GJ mag snel naar huis ... Morgen graag @feboquote:Op maandag 23 januari 2023 00:51 schreef Flow3r het volgende:
Iets over Gertjan die wel een knuffel durft te geven maar een kus op de wang is too much
Jappi Jappie is gekomen heb ons Wendy ff genomen ,,, want die Wanda is zure kut .. lalalallala ..quote:
Wauw dat is wel heftigquote:Op zondag 22 januari 2023 23:48 schreef Inka het volgende:
Eniece vertelde dat ze een nachtmerrie had gehad : ze werd vermoord door Esther. Ze zei nu echt bang geworden te zijn. Mirte beaamde dat Esther gevaarlijk zou kunnen worden. Erik zei dat hij haar wel onder controle kon houden wat hem aan gaat.
Hij kan gewoon veilig "J hartje W" op zijn arm laten tatoeëren door de manager. Ben wel benieuwd hoe Wanda hier verder mee omgaatquote:Op maandag 23 januari 2023 07:11 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen cos. Jeetje toch wel een aparte ontwikkeling dat Jap bij Wendy in bed ligt voor de tweede nacht op rij.
Dan is het definitief over tussen Wanda en Jappie neem ik aan, want Wendy is aartsvijand nummer 1 van Wanda. Of is dat ook veranderd ondertussen?
Anyways, heel gezond dat Jap weer terug is bij zijn oude cluppie, want Wanda was een doodlopende weg.
Denk dat Wanda jaloers wordt en kwaad wordt op Jappie. Dat is misschien wel wat Jappie wil.quote:Op maandag 23 januari 2023 07:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij kan gewoon veilig "J hartje W" op zijn arm laten tatoeëren door de manager. Ben wel benieuwd hoe Wanda hier verder mee omgaat
Jappie is niet terug bij zijn oude cluppie. Wan en Jap hebben gisteren nog de hele avond zitten buurten.quote:Op maandag 23 januari 2023 07:11 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen cos. Jeetje toch wel een aparte ontwikkeling dat Jap bij Wendy in bed ligt voor de tweede nacht op rij.
Dan is het definitief over tussen Wanda en Jappie neem ik aan, want Wendy is aartsvijand nummer 1 van Wanda. Of is dat ook veranderd ondertussen?
Anyways, heel gezond dat Jap weer terug is bij zijn oude cluppie, want Wanda was een doodlopende weg.
Dan is het nog vreemder.quote:Op maandag 23 januari 2023 07:26 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie is niet terug bij zijn oude cluppie. Wan en Jap hebben gisteren nog de hele avond zitten buurten.
Ik denk dat ze wat meer afstand nemen. Minder knuffelen enzo. Wanda kwam wat jaloers over maar denk niet dat er heel veel is veranderd. Jappie wou nog steeds graag aandacht van Wanda.quote:
Ben heel erg benieuwd waar dit toe gaat leiden allemaalquote:Op maandag 23 januari 2023 07:11 schreef Seattle het volgende:
Ja het is wat, maar hij heeft geen vrolijke blik. Zou er wat zijn tussen die twee?quote:
Heel vaag iig.. 3 liter water 500 gr suiker en wat kaneel en 3/4 pak havermout..quote:Op maandag 23 januari 2023 08:42 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga eens opletten hoe Martin suikerpap maakt, nog nooit op gelet eigenijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |