Ja, omdat zij zo'n 'natural beauty' is...dat is dan opeens100% het tegenovergestelde van zijn exquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:08 schreef Angel79 het volgende:
[..]
En al een oogje op een ander hebt
Vind hem wel okay. Stoer dat hij deze drie durfde te nomineren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe lang gaat Michelangelo daar nog zitten?
Absoluut, maat het heeft niet uitgepakt zoals hij wilde.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vind hem wel okay. Stoer dat hij deze drie durfde te nomineren.
Tot hij aandacht krijgtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe lang gaat Michelangelo daar nog zitten?
lekker laten zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
Der is ook niemand die even naar em komt kijken
ah hij vergezeld met de camera's die naar hem kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:46 schreef Angelique61 het volgende:
Der is ook niemand die even naar em komt kijken
Heb niet het idee dat ze Cheche mist.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:45 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Charlotte moet zich ook dubbel voelen.
Blij dat ze nog in dat huis zit. verdrietig dat haar maatje chelsea naar huis is
een feestje met alcoholvrije bier en wijn zou toch kunnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:47 schreef TheLuckyman het volgende:
Met al het gedoe in tv-wereld, gaan ze denk ik echt geen alcohol meer geven in het huis. Gewoon uit voorzorg. Maar had dan wel verwacht dat dit van te voren zou worden verteld.
Maar goed, misschien heb ik het helemaal mis en staat er zo ineens bier en wijn in de voorraadkamer
dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een nog drukkere voor terug komt
poah dat zou wel geniaal zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een nog drukkere voor terug komt
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:51 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
ik dacht dat het beeld stil stond op s2 maar het is MichelAngelo die al een kwartier in dezelfde positie zit
wij net tijdens de live ook!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:53 schreef Ireth het volgende:
Rob zat tegen haar string aan te kijken toen ze aan het trainen was
wromquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:52 schreef Krambo het volgende:
Als je grote droom in het leven is om mee te doen aan BB dan leef je imo inderdaad niet in de realiteit.
Of totaal geen ambitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |