wat een rotkop, en weer geeft ze wat prijs wat er gezegd is nu tegen danny, ik vind echt raar dat dat allemaal maar magquote:
WAt nu je schatje is er uit?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef engine het volgende:
Haha Chiara confronteert Danny even met zijn eigen woordenDanny vindt dat niet leuk.
Danny stond daar eerst alleen, toen kwam Chiara erbij staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
neee chiara ging thee zetten en Danny achtervolgde haar
Ik vind het juist heerlijk. Ik denk elke keer weer “vertel ze dat je weet wat ze gezegd hebben!”. Er mag best wat sensatie in.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat een rotkop, en weer geeft ze wat prijs wat er gezegd is nu tegen danny, ik vind echt raar dat dat allemaal maar mag
eensquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:17 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Ik denk elke keer weer “vertel ze dat je weet wat ze gezegd hebben!”. Er mag best wat sensatie in.
Capone Sistahquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:04 schreef freaky40 het volgende:
Chelsea geblindside door de Italiaanse maffia zoon...
yessssquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Danny helemaal in paniek nu!
She's the Devil's SpawnEcht een juf!
mag zij wel zeggen wat zij thuis gzien heeft?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef engine het volgende:
Haha Chiara confronteert Danny even met zijn eigen woordenDanny vindt dat niet leuk.
Zeker, die 3 erop, beter kon niet. Ik zal niet hem weg stemmen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Michel Angelo heeft het goed gedaan
Ja dat doet ze vrijuit dus dat mag zequote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
mag zij wel zeggen wat zij thuis gzien heeft?
ik heb betje bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |