Het valt ook wel mee. Sommige users kennen het verhaal niet eens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:18 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat we nu wel mogen stoppen met @:scrummie te pesten over het Rituals incident.
Dat is al weer lang geleden, was een foutje en hij heeft ervan geleerd.
En skinnyshaming?quote:
Allemaal eye of the beholder, Sked.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben jij skinny? Dan stoppen we daar meteen mee.
pics dusquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allemaal eye of the beholder, Sked.
Afzender: de anonieme mannen uit VBL.quote:
Zoiets stuur je louter alleen om eventueel,wellicht,misschien,ooit bij iemand in het broekje te komen. Anders mag @Scrummie om aardig te doen wel even dit geurtje sturen naar mijquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:52 schreef aTypisch het volgende:
ik vind eigenlijk niet zoveel mis met het sturen van een cadeautje @:scrummie
maar het is wel leuk om je er mee te plagen
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allemaal eye of the beholder, Sked.
Vroeger vroegen we enkel om pics van je tieten (@Lot88 ) tegenwoordig zijn we wat beschaafderquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afzender: de anonieme mannen uit VBL.
Genoteerdquote:
Hier hetzelfde, en nog steeds geen stemquote:
Dat laatste snap ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:52 schreef aTypisch het volgende:
ik vind eigenlijk niet zoveel mis met het sturen van een cadeautje @:scrummie
maar het is wel leuk om je er mee te plagen
Ga maar gewoon even naar de huisarts Caland.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, en nog steeds geen stem
Ik denk toch wel een longontsteking.
Voel je je al speciaal?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Het kladje over mij begint aardig vol te raken
Spuug je nog bloed?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij is er niet echt een aanwijsbare reden, maar klinkt niet echt best bij jou.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, doe ik wel als het volgende week nog zo is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga maar gewoon even naar de huisarts Caland.
Sinds vandaag niet meer tegengekomen, was vooral van die rode korsten aan het ophoesten soms. Niet echt constant dat er bloed uit kwam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |