Ooh dat was niet uit de pan?quote:Op maandag 23 januari 2023 08:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel vaag iig.. 3 liter water 500 gr suiker en wat kaneel en 3/4 pak havermout..
Zelf neemt ff snel 1/4 pak met alleen water tot zich....
Esther is ook een enge vrouw, ze houd constant Eunice en Jan-Willem in de gaten is gewoon eng.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:48 schreef Inka het volgende:
Eniece vertelde dat ze een nachtmerrie had gehad : ze werd vermoord door Esther. Ze zei nu echt bang geworden te zijn. Mirte beaamde dat Esther gevaarlijk zou kunnen worden. Erik zei dat hij haar wel onder controle kon houden wat hem aan gaat.
Het is triest, heel triestquote:Op maandag 23 januari 2023 08:56 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Esther is ook een enge vrouw, ze houd constant Eunice en Jan-Willem in de gaten is gewoon eng.
Ja dat komt wel goed bij Martin..quote:Op maandag 23 januari 2023 08:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope extra voor hem alleen.. straks zal ie vast nog wat uit de pan halen
Dit is ziekelijk, die vrouw moet daar professioneel op aangesproken worden...quote:Op maandag 23 januari 2023 08:56 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Esther is ook een enge vrouw, ze houd constant Eunice en Jan-Willem in de gaten is gewoon eng.
Je kunt veel van JW zeggen, maar een eigen mening had hij wel. Boeit hem alleen nietquote:Op maandag 23 januari 2023 09:03 schreef Judiwi het volgende:
Jw nooit een eigen mening gehad. Nu opeens voelt hij zich sterk. Krijgt waarschijnlijk info van de febo. Vandaar dat hij nu voor manager wil gaan.
Mochten Isaac en Marciano the show verlaten geldt ook voor Jeffrey, wordt het een heel saai gebeuren. Kunnen we naar Eric heel de dag gaan kijken. (NOT)
never mind, fout gelezenquote:Op maandag 23 januari 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit is ziekelijk, die vrouw moet daar professioneel op aangesproken worden...
Oké dan..quote:Op maandag 23 januari 2023 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, ik had hetgeen ik quote fout gelezen, daarop gereageerd en dat dus weer weggehaald.
Zonder vrouw en kinderen?quote:Op maandag 23 januari 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
Isaak gaat eerst 2 weken naar Curaçao als hij er uit komt
Dat heeft hij niet gezegdquote:
Is zijn neus al leeg?quote:Op maandag 23 januari 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
Erik heeft toch nog trek na 3 boterhammen....
Van mij mag JW manager worden, ben heel erg benieuwd hoe hij het gaat aanpakkenquote:Op maandag 23 januari 2023 09:03 schreef Judiwi het volgende:
Jw nooit een eigen mening gehad. Nu opeens voelt hij zich sterk. Krijgt waarschijnlijk info van de febo. Vandaar dat hij nu voor manager wil gaan.
Mochten Isaac en Marciano the show verlaten geldt ook voor Jeffrey, wordt het een heel saai gebeuren. Kunnen we naar Eric heel de dag gaan kijken. (NOT)
Geen idee.. nu zit ze studieboeken uit te zoeken, prijzen op te schrijven. Dit lijkt me voor persoonlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:13 schreef greysbones het volgende:
Sas heeft bij veel managers een functie.. maar wat die precies is ???
Ja kloptquote:Op maandag 23 januari 2023 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee.. nu zit ze studieboeken uit te zoeken, prijzen op te schrijven. Dit lijkt me voor persoonlijke ontwikkeling.
Bah zo goor is die man🤮quote:Op maandag 23 januari 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
Erik heeft toch nog trek na 3 boterhammen....
Omdat hij na 3 boterhammen nog trek heeft?quote:
Wat is GBR?quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Judiwi het volgende:
Sas wil pabo gaan doen, zoals haar vriendje.
GBR ??
Nee er zijn er een aantal die leerboeken willen(pabo niveau) en zij moet uitzoeken wat deze kosten.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Judiwi het volgende:
Sas wil pabo gaan doen, zoals haar vriendje.
GBR ??
Neeej hij zat na z'n brood z'n neus leeg te halen... toen schreef ik, Erik heeft nog steeds trek...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat hij na 3 boterhammen nog trek heeft?
Hij zat uit zijn neus te eten🤮quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oogsmeer, vuil onder nagels alles vreet hij op. Bah bahquote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hé gatver....quote:Op maandag 23 januari 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Ima hebben ook kenzi beloofd op haar te stemmen
Volgens mij heeft Rupie er niet zo’n moeite mee om iemand een mes in de rug te stekenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 09:25 schreef engine het volgende:
Toch lijkt Kenzi als manager mij wel leuk
quote:Op maandag 23 januari 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rupie er niet zo’n moeite mee om iemand een mes in de rug te steken
We zullen zien
Hij moet er nog van groeien he.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
Martin zit alweer pap te eten
Hoeveelste kom?
Dat is dan de derde waarvan 1 van zichzelf...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
Martin zit alweer pap te eten
Hoeveelste kom?
Jawel die is lekker koppig en egoïstischquote:
Oké voor de drama dan...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:31 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel die is lekker koppig en egoïstisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |