Hij gaat maar lekker bij Wanda liggenquote:Op maandag 23 januari 2023 10:36 schreef Frummelie het volgende:
Volgens Wendy was dit het laatste nachtje met Jappie... het is net een paperclip zoals hij bij haar ligt...
Dat gaat niet meer gebeuren denk ik...quote:Op maandag 23 januari 2023 10:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker bij Wanda liggen
Ok. Nouja in de keuken was er verdomd weinig oogcontact tussen die tweequote:Op maandag 23 januari 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht andersom want hij vroeg iets en ze reageert gewoon niet..
En Wendy is slechthorendquote:Op maandag 23 januari 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht andersom want hij vroeg iets en ze reageert gewoon niet..
De "relatie" is wel bekoeld tussen die 2 puur vanuit Wanda..quote:Op maandag 23 januari 2023 10:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Nouja in de keuken was er verdomd weinig oogcontact tussen die twee
Ik dacht dat het om oogcontact tussen Jappie en Wen gingquote:Op maandag 23 januari 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De "relatie" is wel bekoeld tussen die 2 puur vanuit Wanda..
Eerst mocht hij van Wanda niet bij Wen in bedquote:Op maandag 23 januari 2023 10:47 schreef Flow3r het volgende:
Jappie lag gister al in het bed van Wendy met een fles wijn, vandaag wil ze dat hij in zijn eigen bed gaat liggen want hij is net een paperclip ; op haar , onder haar , over haar
Ik hoop dat ze hem niet meer toelaat, kennelijk heeft hij die aandacht nodig, wil wel eens zien hoe hij zich handhaaft als ie dat niet meer heeft
I knowquote:Op maandag 23 januari 2023 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerst mocht hij van Wanda niet bij Wen in bed
Leuke vergelijking, hij klemt je met zijn armen en benen helemaal vast als een baby aapje.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:35 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Wendy en Babette zijn wakker.
Wendy kondigt aan dat ze de komende nacht alleen wil slapen.
Wendy: het (Jasper) is net een paperclip.
Hij deed dat toen ook niet, en nu Wanda afstand wil is Wendy ineens weer goed genoegquote:Op maandag 23 januari 2023 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerst mocht hij van Wanda niet bij Wen in bed
Haha neej ik ga er vanuit dat StephanL Wanda bedoeld want Jappie en Wanda stonden samen in de keuken..quote:Op maandag 23 januari 2023 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om oogcontact tussen Jappie en Wen ging
Gaat ook niet meer gebeuren maar dan omdat Wen het niet meer wilquote:Op maandag 23 januari 2023 10:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
I know![]()
Dus moet ie dat ook maar niet doen
Aha! Dat trekt de ijsracer dus aanquote:Op maandag 23 januari 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De "relatie" is wel bekoeld tussen die 2 puur vanuit Wanda..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |