Ankequote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Per ongeluk de perfecte uitkomst, lekker gewerkt Anke
Die kans is wel het grootste.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:29 schreef svann het volgende:
Een van de jongens die vorige test met jokers redde had rood?
Soyquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:30 schreef Cirilico het volgende:
Wie is de vuile leugenaar? Soy of Daniël? Daniël leek in paniek en moest een hoge koffer. Soy deed heel erg z'n best om zichzelf als meest betrouwbare te verklaren. Hallo, Wc-Eend.
Zo komt ze over.quote:
Dan ga je ervan uit dat ze wist wie het rode scherm had gekregen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:32 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En dan geeft ze Annick 0 euro? Lijkt me sterk.
Dit vond ik ook een van de betere dit seizoen tot nu toe. Doolhof en eend sjouwen leuke opdrachten en gave wending met het geld.quote:
Als ze dat gaan doen, ga ik met spullen gooien. Met allemaal ‘geld uit de pot’-opdrachten, hoeft er helemaal niet meer gemold te wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:31 schreef Redefine het volgende:
De productie baalde dat het geld er niet uitging. En nu gebruiken ze dat geld maar bij een andere opdracht om het alsnog er uit twee krijgen...
Want?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:35 schreef Malavita het volgende:
Anke kan je wel afstrepen, daniel ook.
Ja, dit soort opdrachten zijn ook wat meer WIDM oude stijl. Dat ze eens niet in een auto zitten of op elkaar moeten schieten, maar gewoon een taak moeten volbrengen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit vond ik ook een van de betere dit seizoen tot nu toe. Doolhof en eend sjouwen leuke opdrachten en gave wending met het geld.
Soy had mazzel en ontdook zijn rode scherm. Die weet nu dat hij scheef zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |