was jij dat!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nice, jeej ik had van te voren info en die klopte![]()
![]()
Ik zei het vanmiddag iig, dat ik bewijs had gezien dat dat daar stond.quote:
Echt hèquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Mimi niet welkom op Kerstfeest van Chelsea denk ik!
Gelukkig dat mama meteen duidelijk maakte dat dochterlief niet geliefd was op internet....had ze echt nodig!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Gelukkig dat mama meteen duidelijk maakte dat dochterlief niet geliefd was op internet....had ze echt nodig!
De 2 nieuwe bewoners is de grote verrassing begreep ik, toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Er zou ook nog een grote verrassing komen
Dan heb ik het niet goed begrepenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
De 2 nieuwe bewonder is de grote verrassing begreep ik, toch?
Ja nadat je iemand een paar dagen kent. Het leven gaat doorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef BB-King het volgende:
Charlotte oogt vooral opgelucht.
Danny zwaar depri.
Misschien leest moeder van Chelsea wel stiekem mee hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Mama is boos over hoe internet schreef over chelsea haha
Ja. 2 nieuwe en battle week.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
De 2 nieuwe bewoners is de grote verrassing begreep ik, toch?
Het leek me wel een Fokker...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Misschien leest moeder van Chelsea wel stiekem mee hier.
Voor zijn gevoel waren ze misschien wel net aan kindjes begonnen. Weer teleurgesteldquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja nadat je iemand een paar dagen kent. Het leven gaat door
Hij heeft ook laten zien dat hij niet te vertrouwen is, en een speler weg die hem voorlopig niet zou nominerenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Valt mee denk. Hij heeft het bondje laten ontploffen. Nu weer nieuwe rondes en nieuwe kansen.
Gaby & Robin🤣🤣quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
En al een oogje op een ander hebtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil u voorstellen aan @:engine
die is boos en verdrietigquote:
Nee verrassing stond er los van.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
kratje broccoli!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:09 schreef freaky40 het volgende:
Denk verrassing v.w.b. basispakket of iets.
Ik heb het zo begrepen, maar ik kan het ook mis hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee verrassing stond er los van.
Het was en en, zo hoorde ik het.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik heb het zo begrepen, maar ik kan het ook mis hebben
geen last van hierquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet me nieuw inloggen het doet rar
Zo hoorde ik het ook maar kan moeilijk multitaskenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was en en, zo hoorde ik het.
Er komen nog 2 bewoners met verse info, komt vast nog aan de ordequote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat ze michelangelo aanspreken op de verschillende verhalen die hij heeft verteld
Al die extra info mogen ze buiten laten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Er komen nog 2 bewoners met verse info, komt vast nog aan de orde
nou daar mogen ze wel mee stoppen met al die info van buitenaf.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Er komen nog 2 bewoners met verse info, komt vast nog aan de orde
dan had ze wat moeten zeggen hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Misschien leest moeder van Chelsea wel stiekem mee hier.
ja is vals wijf hoor!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zegt dat Danny zijn tactiek moet los laten. Die praat ook verschillend
Levensgevaarlijke vrouwquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:14 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Danny is al in gesprek met Chiara
Zij kwam naar hem toequote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:14 schreef ledn81 het volgende:
Nog geen 10 minuten buiten en alle pijlen op Chiara
[ afbeelding ]
wat een rotkop, en weer geeft ze wat prijs wat er gezegd is nu tegen danny, ik vind echt raar dat dat allemaal maar magquote:
WAt nu je schatje is er uit?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef engine het volgende:
Haha Chiara confronteert Danny even met zijn eigen woordenDanny vindt dat niet leuk.
Danny stond daar eerst alleen, toen kwam Chiara erbij staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
neee chiara ging thee zetten en Danny achtervolgde haar
Ik vind het juist heerlijk. Ik denk elke keer weer “vertel ze dat je weet wat ze gezegd hebben!”. Er mag best wat sensatie in.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat een rotkop, en weer geeft ze wat prijs wat er gezegd is nu tegen danny, ik vind echt raar dat dat allemaal maar mag
eensquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:17 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Ik denk elke keer weer “vertel ze dat je weet wat ze gezegd hebben!”. Er mag best wat sensatie in.
Capone Sistahquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:04 schreef freaky40 het volgende:
Chelsea geblindside door de Italiaanse maffia zoon...
yessssquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Danny helemaal in paniek nu!
She's the Devil's SpawnEcht een juf!
mag zij wel zeggen wat zij thuis gzien heeft?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef engine het volgende:
Haha Chiara confronteert Danny even met zijn eigen woordenDanny vindt dat niet leuk.
Zeker, die 3 erop, beter kon niet. Ik zal niet hem weg stemmen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Michel Angelo heeft het goed gedaan
Ja dat doet ze vrijuit dus dat mag zequote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
mag zij wel zeggen wat zij thuis gzien heeft?
ik heb betje bang
Ja dat vind ik ook wel. Beetje overdreven. Volgende week zijn er ook weer drie aan de beurt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:20 schreef ledn81 het volgende:
Wat een sneuneus is die Danny.
Jason en Ron zijn er vorige week op gezet door Chayron. Die hebben hem een handje geschud en door..
Nou nou, zo vuil hoeft het ook niet. Ze was wat druk, maar wel schattig en lief. Dat gehaat altijd ..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
heb je wel opgelet hij deed niets hoor zij kwam naar hem en was haast enige die aan het praten wasquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:14 schreef ledn81 het volgende:
Nog geen 10 minuten buiten en alle pijlen op Chiara
[ afbeelding ]
yesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:22 schreef KraideN het volgende:
Moeten ze de coins nog krijgen van Chelsea?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:22 schreef KraideN het volgende:
de regel is toch niks van buiten vertellenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat doet ze vrijuit dus dat mag ze
Ze heeft al heel veel verteld. Volgens mij is het geen probleem.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
de regel is toch niks van buiten vertellen
van de uitzending mag het?
hij stond al in de keuken hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
neee chiara ging thee zetten en Danny achtervolgde haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klopt, vorig jaar ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft al heel veel verteld. Volgens mij is het geen probleem.
hoopelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft al heel veel verteld. Volgens mij is het geen probleem.
Die erfenis krijgt Charlotte morgenochtend neem ik aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:22 schreef KraideN het volgende:
Ze mag de Coins ook verdelenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die erfenis krijgt Charlotte morgenochtend neem ik aan.
O echt? Dan krijgt Danny misschien ook een deel.quote:
Ik weet nog niet wat ik van haar moet vinden. Elke keer wat ze tegen mensen zegt. Ze kan wel voor spanningen gaan zorgenquote:
Ali zou zeggen dat doet ze alquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van haar moet vinden. Elke keer wat ze tegen mensen zegt. Ze kan wel voor spanningen gaan zorgen
Erg bitchy er hangt een vreemde aura om haar heen, erg aanmatigend en arrogant.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van haar moet vinden. Elke keer wat ze tegen mensen zegt. Ze kan wel voor spanningen gaan zorgen
die kan een paardenhoofd van danny verwachten op z'n bedquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:04 schreef freaky40 het volgende:
Chelsea geblindside door de Italiaanse maffia zoon...
Dat gaat nog wel wat drama gevenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erg bitchy er hangt een vreemde aura om haar heen, erg aanmatigend en arrogant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
toch iemands grote droom vanavond uit een gespat.
Welnee! Gewoon een leuke meid die het spel leuk meespeelt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erg bitchy er hangt een vreemde aura om haar heen, erg aanmatigend en arrogant.
Ik zie er nog niets leuks in.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Welnee! Gewoon een leuke meid die het spel leuk meespeelt.
Zie je liever Ilse of een Jolien die de kat uit de boom kijken en wat erbij hangen?
Denk eerder dat hij moet verwerken dat Charlotte populairder bij het publiek blijkt te zijn dan hij...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Danny danst met de duivelquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn maatje weg echt een topwijf zegt Danny
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij moet verwerken dat Charlotte populairder bij het publiek blijkt te zijn dan hij...
Ja dat zeer zeker. Zijn egoquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij moet verwerken dat Charlotte populairder bij het publiek blijkt te zijn dan hij...
pure act voor tvquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:34 schreef BB-King het volgende:
Michelangelo zit sipjes op zijn bed.
Chelsea moest op hem vertrouwen. Het zou goed komen. Oeps!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
charlotte wult zuipen in naam van chelsea
HIj denkt waarschijnlijk ook dat hij door iedereen gehaat wordt (zowel binnen als buiten het huis)quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Michelangelo beseft nu dat zijn game plan, niet heeft gewerkt
Die tekening die ze vorige week hebben gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er komen er nog twee volgens Charlotte, hoe weet zij dat ....
heeft geraldine gezegdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ze konden geraldine en co dus gewoon nog horen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
In ieder geval drie lieden die hem erop gooien als zij winnen deze week. Riskant wel. Ook geen heel populaire bewoner bij het publiek volgens mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
oooohquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die tekening die ze vorige week hebben gezien
Niet voor hem iigquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Of wel je weet het niet hequote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij dacht dat Charlotte er uit zou gaan vanwege niet populair...niets is minder waar...quote:
haha lekker voor emquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij dacht dat Charlotte er uit zou gaan vanwege niet populair...niets is minder waar...
Vorige week stond het geluid van de uitzending ook nog een minuut aan in het huis na exit Judy. Zou wel stuntelig zijn als ze nu weer dezelfde fout gemaakt hebben :’)quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ze konden geraldine en co dus gewoon nog horen?
Ja, omdat zij zo'n 'natural beauty' is...dat is dan opeens100% het tegenovergestelde van zijn exquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:08 schreef Angel79 het volgende:
[..]
En al een oogje op een ander hebt
Vind hem wel okay. Stoer dat hij deze drie durfde te nomineren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe lang gaat Michelangelo daar nog zitten?
Absoluut, maat het heeft niet uitgepakt zoals hij wilde.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vind hem wel okay. Stoer dat hij deze drie durfde te nomineren.
Tot hij aandacht krijgtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe lang gaat Michelangelo daar nog zitten?
lekker laten zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
Der is ook niemand die even naar em komt kijken
ah hij vergezeld met de camera's die naar hem kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
Der is ook niemand die even naar em komt kijken
Heb niet het idee dat ze Cheche mist.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:45 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Charlotte moet zich ook dubbel voelen.
Blij dat ze nog in dat huis zit. verdrietig dat haar maatje chelsea naar huis is
een feestje met alcoholvrije bier en wijn zou toch kunnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:47 schreef TheLuckyman het volgende:
Met al het gedoe in tv-wereld, gaan ze denk ik echt geen alcohol meer geven in het huis. Gewoon uit voorzorg. Maar had dan wel verwacht dat dit van te voren zou worden verteld.
Maar goed, misschien heb ik het helemaal mis en staat er zo ineens bier en wijn in de voorraadkamer
dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een nog drukkere voor terug komt
poah dat zou wel geniaal zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een nog drukkere voor terug komt
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:51 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
ik dacht dat het beeld stil stond op s2 maar het is MichelAngelo die al een kwartier in dezelfde positie zit
wij net tijdens de live ook!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:53 schreef Ireth het volgende:
Rob zat tegen haar string aan te kijken toen ze aan het trainen was
wromquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:52 schreef Krambo het volgende:
Als je grote droom in het leven is om mee te doen aan BB dan leef je imo inderdaad niet in de realiteit.
Of totaal geen ambitie
Hoeft niet, hij kan ook zelf weer de PON winnen hé?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:55 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Het zal een feit zijn zeker dat MichelAngelo volgende week om de nominatielijst staat
doet ze slimquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
chiara heeft iedereen al zo'n beetje om de vinger zitten
Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij kan ook zelf weer de PON winnen hé?
ja preciesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
doet ze slim
mijn arm past niet
typje staat me niet aan
soort mens,..
kanshebber voor de pot met dit gedraai
dat dan weer wel
Wat vind Bart zelf van haar ( chiara)quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Schoonheid zit van binnen aldus Bart
Hij laat het achterste van zijn tong niet zien, ik denk dat hij hoopte dat Danny eruit zou gaan...quote:
Ja ze moet het zelf weten. Maar dat zoiets onzekers en onbenulligs als BB je grote droom is waar je veel andere dingen voor opzij moet zetten. En dan nog wat brengt het je?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrom
deze leeftijd had en heeft
leef je droom
doe wat je leuk vnd
ben geen slaaf van een baas
tis jouw leven
geen probleem voor aliquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:57 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
na de maaltijd straks de voorraadkamer helemaal gevuld met eten en lekkers
Een konijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:59 schreef mario390 het volgende:
chiara is wel en leukere
konijn als vera en Liese
Laag, vind hem nu ook heel sneu hoe hij Michelangelo voor de bus gooit.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef TheLuckyman het volgende:
Waar zou Chayron staan in de polls als het gaat om populariteit?
Rond plek 5 gok ikquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef TheLuckyman het volgende:
geen mooi compliment een mooie dame een haas noemen, vreemde uitdrukkingquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haas, dat zeggen ze in oostenrijk ofzo tegen een leuke dame
süßer hasequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haas, dat zeggen ze in oostenrijk ofzo tegen een leuke dame
Oh shit, niet gehoordquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Laag, vind hem nu ook heel sneu hoe hij Michelangelo voor de bus gooit.
de meiden bij ons zijn wel blij alsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
geen mooi compliment een mooie dame een haas noemen, vreemde uitdrukking
🐰quote:
sterke spelerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef TheLuckyman het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef ledn81 het volgende:
Danny : "Hij heeft mij gewoon voor de bus gegooid he"
Danny : "Waarom ga je nu al tactisch op mij"
Jason : "Chayron ging ook tactisch op mij he"
Danny : "Ja dat was uh... ja uh dat was de eerste week.."
Jason![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |