Mwah het nummer is wel gebeld.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:05 schreef Moira het volgende:
Als Daniël de mol is zal 'ie wel gezegd hebben dat hij niet te laag mag vliegen

Zes keer zeggen blijf rustig en dan pas dat zeggen jaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:07 schreef Pap89 het volgende:
Een heel lul verhaal van Annick ipv “NIET OPENEN” en klaar

Er komt nog een opdracht waarbij de afvaller kan terugkeren?quote:

Ik hoop zo niet dat hij het is. Ik kan oprecht wel janken als degene die je eruit wil hebben omdat je je eraan ergert er dan tot de finale in blijft zitten en dan ook nog eens de mol blijkt te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Ik kan wel janken," zei hij terwijl hij een lach probeerde te onderdrukken.

Jurre is ook mijn mol. Valt niet erg op en draagt ook weinig bijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
Soy en Annick zijn te duidelijk, dus die vallen voor mij af. Ik blijf in de Jurre-tunnel. Die heeft de hele tijd iedereen de schuld van alles.

Ja. Ik vermoed dat ze geld kistjes krijgen met de hele pot. Dat ze niet weten wie afgevallen is. En als ze de pot aan de afvaller toe vertrouwen mag diegene blijven of zoiets.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien met een twist, zoals Rik aankondigde aan het begin?

Ja, dat ken ik... in het verleden al een paar keer gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik hoop zo niet dat hij het is. Ik kan oprecht wel janken als degene die je eruit wil hebben omdat je je eraan ergert er dan tot de finale in blijft zitten en dan ook nog eens de mol blijkt te zijn
 .
.

Jurre verdenk ik ook wel als een van de meesten. Kost ze veel geld.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
Soy en Annick zijn te duidelijk, dus die vallen voor mij af. Ik blijf in de Jurre-tunnel. Die heeft de hele tijd iedereen de schuld van alles.

Jep.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit is al eens eerder gedaan, volgens mij. In de Vlaamse Mol? Wel heel tof altijd voor de groepsdynamiek en het wantrouwen.

quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik vermoed dat ze geld kistjes krijgen met de hele pot. Dat ze niet weten wie afgevallen is. En als ze de pot aan de afvaller toe vertrouwen mag diegene blijven of zoiets.

Yup, met vuurwerkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef Moira het volgende:
Hebben ze dit niet bij de Belgen ook al eens gedaan?

Seizoen Mexico.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef Moira het volgende:

Er gaat juist wel altijd iemand naar huis. Of de slechtste of de een na slechtste.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef Cirilico het volgende:
Sowieso iemand naar huis dus gelukkig.

Wel zonder kistjes toch, of herinner ik mij dat verkeerd?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:16 schreef Moira het volgende:

Dat is dan weer logischquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:17 schreef Ireth het volgende:
Wij krijgen de schermpjes ook niet te zien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |