GJ mag snel naar huis ... Morgen graag @feboquote:Op maandag 23 januari 2023 00:51 schreef Flow3r het volgende:
Iets over Gertjan die wel een knuffel durft te geven maar een kus op de wang is too much
Jappi Jappie is gekomen heb ons Wendy ff genomen ,,, want die Wanda is zure kut .. lalalallala ..quote:
Wauw dat is wel heftigquote:Op zondag 22 januari 2023 23:48 schreef Inka het volgende:
Eniece vertelde dat ze een nachtmerrie had gehad : ze werd vermoord door Esther. Ze zei nu echt bang geworden te zijn. Mirte beaamde dat Esther gevaarlijk zou kunnen worden. Erik zei dat hij haar wel onder controle kon houden wat hem aan gaat.
Hij kan gewoon veilig "J hartje W" op zijn arm laten tatoeëren door de manager. Ben wel benieuwd hoe Wanda hier verder mee omgaatquote:Op maandag 23 januari 2023 07:11 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen cos. Jeetje toch wel een aparte ontwikkeling dat Jap bij Wendy in bed ligt voor de tweede nacht op rij.
Dan is het definitief over tussen Wanda en Jappie neem ik aan, want Wendy is aartsvijand nummer 1 van Wanda. Of is dat ook veranderd ondertussen?
Anyways, heel gezond dat Jap weer terug is bij zijn oude cluppie, want Wanda was een doodlopende weg.
Denk dat Wanda jaloers wordt en kwaad wordt op Jappie. Dat is misschien wel wat Jappie wil.quote:Op maandag 23 januari 2023 07:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij kan gewoon veilig "J hartje W" op zijn arm laten tatoeëren door de manager. Ben wel benieuwd hoe Wanda hier verder mee omgaat
Jappie is niet terug bij zijn oude cluppie. Wan en Jap hebben gisteren nog de hele avond zitten buurten.quote:Op maandag 23 januari 2023 07:11 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen cos. Jeetje toch wel een aparte ontwikkeling dat Jap bij Wendy in bed ligt voor de tweede nacht op rij.
Dan is het definitief over tussen Wanda en Jappie neem ik aan, want Wendy is aartsvijand nummer 1 van Wanda. Of is dat ook veranderd ondertussen?
Anyways, heel gezond dat Jap weer terug is bij zijn oude cluppie, want Wanda was een doodlopende weg.
Dan is het nog vreemder.quote:Op maandag 23 januari 2023 07:26 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie is niet terug bij zijn oude cluppie. Wan en Jap hebben gisteren nog de hele avond zitten buurten.
Ik denk dat ze wat meer afstand nemen. Minder knuffelen enzo. Wanda kwam wat jaloers over maar denk niet dat er heel veel is veranderd. Jappie wou nog steeds graag aandacht van Wanda.quote:
Ben heel erg benieuwd waar dit toe gaat leiden allemaalquote:Op maandag 23 januari 2023 07:11 schreef Seattle het volgende:
Ja het is wat, maar hij heeft geen vrolijke blik. Zou er wat zijn tussen die twee?quote:
Heel vaag iig.. 3 liter water 500 gr suiker en wat kaneel en 3/4 pak havermout..quote:Op maandag 23 januari 2023 08:42 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga eens opletten hoe Martin suikerpap maakt, nog nooit op gelet eigenijk..
Ooh dat was niet uit de pan?quote:Op maandag 23 januari 2023 08:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel vaag iig.. 3 liter water 500 gr suiker en wat kaneel en 3/4 pak havermout..
Zelf neemt ff snel 1/4 pak met alleen water tot zich....
Esther is ook een enge vrouw, ze houd constant Eunice en Jan-Willem in de gaten is gewoon eng.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:48 schreef Inka het volgende:
Eniece vertelde dat ze een nachtmerrie had gehad : ze werd vermoord door Esther. Ze zei nu echt bang geworden te zijn. Mirte beaamde dat Esther gevaarlijk zou kunnen worden. Erik zei dat hij haar wel onder controle kon houden wat hem aan gaat.
Het is triest, heel triestquote:Op maandag 23 januari 2023 08:56 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Esther is ook een enge vrouw, ze houd constant Eunice en Jan-Willem in de gaten is gewoon eng.
Ja dat komt wel goed bij Martin..quote:Op maandag 23 januari 2023 08:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope extra voor hem alleen.. straks zal ie vast nog wat uit de pan halen
Dit is ziekelijk, die vrouw moet daar professioneel op aangesproken worden...quote:Op maandag 23 januari 2023 08:56 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Esther is ook een enge vrouw, ze houd constant Eunice en Jan-Willem in de gaten is gewoon eng.
Je kunt veel van JW zeggen, maar een eigen mening had hij wel. Boeit hem alleen nietquote:Op maandag 23 januari 2023 09:03 schreef Judiwi het volgende:
Jw nooit een eigen mening gehad. Nu opeens voelt hij zich sterk. Krijgt waarschijnlijk info van de febo. Vandaar dat hij nu voor manager wil gaan.
Mochten Isaac en Marciano the show verlaten geldt ook voor Jeffrey, wordt het een heel saai gebeuren. Kunnen we naar Eric heel de dag gaan kijken. (NOT)
never mind, fout gelezenquote:Op maandag 23 januari 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit is ziekelijk, die vrouw moet daar professioneel op aangesproken worden...
Oké dan..quote:Op maandag 23 januari 2023 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, ik had hetgeen ik quote fout gelezen, daarop gereageerd en dat dus weer weggehaald.
Zonder vrouw en kinderen?quote:Op maandag 23 januari 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
Isaak gaat eerst 2 weken naar Curaçao als hij er uit komt
Dat heeft hij niet gezegdquote:
Is zijn neus al leeg?quote:Op maandag 23 januari 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
Erik heeft toch nog trek na 3 boterhammen....
Van mij mag JW manager worden, ben heel erg benieuwd hoe hij het gaat aanpakkenquote:Op maandag 23 januari 2023 09:03 schreef Judiwi het volgende:
Jw nooit een eigen mening gehad. Nu opeens voelt hij zich sterk. Krijgt waarschijnlijk info van de febo. Vandaar dat hij nu voor manager wil gaan.
Mochten Isaac en Marciano the show verlaten geldt ook voor Jeffrey, wordt het een heel saai gebeuren. Kunnen we naar Eric heel de dag gaan kijken. (NOT)
Geen idee.. nu zit ze studieboeken uit te zoeken, prijzen op te schrijven. Dit lijkt me voor persoonlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:13 schreef greysbones het volgende:
Sas heeft bij veel managers een functie.. maar wat die precies is ???
Ja kloptquote:Op maandag 23 januari 2023 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee.. nu zit ze studieboeken uit te zoeken, prijzen op te schrijven. Dit lijkt me voor persoonlijke ontwikkeling.
Bah zo goor is die man🤮quote:Op maandag 23 januari 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
Erik heeft toch nog trek na 3 boterhammen....
Omdat hij na 3 boterhammen nog trek heeft?quote:
Wat is GBR?quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Judiwi het volgende:
Sas wil pabo gaan doen, zoals haar vriendje.
GBR ??
Nee er zijn er een aantal die leerboeken willen(pabo niveau) en zij moet uitzoeken wat deze kosten.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Judiwi het volgende:
Sas wil pabo gaan doen, zoals haar vriendje.
GBR ??
Neeej hij zat na z'n brood z'n neus leeg te halen... toen schreef ik, Erik heeft nog steeds trek...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat hij na 3 boterhammen nog trek heeft?
Hij zat uit zijn neus te eten🤮quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oogsmeer, vuil onder nagels alles vreet hij op. Bah bahquote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hé gatver....quote:Op maandag 23 januari 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Ima hebben ook kenzi beloofd op haar te stemmen
Volgens mij heeft Rupie er niet zo’n moeite mee om iemand een mes in de rug te stekenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 09:25 schreef engine het volgende:
Toch lijkt Kenzi als manager mij wel leuk
quote:Op maandag 23 januari 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rupie er niet zo’n moeite mee om iemand een mes in de rug te steken
We zullen zien
Hij moet er nog van groeien he.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
Martin zit alweer pap te eten
Hoeveelste kom?
Dat is dan de derde waarvan 1 van zichzelf...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
Martin zit alweer pap te eten
Hoeveelste kom?
Jawel die is lekker koppig en egoïstischquote:
Oké voor de drama dan...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:31 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel die is lekker koppig en egoïstisch
Isaac de grootmuil die denkt alle wijsheid in pacht te hebbenquote:Op maandag 23 januari 2023 09:36 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Isaac tegen Rupert over JW: in mijn beleving kan iemand niet vanuit het niets manager worden. Vier maanden niets gedaan. Ik ga hem dat ook nog zeggen. Ga leren, ga een mening hebben. Ik heb dat allemaal niet gezien.
Ook over Kenzy is Isaac negatief. "Ze heeft het niet mee. Ondanks dat ze een grote bek heeft weet ze wel hoe en wat. Hij moet echt vanaf nul beginnen. Dat is het verschil."
Rupert: Babette gaat op hem.....
40 jaar een eigen zaak hebben telt niet bij Isaac......
Ze vroeg of ze de mooiste van de loods was, de camera bevestigde dit met een ja knikje...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Moraima ligt in een deuk, geen idee wat maar al lachend geeft ze een hartje naar de camera
Precies en als JW manager zou worden heeft Isaac totaal geen invloed meer op t kantoor, bij Kenzi wel , daar is t m om te doen.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac de grootmuil die denkt alle wijsheid in pacht te hebben
Het zit iets dieper: Isaac meent dat hij DE leider van de groep is.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies en als JW manager zou worden heeft Isaac totaal geen invloed meer op t kantoor, bij Kenzi wel , daar is t m om te doen.
Geen ideequote:Op maandag 23 januari 2023 10:29 schreef Dotteke het volgende:
Alleen nog spaanse les met JW, zijn die andere al afgehaakt?
Si.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:30 schreef Frummelie het volgende:
Ooh JW en Eunice samen Spaanse les....
En de rest dan, zijn de andere gestopt.
Hij gaat maar lekker bij Wanda liggenquote:Op maandag 23 januari 2023 10:36 schreef Frummelie het volgende:
Volgens Wendy was dit het laatste nachtje met Jappie... het is net een paperclip zoals hij bij haar ligt...
Dat gaat niet meer gebeuren denk ik...quote:Op maandag 23 januari 2023 10:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker bij Wanda liggen
Ok. Nouja in de keuken was er verdomd weinig oogcontact tussen die tweequote:Op maandag 23 januari 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht andersom want hij vroeg iets en ze reageert gewoon niet..
En Wendy is slechthorendquote:Op maandag 23 januari 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht andersom want hij vroeg iets en ze reageert gewoon niet..
De "relatie" is wel bekoeld tussen die 2 puur vanuit Wanda..quote:Op maandag 23 januari 2023 10:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Nouja in de keuken was er verdomd weinig oogcontact tussen die twee
Ik dacht dat het om oogcontact tussen Jappie en Wen gingquote:Op maandag 23 januari 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De "relatie" is wel bekoeld tussen die 2 puur vanuit Wanda..
Eerst mocht hij van Wanda niet bij Wen in bedquote:Op maandag 23 januari 2023 10:47 schreef Flow3r het volgende:
Jappie lag gister al in het bed van Wendy met een fles wijn, vandaag wil ze dat hij in zijn eigen bed gaat liggen want hij is net een paperclip ; op haar , onder haar , over haar
Ik hoop dat ze hem niet meer toelaat, kennelijk heeft hij die aandacht nodig, wil wel eens zien hoe hij zich handhaaft als ie dat niet meer heeft
I knowquote:Op maandag 23 januari 2023 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerst mocht hij van Wanda niet bij Wen in bed
Leuke vergelijking, hij klemt je met zijn armen en benen helemaal vast als een baby aapje.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:35 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Wendy en Babette zijn wakker.
Wendy kondigt aan dat ze de komende nacht alleen wil slapen.
Wendy: het (Jasper) is net een paperclip.
Hij deed dat toen ook niet, en nu Wanda afstand wil is Wendy ineens weer goed genoegquote:Op maandag 23 januari 2023 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerst mocht hij van Wanda niet bij Wen in bed
Haha neej ik ga er vanuit dat StephanL Wanda bedoeld want Jappie en Wanda stonden samen in de keuken..quote:Op maandag 23 januari 2023 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om oogcontact tussen Jappie en Wen ging
Gaat ook niet meer gebeuren maar dan omdat Wen het niet meer wilquote:Op maandag 23 januari 2023 10:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
I know![]()
Dus moet ie dat ook maar niet doen
Aha! Dat trekt de ijsracer dus aanquote:Op maandag 23 januari 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De "relatie" is wel bekoeld tussen die 2 puur vanuit Wanda..
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuke vergelijking, hij klemt je met zijn armen en benen helemaal vast als een baby aapje.
Wendy kwam later naar binnen. Maakt niet uit, we gaan het zien vandaagquote:Op maandag 23 januari 2023 10:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha neej ik ga er vanuit dat StephanL Wanda bedoeld want Jappie en Wanda stonden samen in de keuken..
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft ze al vermeld dat ze een scheetje moet laten ?
Compleet met pakken,Bern gaat les geven.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Over een goede week krijgen ze judo zegt Erik
Isaac vs Jeff pleasequote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Aha! Dat trekt de ijsracer dus aan
Klopt Wendy kwam later...quote:Op maandag 23 januari 2023 10:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wendy kwam later naar binnen. Maakt niet uit, we gaan het zien vandaag
Jij wil wel heel veel vandaag Fritsiequote:Op maandag 23 januari 2023 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het liefst heb ik er vandaag 2 in de middag 1 en vanavond onder het eten 1
Jij bedoeld toch Wendy...quote:Op maandag 23 januari 2023 10:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wendy kwam later naar binnen. Maakt niet uit, we gaan het zien vandaag
Klopt, het liefst 4 vandaagquote:Op maandag 23 januari 2023 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij wil wel heel veel vandaag Fritsie
En dan later klagen dat het niets meer aan is met zo weinig bewoners, zien we met BB ook altijd, saai.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het liefst heb ik er vandaag 2 in de middag 1 en vanavond onder het eten 1
Wat stelletjes mag ook welquote:Op maandag 23 januari 2023 11:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooral het "Bro" team uit elkaar trekken en K3
Morgen.quote:
19 mensen willen de workshop.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
19 mensen willen de workshop.
Lijkt me best veel.
Vandaag alweerquote:Op maandag 23 januari 2023 11:08 schreef Ebinas het volgende:
Vandaag managerverkiezing.
Aspirant managers kunnen zich verkiesbaar stellen.
Marc heeft nog geen tijd gehad tot wanner het kan
Is elke keer tot 17:00 uur.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:08 schreef Ebinas het volgende:
Vandaag managerverkiezing.
Aspirant managers kunnen zich verkiesbaar stellen.
Marc heeft nog geen tijd gehad tot wanner het kan
Niet te doen iddquote:Op maandag 23 januari 2023 11:14 schreef Ebinas het volgende:
Goed de uitleg van Marciano, volg ik niet meer
En de cherrytomaatjes en de dure fototaart jaquote:Op maandag 23 januari 2023 11:14 schreef R0T29 het volgende:
De verjaardag van KimK was gewoon te duur met haar Boursin gezeik, maar Marciano benoemt het niet
Barkie.quote:
Alles voor zijn psycho-prinsesje en lievelingetje van de Feboquote:Op maandag 23 januari 2023 11:21 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
En de cherrytomaatjes en de dure fototaart ja
Straks stilte in de loods, iedereen met zijn neus in de boekenquote:
Ja, Wendy en GJ spraken er gister schande van. Anderen kregen niks blabla.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:29 schreef pingu66 het volgende:
Vraag dan gewoon wat die verjaardag van Kimk kostte Avond eten ( met boursin drama),de taart savonds feestje.
Zal voor velen in het begin zijn en dan opgeven.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straks stilte in de loods, iedereen met zijn neus in de boeken
Jaquote:Op maandag 23 januari 2023 11:28 schreef Silves het volgende:
Sas de nieuwe assistente van de slechte manager?..
Dat boek wat Eunice wil is echt zo zinloos.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal voor velen in het begin zijn en dan opgeven.
Hoewel ik verwacht dat zij 1 vd weinige (mss wel de enige) zal zijn die het doorploetert van a tm zquote:Op maandag 23 januari 2023 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat boek wat Eunice wil is echt zo zinloos.
Ik ken het wel,is echt zo`n zelfhulpboekje.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoewel ik verwacht dat zij 1 vd weinige (mss wel de enige) zal zijn die het doorploetert van a tm z
Die moeten zich voor 17:00 aanmelden.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:43 schreef Silves het volgende:
De nieuwe aankomende managers waar zijn zij in dit gesprek?
Iedereen gaat tegen.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Daar gaat niemand tegen zijn, vermoed ik.
Ze hebben wel (Wendy met name) doorgevraagd over de uitgaven.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy en Babette een beetje klagen. Maar in de bespreking niks zeggen.
Of in een stationshal.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prima, dat kan aankomende winter mooi thuis, niet in de loods
Maar ze had een specifiek doel, dat benoemde ze niet. Bleef allemaal vaag en mopperig.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze hebben wel (Wendy met name) doorgevraagd over de uitgaven.
Of ging het daar niet over?
Dat is idd zo het doel bleef uitquote:Op maandag 23 januari 2023 11:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze had een specifiek doel, dat benoemde ze niet. Bleef allemaal vaag en mopperig.
Mattin heeft al 3 albums geschreven natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2023 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
De loods best songwriter ...
dear god....
Mattin gaat winnen met zijn rap.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mattin gaat winnen met zijn rap.
Oehh misschien alarmquote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef Ebinas het volgende:
Eentje plassen, eentje eerst naar boven, iets moet voor 12 uur
man man man
NIets voor mij daar
Owwquote:Op maandag 23 januari 2023 11:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Janet, die ging naar boven. Denk boodschappen voor 12 uur bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |