Ja dat vind ik ook wel. Beetje overdreven. Volgende week zijn er ook weer drie aan de beurt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:20 schreef ledn81 het volgende:
Wat een sneuneus is die Danny.
Jason en Ron zijn er vorige week op gezet door Chayron. Die hebben hem een handje geschud en door..
Nou nou, zo vuil hoeft het ook niet. Ze was wat druk, maar wel schattig en lief. Dat gehaat altijd ..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:05 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Mimi niet welkom op Kerstfeest van Chelsea denk ik!
Gelukkig dat mama meteen duidelijk maakte dat dochterlief niet geliefd was op internet....had ze echt nodig!
heb je wel opgelet hij deed niets hoor zij kwam naar hem en was haast enige die aan het praten wasquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:14 schreef ledn81 het volgende:
Nog geen 10 minuten buiten en alle pijlen op Chiara
[ afbeelding ]
yesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:22 schreef KraideN het volgende:
Moeten ze de coins nog krijgen van Chelsea?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:22 schreef KraideN het volgende:
de regel is toch niks van buiten vertellenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat doet ze vrijuit dus dat mag ze
Ze heeft al heel veel verteld. Volgens mij is het geen probleem.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
de regel is toch niks van buiten vertellen
van de uitzending mag het?
hij stond al in de keuken hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
neee chiara ging thee zetten en Danny achtervolgde haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klopt, vorig jaar ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft al heel veel verteld. Volgens mij is het geen probleem.
hoopelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft al heel veel verteld. Volgens mij is het geen probleem.
Die erfenis krijgt Charlotte morgenochtend neem ik aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:22 schreef KraideN het volgende:
Ze mag de Coins ook verdelenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die erfenis krijgt Charlotte morgenochtend neem ik aan.
O echt? Dan krijgt Danny misschien ook een deel.quote:
Ik weet nog niet wat ik van haar moet vinden. Elke keer wat ze tegen mensen zegt. Ze kan wel voor spanningen gaan zorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |