Isaac de grootmuil die denkt alle wijsheid in pacht te hebbenquote:Op maandag 23 januari 2023 09:36 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Isaac tegen Rupert over JW: in mijn beleving kan iemand niet vanuit het niets manager worden. Vier maanden niets gedaan. Ik ga hem dat ook nog zeggen. Ga leren, ga een mening hebben. Ik heb dat allemaal niet gezien.
Ook over Kenzy is Isaac negatief. "Ze heeft het niet mee. Ondanks dat ze een grote bek heeft weet ze wel hoe en wat. Hij moet echt vanaf nul beginnen. Dat is het verschil."
Rupert: Babette gaat op hem.....
40 jaar een eigen zaak hebben telt niet bij Isaac......
Ze vroeg of ze de mooiste van de loods was, de camera bevestigde dit met een ja knikje...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Moraima ligt in een deuk, geen idee wat maar al lachend geeft ze een hartje naar de camera
Precies en als JW manager zou worden heeft Isaac totaal geen invloed meer op t kantoor, bij Kenzi wel , daar is t m om te doen.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac de grootmuil die denkt alle wijsheid in pacht te hebben
Het zit iets dieper: Isaac meent dat hij DE leider van de groep is.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies en als JW manager zou worden heeft Isaac totaal geen invloed meer op t kantoor, bij Kenzi wel , daar is t m om te doen.
Geen ideequote:Op maandag 23 januari 2023 10:29 schreef Dotteke het volgende:
Alleen nog spaanse les met JW, zijn die andere al afgehaakt?
Si.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:30 schreef Frummelie het volgende:
Ooh JW en Eunice samen Spaanse les....
En de rest dan, zijn de andere gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |