was jij dat!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nice, jeej ik had van te voren info en die klopte![]()
![]()
Ik zei het vanmiddag iig, dat ik bewijs had gezien dat dat daar stond.quote:
Echt hèquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Mimi niet welkom op Kerstfeest van Chelsea denk ik!
Gelukkig dat mama meteen duidelijk maakte dat dochterlief niet geliefd was op internet....had ze echt nodig!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Mimi niet welkom op Kerstfeest van Chelsea denk ik!
Gelukkig dat mama meteen duidelijk maakte dat dochterlief niet geliefd was op internet....had ze echt nodig!
De 2 nieuwe bewoners is de grote verrassing begreep ik, toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Er zou ook nog een grote verrassing komen
Dan heb ik het niet goed begrepenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
De 2 nieuwe bewonder is de grote verrassing begreep ik, toch?
Ja nadat je iemand een paar dagen kent. Het leven gaat doorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef BB-King het volgende:
Charlotte oogt vooral opgelucht.
Danny zwaar depri.
Misschien leest moeder van Chelsea wel stiekem mee hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Mama is boos over hoe internet schreef over chelsea haha
Ja. 2 nieuwe en battle week.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
De 2 nieuwe bewoners is de grote verrassing begreep ik, toch?
Het leek me wel een Fokker...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Misschien leest moeder van Chelsea wel stiekem mee hier.
Voor zijn gevoel waren ze misschien wel net aan kindjes begonnen. Weer teleurgesteldquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja nadat je iemand een paar dagen kent. Het leven gaat door
Hij heeft ook laten zien dat hij niet te vertrouwen is, en een speler weg die hem voorlopig niet zou nominerenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Valt mee denk. Hij heeft het bondje laten ontploffen. Nu weer nieuwe rondes en nieuwe kansen.
Gaby & Robin🤣🤣quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
En al een oogje op een ander hebtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja nadat je iemand een paar dagen kent. Het leven gaat door
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil u voorstellen aan @:engine
die is boos en verdrietigquote:
Nee verrassing stond er los van.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |