Waar gaat die serie over?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:58 schreef onlogisch het volgende:
Chernobyl wel een aanradertje ja, ondanks het Engels.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over je moeder die door 7 negers wordt uitgewoond.
Toen begonnen de hartproblemenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Vroeger gingen er nog wel eens 6 topics op één dag. @:tong80
Over de kernbom op Fukushimaquote:
Snap ik niet helemaal. Zijn snelle beesten hoor, en vrij gevaarlijk. Maar je schiet ze toch zo dood?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:16 schreef onlogisch het volgende:
Duitsland gaat Leopards aan Oekraïne leveren. Wat een genot
quote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap ik niet helemaal. Zijn snelle beesten hoor, en vrij gevaarlijk. Maar je schiet ze toch zo dood?
Gekeken. @Scrummie 1e aflevering. Tot nu toe wel oké.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen. The Last of Us is een topserie (tot nu toe).
Kijk, een vrouw met smaak.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gekeken. @:scrummie 1e aflevering. Tot nu toe wel oké.
Band of Brothers ook begonnen. Die krijgt een like.
Goedemorgen onlo. Het was geen goede nacht helaas.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Je bent er vroeg bij vandaag
Klote.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Goedemorgen onlo. Het was geen goede nacht helaas.
Ik verwacht er niet veel meer van. Handhaving en alles op volgend seizoen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote.
Hopelijk biedt Vitesse vanavond wat verlichting.
Ga je wel eens naar het stadion? Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt het meest deprimerende 'stadion' van Nederland.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel meer van. Handhaving en alles op volgend seizoen.
Dan ben je denk ik nog nooit buiten de Kuip geweest. Nederland heeft echt een walgelijke 'stadioncultuur'quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar het stadion? Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt het meest deprimerende 'stadion' van Nederland.
Utrecht/PSV/Heerenveen/Groningen/Dordrecht/Sparta/NAC het valt inderdaad wat tegen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik nog nooit buiten de Kuip geweest. Nederland heeft echt een walgelijke 'stadioncultuur'
Band of Brothers is puur genieten ja.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gekeken. @:scrummie 1e aflevering. Tot nu toe wel oké.
Band of Brothers ook begonnen. Die krijgt een like.
ik heb nog steeds een seizoenkaart. Voor het 22e jaar nu.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar het stadion? Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt het meest deprimerende 'stadion' van Nederland.
Currahee mountain genot.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Band of Brothers is puur genieten ja.
Punt is meer dat in Nederland alle stadions vrijwel exact hetzelfde zijn. Zo'n Kasteel bijvoorbeeld is vrijwel identiek qua opzet en gebruikte materialen als de Goffert. Grachtje eronder, trappetje naar het vak. Dan kan je van die twee stadions nog zeggen dat de ligging wel mooi is en dat bij het kasteel het kasteel nog overeind is gebleven, maar het is allemaal compleet inwisselbare fantasieloze meuk. Als je in jouw geval bijvoorbeeld een keer bij Sparta bent geweest dan heb je eigenlijk driekwart van de stadions in Nederland al gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:00 schreef onlogisch het volgende:
Jij reist Feyenoord overal achter na @:Caland , wat is het meest walgelijke stadion volgens jou in Nederland?
Jeetje wat een verhaal op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Punt is meer dat in Nederland alle stadions vrijwel exact hetzelfde zijn. Zo'n Kasteel bijvoorbeeld is vrijwel identiek qua opzet en gebruikte materialen als de Goffert. Grachtje eronder, trappetje naar het vak. Dan kan je van die twee stadions nog zeggen dat de ligging wel mooi is en dat bij het kasteel het kasteel nog overeind is gebleven, maar het is allemaal compleet inwisselbare fantasieloze meuk. Als je in jouw geval bijvoorbeeld een keer bij Sparta bent geweest dan heb je eigenlijk driekwart van de stadions in Nederland al gehad.
Excelsior, RKC. Dat mag de naam stadion niet eens dragen.
Persoonlijk ben ik buiten de Kuip een enorme fan van de Koel, dat is tenminste weer eens wat anders.
Echt hé. Ik vraag om een stadionnaam en ik krijg een heel epistel voor mijn kiezen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje wat een verhaal op de vroege ochtend.
Eredivisie: Fortuna.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Ik vraag om een stadionnaam en ik krijg een heel epistel voor mijn kiezen.
Slaap lekker makker.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:09 schreef Sked het volgende:
Ik draai mij nog even om, anders zit ik in het stadion te slapen. En niet alleen door het verschrikkelijke voetbal.
Walgelijke miet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:09 schreef Sked het volgende:
Ik draai mij nog even om, anders zit ik in het stadion te slapen. En niet alleen door het verschrikkelijke voetbal.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:09 schreef Sked het volgende:
Dan word ik per direct gecanceld.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
comment achterlaten bij het intranet bericht
quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het leven van een werkloze heeft zo zijn voordelen.
Beloof je die ook wel eens een rituals presentje?quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit wat ik zeg.
Jeetje wat doen jullie moeilijk om iets wat gewoon grappig is, een keuze die niet helemaal zo uitgepakt is als gehoopt.
De AI bot is een leukere gesprekspartner dan dit gedram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |