pakken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:47 schreef Cirilico het volgende:
Als mol wil je inderdaad een laag bedrag. Stel dat de mol verder geen invloed heeft, dan is de kans iig 50% dat er geld uitgaat. Ranomi glipt overal doorheen heb ik 't idee.
We zullen zien. 🐶quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:51 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar nu blijkt dat de mensen met een hoge koffer volgende week een voordeel c.q. speelgeld krijgen. De mol weet dat, dus dat is weer een reden om wel veel geld te pakken.
En hoe meer je als mol je als kandidaat gedraagt, hoe beter het is. De kans dat deze uitkomst met 0 euro voor de afvaller eruit komt is eigenlijk minimaal, dus dat is sowieso wel ongelukkig.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:51 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar nu blijkt dat de mensen met een hoge koffer volgende week een voordeel c.q. speelgeld krijgen. De mol weet dat, dus dat is weer een reden om wel veel geld te pakken.
Ik denk het juist wel. Voor zover ik het kan beoordelen, moeten zowel de slechtste als de één na slechtste een hoge koffer hebben als je hier veel geld uit de pot wil halen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
daniel te fanatiek en pakte imo wel erg snel 1 van de hoge bedragen. Zal me niks verbazen als hij dat rode scherm had.
De leiding pakken bij de koffertjes lijkt me niet echt iets voor de mol
Mee eens, maar in dit geval is dat dus een anti-mol actie van Anke.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:03 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel. Voor zover ik het kan beoordelen, moeten zowel de slechtste als de één na slechtste een hoge koffer hebben als je hier veel geld uit de pot wil halen.
Als de slechtste kandidaat een hoge koffer heeft, maar de één na slechtste een lage, gaat die naar huis en gebeurt er vrijwel niks met de pot. Andersom is dat ook het geval, als de slechtste kandidaat een lage koffer heeft.
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:48 schreef Nielsch het volgende:
Wat een rommelige irritante aflevering.
Wat valt er niet te snappen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
ik begreep niks van dat laatste spel
wel fijn dat Annick weg is, vermoeiend om steeds te moeten bedenken of ze echt zo wazig is of molt
Ja, maar stel dat ze hen dan een van de bedragen vlak onder de 3 hoogste had gegeven, dan was ze meteen weer verdachter geworden bij de rest. Dan is het dus tactisch om als mol degenen van wie jij verwacht dat ze de test het een-na-slechtst hebben gemaakt, lage bedragen te geven.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens, maar in dit geval is dat dus een anti-mol actie van Anke.
Anke had verwacht dat Jurre en Annick het slecht zouden doen in de test en heeft ze daarom een laag bedrag gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |