Waar gaat die serie over?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:58 schreef onlogisch het volgende:
Chernobyl wel een aanradertje ja, ondanks het Engels.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over je moeder die door 7 negers wordt uitgewoond.
Toen begonnen de hartproblemenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Vroeger gingen er nog wel eens 6 topics op één dag. @:tong80
Over de kernbom op Fukushimaquote:
Snap ik niet helemaal. Zijn snelle beesten hoor, en vrij gevaarlijk. Maar je schiet ze toch zo dood?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:16 schreef onlogisch het volgende:
Duitsland gaat Leopards aan Oekraïne leveren. Wat een genot
quote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap ik niet helemaal. Zijn snelle beesten hoor, en vrij gevaarlijk. Maar je schiet ze toch zo dood?
Gekeken. @Scrummie 1e aflevering. Tot nu toe wel oké.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen. The Last of Us is een topserie (tot nu toe).
Kijk, een vrouw met smaak.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gekeken. @:scrummie 1e aflevering. Tot nu toe wel oké.
Band of Brothers ook begonnen. Die krijgt een like.
Goedemorgen onlo. Het was geen goede nacht helaas.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Je bent er vroeg bij vandaag
Klote.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Goedemorgen onlo. Het was geen goede nacht helaas.
Ik verwacht er niet veel meer van. Handhaving en alles op volgend seizoen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote.
Hopelijk biedt Vitesse vanavond wat verlichting.
Ga je wel eens naar het stadion? Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt het meest deprimerende 'stadion' van Nederland.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel meer van. Handhaving en alles op volgend seizoen.
Dan ben je denk ik nog nooit buiten de Kuip geweest. Nederland heeft echt een walgelijke 'stadioncultuur'quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar het stadion? Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt het meest deprimerende 'stadion' van Nederland.
Utrecht/PSV/Heerenveen/Groningen/Dordrecht/Sparta/NAC het valt inderdaad wat tegen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik nog nooit buiten de Kuip geweest. Nederland heeft echt een walgelijke 'stadioncultuur'
Band of Brothers is puur genieten ja.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gekeken. @:scrummie 1e aflevering. Tot nu toe wel oké.
Band of Brothers ook begonnen. Die krijgt een like.
ik heb nog steeds een seizoenkaart. Voor het 22e jaar nu.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar het stadion? Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt het meest deprimerende 'stadion' van Nederland.
Currahee mountain genot.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Band of Brothers is puur genieten ja.
Punt is meer dat in Nederland alle stadions vrijwel exact hetzelfde zijn. Zo'n Kasteel bijvoorbeeld is vrijwel identiek qua opzet en gebruikte materialen als de Goffert. Grachtje eronder, trappetje naar het vak. Dan kan je van die twee stadions nog zeggen dat de ligging wel mooi is en dat bij het kasteel het kasteel nog overeind is gebleven, maar het is allemaal compleet inwisselbare fantasieloze meuk. Als je in jouw geval bijvoorbeeld een keer bij Sparta bent geweest dan heb je eigenlijk driekwart van de stadions in Nederland al gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:00 schreef onlogisch het volgende:
Jij reist Feyenoord overal achter na @:Caland , wat is het meest walgelijke stadion volgens jou in Nederland?
Jeetje wat een verhaal op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Punt is meer dat in Nederland alle stadions vrijwel exact hetzelfde zijn. Zo'n Kasteel bijvoorbeeld is vrijwel identiek qua opzet en gebruikte materialen als de Goffert. Grachtje eronder, trappetje naar het vak. Dan kan je van die twee stadions nog zeggen dat de ligging wel mooi is en dat bij het kasteel het kasteel nog overeind is gebleven, maar het is allemaal compleet inwisselbare fantasieloze meuk. Als je in jouw geval bijvoorbeeld een keer bij Sparta bent geweest dan heb je eigenlijk driekwart van de stadions in Nederland al gehad.
Excelsior, RKC. Dat mag de naam stadion niet eens dragen.
Persoonlijk ben ik buiten de Kuip een enorme fan van de Koel, dat is tenminste weer eens wat anders.
Echt hé. Ik vraag om een stadionnaam en ik krijg een heel epistel voor mijn kiezen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje wat een verhaal op de vroege ochtend.
Eredivisie: Fortuna.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Ik vraag om een stadionnaam en ik krijg een heel epistel voor mijn kiezen.
Slaap lekker makker.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:09 schreef Sked het volgende:
Ik draai mij nog even om, anders zit ik in het stadion te slapen. En niet alleen door het verschrikkelijke voetbal.
Walgelijke miet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:09 schreef Sked het volgende:
Ik draai mij nog even om, anders zit ik in het stadion te slapen. En niet alleen door het verschrikkelijke voetbal.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:09 schreef Sked het volgende:
Dan word ik per direct gecanceld.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
comment achterlaten bij het intranet bericht
quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het leven van een werkloze heeft zo zijn voordelen.
Beloof je die ook wel eens een rituals presentje?quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit wat ik zeg.
Jeetje wat doen jullie moeilijk om iets wat gewoon grappig is, een keuze die niet helemaal zo uitgepakt is als gehoopt.
De AI bot is een leukere gesprekspartner dan dit gedram.
Kan je mooi overdag VBL modden net zoals @Drizzt_DoUrdenquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het leven van een werkloze heeft zo zijn voordelen.
Dat doe ik ook, in tegenstelling tot Drizzt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je mooi overdag VBL modden net zoals @:Drizzt_DoUrden
Niet een Hugo Boss setje sturen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beloof je die ook wel eens een rituals presentje?
Nee waarom zou ik dat doenquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beloof je die ook wel eens een rituals presentje?
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, in tegenstelling tot Drizzt.
Aardig zijn is geen fout.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:18 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat we nu wel mogen stoppen met @:scrummie te pesten over het Rituals incident.
Dat is al weer lang geleden, was een foutje en hij heeft ervan geleerd.
Dat is een mooie.quote:
Het valt ook wel mee. Sommige users kennen het verhaal niet eens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:18 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat we nu wel mogen stoppen met @:scrummie te pesten over het Rituals incident.
Dat is al weer lang geleden, was een foutje en hij heeft ervan geleerd.
En skinnyshaming?quote:
Allemaal eye of the beholder, Sked.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben jij skinny? Dan stoppen we daar meteen mee.
pics dusquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allemaal eye of the beholder, Sked.
Afzender: de anonieme mannen uit VBL.quote:
Zoiets stuur je louter alleen om eventueel,wellicht,misschien,ooit bij iemand in het broekje te komen. Anders mag @Scrummie om aardig te doen wel even dit geurtje sturen naar mijquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:52 schreef aTypisch het volgende:
ik vind eigenlijk niet zoveel mis met het sturen van een cadeautje @:scrummie
maar het is wel leuk om je er mee te plagen
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allemaal eye of the beholder, Sked.
Vroeger vroegen we enkel om pics van je tieten (@Lot88 ) tegenwoordig zijn we wat beschaafderquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afzender: de anonieme mannen uit VBL.
Genoteerdquote:
Hier hetzelfde, en nog steeds geen stemquote:
Dat laatste snap ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:52 schreef aTypisch het volgende:
ik vind eigenlijk niet zoveel mis met het sturen van een cadeautje @:scrummie
maar het is wel leuk om je er mee te plagen
Ga maar gewoon even naar de huisarts Caland.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, en nog steeds geen stem
Ik denk toch wel een longontsteking.
Voel je je al speciaal?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Het kladje over mij begint aardig vol te raken
Spuug je nog bloed?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij is er niet echt een aanwijsbare reden, maar klinkt niet echt best bij jou.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, doe ik wel als het volgende week nog zo is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga maar gewoon even naar de huisarts Caland.
Sinds vandaag niet meer tegengekomen, was vooral van die rode korsten aan het ophoesten soms. Niet echt constant dat er bloed uit kwam.quote:
quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel gek, overkomt me normaal gesproken echt nooit. En vanmorgen nog een keer. Het was ook een soort smerige zwarte substantie.
Dit nog even ter info.
rode korsten lijken mij best een reden om even contact te zoeken met de huisartsquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, doe ik wel als het volgende week nog zo is.
[..]
Sinds vandaag niet meer tegengekomen, was vooral van die rode korsten aan het ophoesten soms. Niet echt constant dat er bloed uit kwam.
Eigenwijze drol.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
Nah, doe ik wel als het volgende week nog zo is.
Absoluut. DNSGodquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
hebben jullie teams storing ervaren?
ik vraag dit namens @:kingroland
Soms ook weinig plek dus nu al bellen is wel een goed idee.quote:
Niet zeiken dan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Sinds vandaag niet meer tegengekomen
Ben geen mietje, gaat nu per dag wel wat beter. Ook niet echt keelpijn meer. Alleen die stem is nog wel een dingetje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
rode korsten lijken mij best een reden om even contact te zoeken met de huisarts
je hebt ook van die apps he, hoef je er niet langs maar kun je even praten met een huisarts
die paar keer dat ik naar de huisarts ben geweest de afgelopen jaren kon ik de dag zelf nogquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms ook weinig plek dus nu al bellen is wel een goed idee.
Forummoderator @Coco had hier last van. Voormalig forumgebruiker @JanCees klaagde hier ook al over. Ik kan je voor de 3e keer vandaag in dit topic melden dat ik nergens last van hebquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Heb verder ook maar een halve dag griepverschijnselen gehad ofzo, dus dan zeggen ze gewoon bel maar terug als het over een paar weken nog zo is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:39 schreef fetX het volgende:
Huisartsen heb je doorgaans toch ook maar vrij weinig aan. Die hebben ook gewoon de hele dag thuisarts.nl open.
Gewoon direct 112 bellen, ja toch.
als je stem voor altijd weg is, zou je dan nog naar de kuip gaan?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben geen mietje, gaat nu per dag wel wat beter. Ook niet echt keelpijn meer. Alleen die stem is nog wel een dingetje.
Hier ook, maar was rond half 10 wel opgelost.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
En geen take me home meer kunnen zingen? Je maakt een grapje hoop ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je stem voor altijd weg is, zou je dan nog naar de kuip gaan?
Ja natuurlijk, je snuift toch met je neus.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Met rode korsten ophoesten ook?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb verder ook maar een halve dag griepverschijnselen gehad ofzo, dus dan zeggen ze gewoon bel maar terug als het over een paar weken nog zo is.
Zonder stem kun je nog prima snuiven en zuipen dus zie geen reden voor @Caland om thuis te blijven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wacht evenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:41 schreef aTypisch het volgende:
ik moest googlen van wie 'teams' is
microsoft dus
weer wat geleerd
Teams gaf geen problemen raar genoeg.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forummoderator @:Coco had hier last van. Voormalig forumgebruiker @:JanCees klaagde hier ook al over. Ik kan je voor de 3e keer vandaag in dit topic melden dat ik nergens last van heb
Ik vind die 21h wedstrijden zo walgelijk. Lekker om 00:00 in je nest met toeters en bellen in je kop.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
Wel te twijfelen om vanavond naar de Kuip te gaan.
Hoef niet op kantoor te verschijnen morgen dus kan wel uitslapen.
Hopelijk tref ik je dan aan in het Feyenoord topicquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind die 21h wedstrijden zo walgelijk. Lekker om 00:00 in je nest met toeters en bellen in je kop.
Ik weet ook nog niet of ik ga.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:41 schreef aTypisch het volgende:
ik moest googlen van wie 'teams' is
microsoft dus
weer wat geleerd
Ja voor mij is het helemaal aids aangezien ik normaal donderdagochtend gewoon weer in Rotterdam moet zijn. Hotelletje of bij mensen blijven slapen is dan de enige optie. Maar nu kan ik wel gewoon met de autoquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind die 21h wedstrijden zo walgelijk. Lekker om 00:00 in je nest met toeters en bellen in je kop.
Heb ik vanaf mijn 14e ook behoorlijk wat geld voor neergelegd anders.quote:
ik heb denk ik zo'n 6 maanden bij een 'normaal' bedrijf/op kantoor gewerkt in mijn levenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
dit kan echt niet en dat zit in het cryptogeneuzel
Nee dat was gewoon een halve fles jagermeister.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Paar jaar terug ook die zwarte substantie, duidt op oud bloed.
@:Caland ga naar de huisarts!
Te laat.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je hem op je dodenlijstje staan?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te laat.
@:Caland is opgegeven door de FOK! doktoren.
UIT DAT LICHT
Gebruikte ze wel msn?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb denk ik zo'n 6 maanden bij een 'normaal' bedrijf/op kantoor gewerkt in mijn leven
daar gebruikte ze geen teams
Dat je dat nog weet 🧐quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee maar hij is nu wel één van de voornaamste kandidaten om op mijn 2024 lijstje te komenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je hem op je dodenlijstje staan?
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te laat.
@:Caland is opgegeven door de FOK! doktoren.
UIT DAT LICHT
Wat zei de dokter bij jou?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Tong's culinaire recensie # 4quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Merken jullie ook dat het hier opeens een stuk 'levendiger' is nu @:tong80 hier niet post?
Ik wil niks insinueren maar opvallend is het wel
beetje lief doen tegen de foklegendequote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Merken jullie ook dat het hier opeens een stuk 'levendiger' is nu @:tong80 hier niet post?
Ik mis de aanwezigheid van forumgebruiker @maxi-musquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
user @:Maxi-mus heeft een pittige mening over mensen die niet werken.
Enorme kutuser die gewoon weg moet blijven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Heef hij al een verklaring gegeven waarom hij er nauwelijks meer is sinds de start van het WK?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de aanwezigheid van forumgebruiker @:maxi-mus
Zelfs Jambers zou zijn vingers daar niet aan branden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beetje lief doen tegen de foklegende
geinige user joh, een echt CHARACTER zou jan-joost zeggen
Ik ook. En Lenny. En kapiteintje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de aanwezigheid van forumgebruiker @:maxi-mus
Ik denk dat hij zich gepasseerd voelde toen jij mod werd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Heef hij al een verklaring gegeven waarom hij er nauwelijks meer is sinds het start WK?
Maar Paul is wel blijven door posten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich gepasseerd voelde toen jij mod werd.
Die was al mod.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar Paul is wel blijven door posten.
Een beetje hetzelfde met @Zipportal en user @Bolasiequote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Heef hij al een verklaring gegeven waarom hij er nauwelijks meer is sinds de start van het WK?
Ik mis wel het random woensdagochtend topic over een ex-prof die in 1983, twee seizoenen betaald voetbal speelde en nu vermist wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Veel te laat ja. Heb eindelijk weer een beetje normaal slaapritme erin zitten en dan krijg je dit. En morgen de wekker alweer half zeven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof de KNVB daar helemaal geen rekening mee houdtquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb eindelijk weer een beetje normaal slaapritme erin zitten en dan krijg je dit.
@onlogisch gaat nu @GGMM de schuld gevenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:56 schreef Coco het volgende:
Niet dat ze een verklaring verschuldigd zijn.
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Heef hij al een verklaring gegeven waarom hij er nauwelijks meer is sinds de start van het WK?
Wel apart dat er collectief een groepje op hetzelfde moment mee gestopt zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde met @:Zipportal en user @:Bolasie
Wel pijnlijk voor forumgebruiker @:Bolasie dat eigenlijk niemand daar een fuck om lijkt te geven. Alle aandacht gaat, terecht, uit naar het ontbreken van kwaliteitsuser @:Zipportal
fok is niet gebouwd om je aandacht zo goed vast te houden als andere websites/appsquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Het natuurlijk verloop snap ik.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
fok is niet gebouwd om je aandacht zo goed vast te houden als andere websites/apps
derhalve vallen er steeds meer mensen af
en dan heb je nog de gebrekkige moderatie
Die heeft werk tochquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Het natuurlijk verloop snap ik.
@:Jr-Style-93 is er ook maar weinig. Maar die was ook wel eens een jaar weg naar ONZ.
Mensen die in ONZ posten neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Het natuurlijk verloop snap ik.
@:Jr-Style-93 is er ook maar weinig. Maar die was ook wel eens een jaar weg naar ONZ.
Je bent gewoon jaloers dat hij wel met een FA heeft geneukt en jij niet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Enorme kutuser die gewoon weg moet blijven.
Ik niet?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij en ik gaan lunchen.
Eet smakelijk Pisces29.
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:01 schreef GGMM het volgende:
Beetje triest om het over Tong te hebben terwijl hij zich niet kan verdedigen.
En hij heeft nog een ban ook
Valt mij wel op dat jij nu voor hem opkomt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:01 schreef GGMM het volgende:
Beetje triest om het over Tong te hebben terwijl hij zich niet kan verdedigen.
En hij heeft nog een ban ook
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat jij nu voor hem opkomt.
We zijn weer een stapje dichterbij de identiteit van eerdergenoemde FA.
je hebt de strekking van zijn post niet door?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat jij nu voor hem opkomt.
We zijn weer een stapje dichterbij de identiteit van eerdergenoemde FA.
Gohquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt de strekking van zijn post niet door?
Das de charme van Fok toch, geen algoritmes, gewoon een paar honderd man die hun eigen mening er proberen door te drammen tegen anderen die niet luisteren.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
fok is niet gebouwd om je aandacht zo goed vast te houden als andere websites/apps
Jawel, daarom gaf ik ook een like aan zijn post want ik vond het een leuk grapje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt de strekking van zijn post niet door?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:06 schreef Scrummie het volgende:
De relatie tussen @:GGMM en @:GurneyIsBestOke is niet op zijn best.
Gister een AI post gemaakt in NWS. 3 likes. Ik vind dat leuk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das de charme van Fok toch, geen algoritmes, gewoon een paar honderd man die hun eigen mening er proberen door te drammen tegen anderen die niet luisteren.
Oh dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Hij heeft me net nog een like gegeven
er zitten hier meerdere mensen in de SC die gewoon om tips vragen rondom bitcoin in mijn dm hoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das de charme van Fok toch, geen algoritmes, gewoon een paar honderd man die hun eigen mening er proberen door te drammen tegen anderen die niet luisteren.
Ging de post over moslims?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gister een AI post gemaakt in NWS. 3 likes. Ik vind dat leuk.
Nee, asielzoekers:quote:
Ik had mijn publiek in COR tijdens de lockdowns.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er zitten hier meerdere mensen in de SC die gewoon om tips vragen rondom bitcoin in mijn dm hoor
maar ik snap dat mensen niet naar jou luisteren
Ik ga dat niet helemaal lezenquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, asielzoekers:
Scrummie in NWS / ''Zoveelste'' Nieuwe asielcrisis dreigt
Input was de user die ik quote.
Bedankt maat.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dat niet helemaal lezen
Maar ik zal een like geven
Gelezen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, asielzoekers:
Scrummie in NWS / ''Zoveelste'' Nieuwe asielcrisis dreigt
Input was de user die ik quote.
daar heb ik dus ook een banquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had mijn publiek in COR tijdens de lockdowns.
Like gegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gister een AI post gemaakt in NWS. 3 likes. Ik vind dat leuk.
Nee dat lijkt me te specifiek. Maar wat een techniekquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Like gegeven.
Ik heb ook geprobeerd die AI in de stijl van bepaalde Fok! users te laten posten maar dat lukt hem helaas niet goed.
Ik vond het al indrukwekkend dat hij zonder problemen zo’n ‘doremifasol weer een kutstukje vol’ van Krabby eruit kon poepen. Het is leuke techniek en ben er vanuit werk nu veel mee bezig.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me te specifiek. Maar wat een techniekGPT-4 komt binnenkort geloof ik, nog meer data.
Eens. Erg knap allemaal.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het al indrukwekkend dat hij zonder problemen zo’n ‘doremifasol weer een kutstukje vol’ van Krabby eruit kon poepen. Het is leuke techniek en ben er vanuit werk nu veel mee bezig.
Ligt een beetje aan je werk. Als je bij de tijd blijft kun je gewoon meegroeien met die dingen en ze gebruiken.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Erg knap allemaal.
Op wat voor manier met je werk?
Ik liet het laatst een deel van mijn werk doen. Was niet perfect, maar maakt wel dat ik mij zorgen maak waar het over een jaar of 3/4 staat. Dan ben ik 'obsolete' lijkt het.
Mag je inmiddels BTC alweer in? Klaasweetalles mocht na een jaar terug, dan mag jij toch ook wel weer een subforum betreden lijkt me?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar heb ik dus ook een ban
kutforum
geen idee, je moet volgens mij mailenquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mag je inmiddels BTC alweer in? Klaasweetalles mocht na een jaar terug, dan mag jij toch ook wel weer een subforum betreden lijkt me?
danny vind een unban voor een subforum geen goed idee als onderdeel van een aboquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is vrij nutteloos. Als je een ban oploopt in een subforum heb je er al best wel een tijdje ongewenst gedrag vertoond. De kans dat je op dezelfde voet verder gaat is vrij groot en daarmee is ook de kans dat je heel snel tegen een nieuwe ban aan loopt behoorlijk groot.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
Niemand die Lennygod nog heeft genoemd, bij deze @:Lenny_Leonard
quote:
Had graag wat tennis updates gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
Niemand die Lennygod nog heeft genoemd, bij deze @:Lenny_Leonard
Denk dat hij al 1 a 2 Babolat rackets verder is. Als alternatief kan je voor tennisavonturen terecht bij @Wereldgozer of @monkyyyquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had graag wat tennis updates gehad.
quote:
Dit is wel heel netjes.quote:
Ik heb geen favo maar piano spelen is wel tof.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Samen met deze toch wel mijn favorieten van Einaudi
Kan je een beetje piano spelen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen favo maar piano spelen is wel tof.
Ik wil het mijn buren niet aandoen, anders had ik een mooie vleugel ipv keyboard staan.
Ik kan wel een beetje spelen, ja.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je een beetje piano spelen?
Ik kom niet verder dan de vlooienmarsen het eerste stukje van Paint it black van de Stones
Geen plek voor een vleugel. Ook geen geld voorquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan wel een beetje spelen, ja.
Gewoon blijven oefenen.
Dit is een betere uitvoeringquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Samen met deze toch wel mijn favorieten van Einaudi
Ongevaccineerde Djokovic gaat het AO winnen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had graag wat tennis updates gehad.
halve minuut geluisterd. Je hebt er geen verstand van.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
halve minuut geluisterd. Je hebt er geen verstand van.
Lekker doenquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:49 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg nog een dutje voor het avondeten en de wedstrijd.
Geen idee, ik heb mijn keyboard overgenomen van iemand.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen plek voor een vleugel. Ook geen geld voor
Keyboard zou kunnen. Misschien ook wel leuk voor jr. Wat kost een beetje keyboard?
@Braddiequote:Op woensdag 25 januari 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Keyboard zou kunnen. Misschien ook wel leuk voor jr. Wat kost een beetje keyboard?
https://www.bax-shop.nl/keyboardsquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dutjes zijn altijd goedquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:49 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg nog een dutje voor het avondeten en de wedstrijd.
Ik kan piano spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:39 schreef onlogisch het volgende:
Wat moet het toch geweldig zijn als je zo goed piano kunt spelen.
Ik zou zeggen vanaf +- 250 euro.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn keyboard overgenomen van iemand.
Vanaf 150 heb je misschien leuk genoeg ‘speelgoed’.
Nou nou nouquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Dutjes zijn voor oudjes, peuters en zieken.
Als je zeker weet dat het niet stof gaat happen dan idd een segment hoger en meer betalen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vanaf +- 250 euro.
Yamaha PSR-E373/Casio CT-X800/Casio CT-S500. Dan kom je in de buurt van de wat serieuzere keyboards. Aanslaggevoelig, 61 toetsen. Bouwkwaliteit was nét even een tandje beter is. En je verliest er niet te veel op als je 't wil verkopen.
Of je stapt meteen in het diepe. 2ehands Technics KN5000/Yamaha PSR-9000. Heb je een weliswaar 20+ jaar oud apparaat. Maar wel een 20+ jaar oud topmodel van toen wat qua klanken en begeleidingen 80x beter is dan de entrylevel van nu.
Die 2e is mokerduur.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vanaf +- 250 euro.
Yamaha PSR-E373/Casio CT-X800/Casio CT-S500. Dan kom je in de buurt van de wat serieuzere keyboards. Aanslaggevoelig, 61 toetsen. Bouwkwaliteit was nét even een tandje beter is. En je verliest er niet te veel op als je 't wil verkopen.
Of je stapt meteen in het diepe. 2ehands Technics KN5000/Yamaha PSR-9000. Heb je een weliswaar 20+ jaar oud apparaat. Maar wel een 20+ jaar oud topmodel van toen wat qua klanken en begeleidingen 80x beter is dan de entrylevel van nu.
@Coco klinkt jacked.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar goed, slaap is een groot probleem bij gigantisch veel mensen.quote:
En dikke tieten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij is net zo lang en slungelig als Kees Flodder
onzinquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Jep, doordeweeks zit ik rond de 6 uur gemiddeld, misschien soms iets minder zelfsquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar goed, slaap is een groot probleem bij gigantisch veel mensen.
@Lenny_Leonard had iets willen illustreren met een bad. Jammer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij is net zo lang en slungelig als Kees Flodder
Dan is een dutje een logisch gevolg.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jep, doordeweeks zit ik rond de 6 uur gemiddeld, misschien soms iets minder zelfs
Ik slaap prima. Ik slaap alleen niet op tijd. Eigen schuld enzo.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar goed, slaap is een groot probleem bij gigantisch veel mensen.
Wilde nachten genot.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik slaap prima. Ik slaap alleen niet op tijd. Eigen schuld enzo.
Dat is mokerduur voor hem. Hij zit ook nog met zijn schoorsteen.quote:
Deze zat trouwens toch ook in eentje van Peacock (en Sefa?). Die twee pikken wel mooie samples altijd. Al schreef ik dit laatst ook al.quote:
Ja, "This life is lost"quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze zat trouwens toch ook in eentje van Peacock (en Sefa?). Die twee pikken wel mooie samples altijd. Al schreef ik dit laatst ook al.
gebakken zalm met honingcitroensausquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zelfgemaakte pizza met kip, spek en mozzarellaquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Simpel pastaatje met zalmquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind Alaphilippe_ geen moeilijke naam.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:22 schreef aTypisch het volgende:
waarom heeft stinho tegenwoordig zo'n moeilijke naam?
bring back @:ajacied422
Geen sport.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind Alaphilippe_ geen moeilijke naam.
Ik mis "COCU"!quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind Alaphilippe_ geen moeilijke naam.
Beetje opportunistisch om dat dan maar meteen uit je naam te halenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij daar niet meer mee geassocieerd wil worden.
Stijn heeft wel vaker moeite met namenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje opportunistisch om dat dan maar meteen uit je naam te halen
Curry.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had nog een hellofresh recept maar de helft van de ingrediënten over datumquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo fresh is het dus niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had nog een hellofresh recept maar de helft van de ingrediënten over datum@:de_boswachter
Hoe zijn de porties van HF? Ik lees vaak dat het zulke kleine hoeveelheden zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had nog een hellofresh recept maar de helft van de ingrediënten over datum@:de_boswachter
Hellolijersquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:De Belgische premier De Croo heeft in een videobericht aan premier Rutte erkend dat er een fout is gemaakt met het tonen van de Nederlandse vlag. Bij een bezoek van Rutte gisteren aan het kantoor van de premier in Brussel hing op de achtergrond de Nederlandse vlag ondersteboven.
@capuchon_jongen Is zelfs het goed ophangen van een vlag nu al teveel gevraagd?!quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Belgie steunt de boeren...
[ afbeelding ]
[..]
Ik geef onderwijskundig advies en specialiseer mij voornamelijk in toepassingen van ICT in het onderwijs dus dit hoort er zeker bij. Enigszins omdat het een bedreiging is voor het onderwijs van nu (immers kan ChatGPT ook essays voor je schrijven) maar juist omdat er ook veel kansen liggen om deze tool goed toe te passen. Maar ik hoef mij niet zorgen te maken over dat het mijn werk gaat overnemen, integendeel. Vervelend dat jij die angst nu wel ervaart alhoewel je een soort van die ontwikkeling voor kan zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Erg knap allemaal.
Op wat voor manier met je werk?
Ik liet het laatst een deel van mijn werk doen. Was niet perfect, maar maakt wel dat ik mij zorgen maak waar het over een jaar of 3/4 staat. Dan ben ik 'obsolete' lijkt het.
Moet hier toch wel @Viesdik in mentionnenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Belgie steunt de boeren...
[ afbeelding ]
[..]
Ja ik las al laatst op nos.nl van die bedreiging voor het onderwijs. Begrijpelijk. Anderzijds zal men vroeger ook gebaald hebben van rekenmachines. Ik zou het niet zozeer bestrijden maar meer omarmen, tegengaan lijkt me nagenoeg kansloos als je ziet wat er nu kan en wat er in de toekomst mogelijk gaat zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef onderwijskundig advies en specialiseer mij voornamelijk in toepassingen van ICT in het onderwijs dus dit hoort er zeker bij. Enigszins omdat het een bedreiging is voor het onderwijs van nu (immers kan ChatGPT ook essays voor je schrijven) maar juist omdat er ook veel kansen liggen om deze tool goed toe te passen. Maar ik hoef mij niet zorgen te maken over dat het mijn werk gaat overnemen, integendeel. Vervelend dat jij die angst nu wel ervaart alhoewel je een soort van die ontwikkeling voor kan zijn.
Is tegenwoordig prima.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe zijn de porties van HF? Ik lees vaak dat het zulke kleine hoeveelheden zijn.
Ik ben wel van een lekker bord vol dus dat houdt me tegen om ooit één keer te proberen.
kijken naar kcalquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is tegenwoordig prima.
Beetje kijken hoeveel kcal ieder recept heeft is wel slim, dat kan uiteenlopen van 600 tot 1000+.
En altijd kortingcodes gebruiken, heb ik ook nog wel liggen.
ik heb vandaag zalm klaargemaakt waar @kapiteintje jaloers op zou zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je een avondmaaltijd van 600 kcal krijgt had je beter wel kunnen kijken van te voren
Trots en jaloers op je. Zalm lukt nog net maar tonijn verneuk ik als arme arbeidsslaaf, oefening baart kunst en zulks.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb vandaag zalm klaargemaakt waar @:kapiteintje jaloers op zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |