Ali zou zeggen dat doet ze alquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van haar moet vinden. Elke keer wat ze tegen mensen zegt. Ze kan wel voor spanningen gaan zorgen
Erg bitchy er hangt een vreemde aura om haar heen, erg aanmatigend en arrogant.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van haar moet vinden. Elke keer wat ze tegen mensen zegt. Ze kan wel voor spanningen gaan zorgen
die kan een paardenhoofd van danny verwachten op z'n bedquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:04 schreef freaky40 het volgende:
Chelsea geblindside door de Italiaanse maffia zoon...
Dat gaat nog wel wat drama gevenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erg bitchy er hangt een vreemde aura om haar heen, erg aanmatigend en arrogant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
toch iemands grote droom vanavond uit een gespat.
Welnee! Gewoon een leuke meid die het spel leuk meespeelt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erg bitchy er hangt een vreemde aura om haar heen, erg aanmatigend en arrogant.
Ik zie er nog niets leuks in.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Welnee! Gewoon een leuke meid die het spel leuk meespeelt.
Zie je liever Ilse of een Jolien die de kat uit de boom kijken en wat erbij hangen?
Denk eerder dat hij moet verwerken dat Charlotte populairder bij het publiek blijkt te zijn dan hij...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja nadat je iemand een paar dagen kent. Het leven gaat door
Danny danst met de duivelquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn maatje weg echt een topwijf zegt Danny
Ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij moet verwerken dat Charlotte populairder bij het publiek blijkt te zijn dan hij...
Ja dat zeer zeker. Zijn egoquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij moet verwerken dat Charlotte populairder bij het publiek blijkt te zijn dan hij...
pure act voor tvquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:34 schreef BB-King het volgende:
Michelangelo zit sipjes op zijn bed.
Chelsea moest op hem vertrouwen. Het zou goed komen. Oeps!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |