Omdat hij na 3 boterhammen nog trek heeft?quote:
Wat is GBR?quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Judiwi het volgende:
Sas wil pabo gaan doen, zoals haar vriendje.
GBR ??
Nee er zijn er een aantal die leerboeken willen(pabo niveau) en zij moet uitzoeken wat deze kosten.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Judiwi het volgende:
Sas wil pabo gaan doen, zoals haar vriendje.
GBR ??
Neeej hij zat na z'n brood z'n neus leeg te halen... toen schreef ik, Erik heeft nog steeds trek...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat hij na 3 boterhammen nog trek heeft?
Hij zat uit zijn neus te eten🤮quote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oogsmeer, vuil onder nagels alles vreet hij op. Bah bahquote:Op maandag 23 januari 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hé gatver....quote:Op maandag 23 januari 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Ima hebben ook kenzi beloofd op haar te stemmen
Volgens mij heeft Rupie er niet zo’n moeite mee om iemand een mes in de rug te stekenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 09:25 schreef engine het volgende:
Toch lijkt Kenzi als manager mij wel leuk
quote:Op maandag 23 januari 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rupie er niet zo’n moeite mee om iemand een mes in de rug te steken
We zullen zien
Hij moet er nog van groeien he.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
Martin zit alweer pap te eten
Hoeveelste kom?
Dat is dan de derde waarvan 1 van zichzelf...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
Martin zit alweer pap te eten
Hoeveelste kom?
Jawel die is lekker koppig en egoïstischquote:
Oké voor de drama dan...quote:Op maandag 23 januari 2023 09:31 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel die is lekker koppig en egoïstisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |