Hoeft niet, hij kan ook zelf weer de PON winnen hé?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:55 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Het zal een feit zijn zeker dat MichelAngelo volgende week om de nominatielijst staat
doet ze slimquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
chiara heeft iedereen al zo'n beetje om de vinger zitten
Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij kan ook zelf weer de PON winnen hé?
ja preciesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
doet ze slim
mijn arm past niet
typje staat me niet aan
soort mens,..
kanshebber voor de pot met dit gedraai
dat dan weer wel
Wat vind Bart zelf van haar ( chiara)quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Schoonheid zit van binnen aldus Bart
Hij laat het achterste van zijn tong niet zien, ik denk dat hij hoopte dat Danny eruit zou gaan...quote:
Ja ze moet het zelf weten. Maar dat zoiets onzekers en onbenulligs als BB je grote droom is waar je veel andere dingen voor opzij moet zetten. En dan nog wat brengt het je?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrom
deze leeftijd had en heeft
leef je droom
doe wat je leuk vnd
ben geen slaaf van een baas
tis jouw leven
geen probleem voor aliquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:57 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
na de maaltijd straks de voorraadkamer helemaal gevuld met eten en lekkers
Een konijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:59 schreef mario390 het volgende:
chiara is wel en leukere
konijn als vera en Liese
Laag, vind hem nu ook heel sneu hoe hij Michelangelo voor de bus gooit.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef TheLuckyman het volgende:
Waar zou Chayron staan in de polls als het gaat om populariteit?
Rond plek 5 gok ikquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef TheLuckyman het volgende:
geen mooi compliment een mooie dame een haas noemen, vreemde uitdrukkingquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haas, dat zeggen ze in oostenrijk ofzo tegen een leuke dame
süßer hasequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haas, dat zeggen ze in oostenrijk ofzo tegen een leuke dame
Oh shit, niet gehoordquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Laag, vind hem nu ook heel sneu hoe hij Michelangelo voor de bus gooit.
de meiden bij ons zijn wel blij alsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
geen mooi compliment een mooie dame een haas noemen, vreemde uitdrukking
🐰quote:
sterke spelerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:00 schreef TheLuckyman het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef ledn81 het volgende:
Danny : "Hij heeft mij gewoon voor de bus gegooid he"
Danny : "Waarom ga je nu al tactisch op mij"
Jason : "Chayron ging ook tactisch op mij he"
Danny : "Ja dat was uh... ja uh dat was de eerste week.."
Jason![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |