Mensen die in ONZ posten neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Het natuurlijk verloop snap ik.
@:Jr-Style-93 is er ook maar weinig. Maar die was ook wel eens een jaar weg naar ONZ.
Je bent gewoon jaloers dat hij wel met een FA heeft geneukt en jij niet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Enorme kutuser die gewoon weg moet blijven.
Ik niet?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij en ik gaan lunchen.
Eet smakelijk Pisces29.
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:01 schreef GGMM het volgende:
Beetje triest om het over Tong te hebben terwijl hij zich niet kan verdedigen.
En hij heeft nog een ban ook
Valt mij wel op dat jij nu voor hem opkomt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:01 schreef GGMM het volgende:
Beetje triest om het over Tong te hebben terwijl hij zich niet kan verdedigen.
En hij heeft nog een ban ook
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat jij nu voor hem opkomt.
We zijn weer een stapje dichterbij de identiteit van eerdergenoemde FA.
je hebt de strekking van zijn post niet door?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat jij nu voor hem opkomt.
We zijn weer een stapje dichterbij de identiteit van eerdergenoemde FA.
Gohquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt de strekking van zijn post niet door?
Das de charme van Fok toch, geen algoritmes, gewoon een paar honderd man die hun eigen mening er proberen door te drammen tegen anderen die niet luisteren.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
fok is niet gebouwd om je aandacht zo goed vast te houden als andere websites/apps
Jawel, daarom gaf ik ook een like aan zijn post want ik vond het een leuk grapje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt de strekking van zijn post niet door?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:06 schreef Scrummie het volgende:
De relatie tussen @:GGMM en @:GurneyIsBestOke is niet op zijn best.
Gister een AI post gemaakt in NWS. 3 likes. Ik vind dat leuk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das de charme van Fok toch, geen algoritmes, gewoon een paar honderd man die hun eigen mening er proberen door te drammen tegen anderen die niet luisteren.
Oh dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Hij heeft me net nog een like gegeven
er zitten hier meerdere mensen in de SC die gewoon om tips vragen rondom bitcoin in mijn dm hoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das de charme van Fok toch, geen algoritmes, gewoon een paar honderd man die hun eigen mening er proberen door te drammen tegen anderen die niet luisteren.
Ging de post over moslims?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gister een AI post gemaakt in NWS. 3 likes. Ik vind dat leuk.
Nee, asielzoekers:quote:
Ik had mijn publiek in COR tijdens de lockdowns.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er zitten hier meerdere mensen in de SC die gewoon om tips vragen rondom bitcoin in mijn dm hoor
maar ik snap dat mensen niet naar jou luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |