Ik kom er op de een of andere manier ook niet lekker in. Voelt nog steeds of het echt moet beginnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef StephanL het volgende:
Vind dit seizoen echt minder, kan aan mij liggen

ja het was iets met vuurpijlen die een X bedrag waard waren ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel zonder kistjes toch, of herinner ik mij dat verkeerd?

Niet wat mij betreft, dat was namelijk het enige stukje wat ik wel 100% snaptequote:

Kan mij er vaag iets van herinneren.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit is al eens eerder gedaan, volgens mij. In de Vlaamse Mol? Wel heel tof altijd voor de groepsdynamiek en het wantrouwen.

De mensen boeien me ook minderquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik kom er op de een of andere manier ook niet lekker in. Voelt nog steeds of het echt moet beginnen.

Ik kom er ook nog niet lekker in. Tijdens de afleveringen vind ik het nog steeds leuk. Maar niet dat ik van te voren er heel erg naar uitkijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef StephanL het volgende:

quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:20 schreef DaMart het volgende:
Maar zou dat geld dat in de koffer van de afvaller zit dan ook uit de pot verdwijnen?

Van degene die weg moet ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:20 schreef DaMart het volgende:
Maar zou dat geld dat in de koffer van de afvaller zit dan ook uit de pot verdwijnen?

Ik vind het ook niet zo bijzonder hoor. Kijk het omdat ik al 23 jaar kijk. Maar word er niet laaiend enthousiast van.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef StephanL het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |