Kan je mooi overdag VBL modden net zoals @Drizzt_DoUrdenquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het leven van een werkloze heeft zo zijn voordelen.
Dat doe ik ook, in tegenstelling tot Drizzt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je mooi overdag VBL modden net zoals @:Drizzt_DoUrden
Niet een Hugo Boss setje sturen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beloof je die ook wel eens een rituals presentje?
Nee waarom zou ik dat doenquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beloof je die ook wel eens een rituals presentje?
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, in tegenstelling tot Drizzt.
Aardig zijn is geen fout.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:18 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat we nu wel mogen stoppen met @:scrummie te pesten over het Rituals incident.
Dat is al weer lang geleden, was een foutje en hij heeft ervan geleerd.
Dat is een mooie.quote:
Het valt ook wel mee. Sommige users kennen het verhaal niet eens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:18 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat we nu wel mogen stoppen met @:scrummie te pesten over het Rituals incident.
Dat is al weer lang geleden, was een foutje en hij heeft ervan geleerd.
En skinnyshaming?quote:
Allemaal eye of the beholder, Sked.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben jij skinny? Dan stoppen we daar meteen mee.
pics dusquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allemaal eye of the beholder, Sked.
Afzender: de anonieme mannen uit VBL.quote:
Zoiets stuur je louter alleen om eventueel,wellicht,misschien,ooit bij iemand in het broekje te komen. Anders mag @Scrummie om aardig te doen wel even dit geurtje sturen naar mijquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:52 schreef aTypisch het volgende:
ik vind eigenlijk niet zoveel mis met het sturen van een cadeautje @:scrummie
maar het is wel leuk om je er mee te plagen
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allemaal eye of the beholder, Sked.
Vroeger vroegen we enkel om pics van je tieten (@Lot88 ) tegenwoordig zijn we wat beschaafderquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afzender: de anonieme mannen uit VBL.
Genoteerdquote:
Hier hetzelfde, en nog steeds geen stemquote:
Dat laatste snap ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:52 schreef aTypisch het volgende:
ik vind eigenlijk niet zoveel mis met het sturen van een cadeautje @:scrummie
maar het is wel leuk om je er mee te plagen
Ga maar gewoon even naar de huisarts Caland.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, en nog steeds geen stem
Ik denk toch wel een longontsteking.
Voel je je al speciaal?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Het kladje over mij begint aardig vol te raken
Spuug je nog bloed?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij is er niet echt een aanwijsbare reden, maar klinkt niet echt best bij jou.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, doe ik wel als het volgende week nog zo is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga maar gewoon even naar de huisarts Caland.
Sinds vandaag niet meer tegengekomen, was vooral van die rode korsten aan het ophoesten soms. Niet echt constant dat er bloed uit kwam.quote:
quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel gek, overkomt me normaal gesproken echt nooit. En vanmorgen nog een keer. Het was ook een soort smerige zwarte substantie.
Dit nog even ter info.
rode korsten lijken mij best een reden om even contact te zoeken met de huisartsquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, doe ik wel als het volgende week nog zo is.
[..]
Sinds vandaag niet meer tegengekomen, was vooral van die rode korsten aan het ophoesten soms. Niet echt constant dat er bloed uit kwam.
Eigenwijze drol.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
Nah, doe ik wel als het volgende week nog zo is.
Absoluut. DNSGodquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
hebben jullie teams storing ervaren?
ik vraag dit namens @:kingroland
Soms ook weinig plek dus nu al bellen is wel een goed idee.quote:
Niet zeiken dan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Sinds vandaag niet meer tegengekomen
Ben geen mietje, gaat nu per dag wel wat beter. Ook niet echt keelpijn meer. Alleen die stem is nog wel een dingetje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
rode korsten lijken mij best een reden om even contact te zoeken met de huisarts
je hebt ook van die apps he, hoef je er niet langs maar kun je even praten met een huisarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |