Oké, hier ook net.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weeral vuurwerk 🎇 gelukkig nieuwjaar allemaal
Ik denk Goldband gezien hun populariteit bij de jeugdquote:Op zondag 15 januari 2023 00:03 schreef molloot200 het volgende:
Stel, Nederland zou een nationale finale doen met deze 10 redelijk bekende/populaire Nederlandse nummers sinds september gereleased tot nu toe. Welke van deze 10 nummers zou er winnen denken jullie en waarom? En zou dat ook de beste keuze zijn dan volgens jou?Volgens mij kan Nederland helemaal geen NF's namelijk
1. Antoon - Klop Klop
2. Claude - La Da Da
3. Di-Rect - 90s Kid
4. Flemming - Paracetamollen
5. Jaap Reesema - Grijs (ik weet dat dit technisch gezien niet kan want cover maar STEL)
6. Maan & Goldband - Stiekem
7. Rondé - Bright Eyes
8. S10 - Hoor Je Mij
9. Son Mieux - This Is The Moment
10. Suzan & Freek - Kwijt
Goldband is te populair om niet te winnen gok ik, maar anders sowieso Jaap Reesema.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:03 schreef molloot200 het volgende:
Stel, Nederland zou een nationale finale doen met deze 10 redelijk bekende/populaire Nederlandse nummers sinds september gereleased tot nu toe. Welke van deze 10 nummers zou er winnen denken jullie en waarom? En zou dat ook de beste keuze zijn dan volgens jou?Volgens mij kan Nederland helemaal geen NF's namelijk
1. Antoon - Klop Klop
2. Claude - La Da Da
3. Di-Rect - 90s Kid
5. Jaap Reesema - Grijs (ik weet dat dit technisch gezien niet kan want cover maar STEL)
7. Rondé - Bright Eyes
8. S10 - Hoor Je Mij
Oekraïne dan maar, maar ik mag toch hopen dat het algemene niveau dit jaar wel omhoog gaat. Oekraïne en in mindere mate België zijn toch geen kleine namen op ESF-gebied. En dan moeten we nog potentiële crisislanden als Letland, Georgië, Cyprus, Duitsland, Oostenrijk, Ierland, enz. krijgen.quote:
Ik verwacht het niet, zo snel al na hun eerste deelname. Verder verwacht ik wel weer gewoon een afwisselend maar toch solide en modern (looking at you, Belgium) veld want daar zijn ze in Tsjechië sowieso wel goed inquote:Op zondag 15 januari 2023 00:08 schreef Momo het volgende:
Stiekem hoop ik dat We are Domi deze heeft opgestuurd voor ESCZ2023
Maan & Goldband waarschijnlijk, op basis van het liedje en hun populariteit. En eerlijk gezegd zou dat niet mijn eigen voorkeur hebben, maar ook weer niet zo’n heel absurde uitkomst zijn.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:03 schreef molloot200 het volgende:
1. Antoon - Klop Klop
2. Claude - La Da Da
3. Di-Rect - 90s Kid
7. Rondé - Bright Eyes
8. S10 - Hoor Je Mij
Ronde zou het best kunnen maar de zangeres komt niet echt zelfverzekerd over. Over een paar jaar zouden ze een prima keuze zijn.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:03 schreef molloot200 het volgende:
1. Antoon - Klop Klop
2. Claude - La Da Da
3. Di-Rect - 90s Kid
7. Rondé - Bright Eyes
8. S10 - Hoor Je Mij
Dat probleem zie je ook al vaak in het buitenland voorkomen. Een basic popdeuntje wat wint van iets unieks. Wat dat betreft zit er toch wel een voordeel in een interne selectie soms... als die commissie het dan maar goed doetquote:Op zondag 15 januari 2023 00:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het probleem is overigens meer de klassieke “Maan met een liedje van de plank van Armin van Buuren” vs. Calm After The Storm-tegenstelling in zo’n NSF-set-up.
Oké. Even opnieuwquote:Op zondag 15 januari 2023 00:03 schreef molloot200 het volgende:
1. Antoon - Klop Klop
2. Claude - La Da Da
3. Di-Rect - 90s Kid
7. Rondé - Bright Eyes
8. S10 - Hoor Je Mij
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weeral vuurwerk 🎇 gelukkig nieuwjaar allemaal
quote:
quote:
De overwinning van Gustaph wordt in heel Nederland gevierdquote:
Ik heb ze alle tien nog niet gehoord.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:03 schreef molloot200 het volgende:
1. Antoon - Klop Klop
2. Claude - La Da Da
3. Di-Rect - 90s Kid
7. Rondé - Bright Eyes
8. S10 - Hoor Je Mij
Is voor het overgrote deel van deze nummers ook niet ergquote:Op zondag 15 januari 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ze alle tien nog niet gehoord.
Dat nummer van Claude is echtquote:Op zondag 15 januari 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ze alle tien nog niet gehoord.
Ik ken die van Claude, Di-Rect, Rondé en S10. Dan is Claude mijn nummer 1, gevolgd door S10, Rondé en Di-Rectquote:Op zondag 15 januari 2023 09:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is voor het overgrote deel van deze nummers ook niet erg
Op de NOS-site gaat het natuurlijk meteen over vermeend dopinggebruik... het is tenslotte een wielrenner.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:43 schreef Em31 het volgende:
Wat depressies met iemand kunnen doen.. het is eng en verschrikkelijk.
Ik ben gewoon openbaar Suzan & Freek luisteraarquote:
Walgelijkquote:Op zondag 15 januari 2023 10:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op de NOS-site gaat het natuurlijk meteen over vermeend dopinggebruik... het is tenslotte een wielrenner.
Ja inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2023 10:43 schreef Em31 het volgende:
Wat depressies met iemand kunnen doen.. het is eng en verschrikkelijk.
Maar liefst 3 alinea’s zie ik. Zou je bij zo’n eerste bericht toch ook nog wel even achterwege kunnen laten.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op de NOS-site gaat het natuurlijk meteen over vermeend dopinggebruik... het is tenslotte een wielrenner.
Waarom maakt dit lijstje me zo triest?quote:Op zondag 15 januari 2023 00:03 schreef molloot200 het volgende:
1. Antoon - Klop Klop
2. Claude - La Da Da
3. Di-Rect - 90s Kid
7. Rondé - Bright Eyes
8. S10 - Hoor Je Mij
Inderdaad, als Frank de Boer morgen onder de tram komt (ik gun hem dat uiteraard niet), gaat het toch ook niet meteen over zijn nandrolon-affairequote:Op zondag 15 januari 2023 11:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar liefst 3 alinea’s zie ik. Zou je bij zo’n eerste bericht toch ook nog wel even achterwege kunnen laten.
Dat is de stuip waarin de NOS schiet bij wielrennen, óf doping óf slap geouwehoer met een wijntje aan een tafel ergens op een verlaten dorpsplein in de Auvergne. Maar nooit de sport zelf.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, als Frank de Boer morgen onder de tram komt (ik gun hem dat uiteraard niet), gaat het toch ook niet meteen over zijn nandrolon-affaire
Het kan zijn dat hij het 'verloor van zichzelf' niet geschreven heeft en dat de media er dat steeds van maken. Anders is het vrij slecht van hem door zelf dat wel te hebben geschreven en daarna te roepen dat er geen spookverhalen moeten komenquote:Op zondag 15 januari 2023 12:18 schreef blackswangreen het volgende:
Dit is dan weer een beetje raar, gezien de teneur van de eerdere tweet.
[ twitter ]
Typisch weer ja. Zag op teletekst dat ze het juist weer niet benoemden. Dus daar wel gewoon netjes.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar liefst 3 alinea’s zie ik. Zou je bij zo’n eerste bericht toch ook nog wel even achterwege kunnen laten.
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij het 'verloor van zichzelf' niet geschreven heeft en dat de media er dat steeds van maken. Anders is het vrij slecht van hem door zelf dat wel te hebben geschreven en daarna te roepen dat er geen spookverhalen moeten komen![]()
Volgens mij gebruik je 'verliest van zichzelf ' alleen bij zelfmoord. Anders spreek je wel van verloor van ziekte X of gewoon het niet benoemen.
Dan suggereert die het dus wel degelijk zelf. Nogal typisch om daarna spookverhalen te willen voorkomenquote:
Ik geloof je, maar gezien je eerdere berichtgeving over F. de Boer zou ik je wel als verdachte aanwijzen als hij morgen echt onder de tram komt.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, als Frank de Boer morgen onder de tram komt (ik gun hem dat uiteraard niet), gaat het toch ook niet meteen over zijn nandrolon-affaire
Op het nieuws zelf gelukkig ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Typisch weer ja. Zag op teletekst dat ze het juist weer niet benoemden. Dus daar wel gewoon netjes.
Ja snap het ook niet helemaal. Nu denk je aan per ongeluk een overdosis ofzo. Anders is er toch een duidelijke reden.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan suggereert die het dus wel degelijk zelf. Nogal typisch om daarna spookverhalen te willen voorkomen
Ik zou als ik F. de Boer was altijd maar extra goed opletten als die in buurt van een tram komtquote:Op zondag 15 januari 2023 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar gezien je eerdere berichtgeving over F. de Boer zou ik je wel als verdachte aanwijzen als hij morgen echt onder de tram komt.
Wel een specifieke beschrijving van Fred he, apart!quote:Op zondag 15 januari 2023 13:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou als ik F. de Boer was altijd maar extra goed opletten als die in buurt van een tram komt
Nou ja goed, de doodstraf voor iemand omdat die er als trainer vrij weinig van kan, gaat ook mij vrij ver...quote:Op zondag 15 januari 2023 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar gezien je eerdere berichtgeving over F. de Boer zou ik je wel als verdachte aanwijzen als hij morgen echt onder de tram komt.
Ja heel erg specifiekquote:Op zondag 15 januari 2023 13:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel een specifieke beschrijving van Fred he, apart!
Maar mag die dan wel op een legoblokje stappen of gaat dat ook te ver?quote:Op zondag 15 januari 2023 13:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja goed, de doodstraf voor iemand omdat die er als trainer vrij weinig van kan, gaat ook mij vrij ver...
Wel mooi voor De Turk.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:48 schreef Redefine het volgende:
Bij het shorttrack laat de Italiaan Sighel even een bronzen medaille lopen
De Belgen stelen wel onze shine op het shorttrackquote:Op zondag 15 januari 2023 15:48 schreef Redefine het volgende:
Bij het shorttrack laat de Italiaan Sighel even een bronzen medaille lopen
Het overzicht klopt van geen kanten, dit zijn liedjes die hooguit derTIEN jaar oud zijnquote:Op zondag 15 januari 2023 14:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben mentaal nog niet klaar voor dit overzicht, Mo.
Meteen uit het Thialf zetten, dit gaat veel te verquote:Op zondag 15 januari 2023 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Belgen stelen wel onze shine op het shorttrack
Proost!quote:
Dank!quote:
Is er nog een speciale reden? Iets waar we je mee kunnen feliciteren bijvoorbeeld?quote:
Dat is wel een Smet op het kampioenschap ja.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Belgen stelen wel onze shine op het shorttrack
Het is echt ongekend. Ik blijf het zeggen maar ik blijf me er over verbazen wat die man nog met die vragen op zo’n kleutertoon op nationale tv mag blijven doen.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:29 schreef Redefine het volgende:
Ah kleuterleider Joep Schreuder is weer losgelaten.
Nee, gewoon een zondagmiddagbiertje.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Is er nog een speciale reden? Iets waar we je mee kunnen feliciteren bijvoorbeeld?
Niemand die dat snapt nee. En ook altijd moet die weer in beeld zijn. En net was Slot aan het woord, wilde die hem zes keer onderbreken wat Slot niet toestond.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is echt ongekend. Ik blijf het zeggen maar ik blijf me er over verbazen wat die man nog met die vragen op zo’n kleutertoon op nationale tv mag blijven doen.
Plaatsvervangende schaamte, het wordt ook steeds erger. Zap soms bewust wegquote:Op zondag 15 januari 2023 16:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niemand die dat snapt nee. En ook altijd moet die weer in beeld zijn. En net was Slot aan het woord, wilde die hem zes keer onderbreken wat Slot niet toestond.
En bij Van der Ree moest die nog even de microfoon omhoog duwen alsof het een kleuter is![]()
Ik vraag mij altijd af of spelers en coaches na afloop Joep nog een aai over zijn bol geven en zeggen 'goed gedaan jochie.'
Ik kijk nu niet altijd dus weet niet of Henri en Sjoerd recent nog gezien zijn? Stomphorst is het i.i.g. niet, want die zit er nuquote:Op zondag 15 januari 2023 16:46 schreef Em31 het volgende:
Missen jullie de laatste weken ook een verslaggever bij de NOS? Vraag me af over wie al die klachten gaan
Mwah Maalderink is nog wel weleens vervelend. Maar heeft wel kennis van zaken en stelt minder vaak debiele vragen. Qua niveau komt Joris van der Berg meer in der buurt. Die heeft vandaag alweer zoveel onzin verkondigdquote:Op zondag 15 januari 2023 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte, het wordt ook steeds erger. Zap soms bewust weg![]()
Bert Maalderink bij het schaatsen vind ik ook vreselijk.
Ja die zijn er nog wel. Alleen Dione de Graaff al een tijdje niet, maar haar sporten zijn er nu nog niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk nu niet altijd dus weet niet of Henri en Sjoerd recent nog gezien zijn? Stomphorst is het i.i.g. niet, want die zit er nu
Het ligt echt aan de schaatser. Je merkt altijd meteen wie hem niet mogen en dan wordt het ongemakkelijk.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah Maalderink is nog wel weleens vervelend. Maar heeft wel kennis van zaken en stelt minder vaak debiele vragen. Qua niveau komt Joris van der Berg meer in der buurt. Die heeft vandaag alweer zoveel onzin verkondigd
Of iemand die meestal achter de schermen werkt. Of het is niet waarquote:Op zondag 15 januari 2023 17:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die zijn er nog wel. Alleen Dione de Graaff al een tijdje niet, maar haar sporten zijn er nu nog niet.Kan ook een commentator zijn, dan valt het ook niet echt op. Of iemand die er al een tijd niet meer werkt.
Nouja ook wel goed dat ze eerst de boel uitzoeken voordat we een naam horen.
In het hoofd van Joris is het altijd Kermis.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah Maalderink is nog wel weleens vervelend. Maar heeft wel kennis van zaken en stelt minder vaak debiele vragen. Qua niveau komt Joris van der Berg meer in der buurt. Die heeft vandaag alweer zoveel onzin verkondigd
Ja. Die heeft deze finale ook weer alleen maar onzin uitgekraamd.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In het hoofd van Joris is het altijd Kermis.
Zo'n zondagmiddag languit-op-de-bank-biertje is toch altijd wel erg lekker. Dat je er maar van genoten hebtquote:Op zondag 15 januari 2023 16:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, gewoon een zondagmiddagbiertje.
Zeker!quote:Op zondag 15 januari 2023 18:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo'n zondagmiddag languit-op-de-bank-biertje is toch altijd wel erg lekker. Dat je er maar van genoten hebt
Volgende week is het Feyenoord-Ajax, dus dan staat de hele Top 5 misschien binnen 3 punten van elkaar.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:16 schreef ijs_beer het volgende:
Feyenoord wordt kampioen. Dat kan bijna niet anders.
Onze lokale rivier staat ook erg hoog. We hebben er vanmiddaf gewandeld, het geeft wel mooie plaatjes hoorquote:Op zondag 15 januari 2023 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een regendagje was dit trouwens weer. En overal staat het water weer hoog. Gelukkig wordt het vanaf dinsdag droger (maar wel kouder)
Niet vanmiddop?quote:Op zondag 15 januari 2023 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze lokale rivier staat ook erg hoog. We hebben er vanmiddaf gewandeld, het geeft wel mooie plaatjes hoor
Hopen op weer een spannende laatste speelrondequote:Op zondag 15 januari 2023 18:16 schreef ijs_beer het volgende:
Feyenoord wordt kampioen. Dat kan bijna niet anders.
quote:
Heeft er iemand nog wat van @Meridiaan vernomen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nog niet. Als ik na zondag niks meer van mij laat horen…
Gisteravond in het België topique.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog wat van @:Meridiaan vernomen?
Ik had met oud en nieuw eindelijk maar eens iets van De Moersleutel geprobeerd. De Motor Oil was lekker, maar ik geef de voorkeur aan de imperial stout van Gulden Draakquote:Op zondag 15 januari 2023 18:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo'n zondagmiddag languit-op-de-bank-biertje is toch altijd wel erg lekker. Dat je er maar van genoten hebt
Ja. Zowel bij de technische opdracht als een klassieke Andre reactie op de hondquote:
Met dat spiraal was ook wel episch.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zowel bij de technische opdracht als een klassieke Andre reactie op de hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |