Strakjes wel lekker meeposten in de landentopics?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:06 schreef Meridiaan het volgende:
@:ijs_beer ik zag een quote van zaterdag ergens met mijn naam er in.
Ben inderdaad al een poos niet heel actief weer, erg druk in het dagelijks leven en het lukt mij niet echt aan te sluiten hier.
Heb wel een kaartje voor de AFAS, dus daar ben ik bij![]()
Er is vast wel weer een groep die heen gaat, daar sluit ik mij graag bij aan
Yes! Ik ga lang niet alles kijken, maar wat ik kan ga ik weer meekijken. Ik mis de voorpret wel namelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Strakjes wel lekker meeposten in de landentopics?
Jeuj! Gezellig!
Dan vallen we Belgie wel even binnen. Beloofdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nog niet. Als ik na zondag niks meer van mij laat horen…
Heerlijk, een Hollandse potquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik had gewoon krieltjes (wel zelf gekruid), erwten met worteltjes en vegatarische cordon bleu.
Klinkt wat saai vergeleken met jullie diner
Eens! Ik keek ook Below Deckquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zat ik lekker Below Deck te kijken, stoppen ze er mee om 20 uur, vanwege bekervoetbal. Maar die wedstrijd begint pas om 21 uur, dus ze hadden nog makkelijk drie kwartier Below Deck kunnen uitzenden.
Het Zwitserse plaatsje Brig claimt dat gerechtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heerlijk, een Hollandse pot![]()
Alhoewel, cordon Blue is Frans?
Ja.quote:
Is het net zoiets als honingraat lasagne? Dat ziet er zo leuk uitquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:56 schreef Cee het volgende:
Ik heb gevulde lasagnerolletjes. Nooit gegeten, nooit gemaakt, ze staan nu in de oven en we gaan het meemaken.
Het was dit, alleen zag het er bij mij niet zo uit want mijn ovenschaal was te groot dus de rollen zaten niet knus tegen elkaar. En de bovenkanten van sommige vellen waren hard. Maar goed, extra bite en zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het net zoiets als honingraat lasagne? Dat ziet er zo leuk uit
Als ik dit maak dan leg ik ze horizontaal neer in de ovenschaal niet verticaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was dit, alleen zag het er bij mij niet zo uit want mijn ovenschaal was te groot dus de rollen zaten niet knus tegen elkaar. En de bovenkanten van sommige vellen waren hard. Maar goed, extra bite en zo.![]()
https://www.ah.nl/allerha(...)-ricotta-uit-de-oven
Misschien was dat beter geweest ja. Ik twijfelde ook, maar er werd nergens vermeld hoe je de rolletjes neer moest leggen dus dan doe ik het gewoon conform de foto.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik dit maak dan leg ik ze horizontaal neer in de ovenschaal niet verticaal.
Als je googled leggen mensen ze vrijwel allemaal wel neer, ligt er ook aan hoe lang de rollen zijn. Of je moet echt een hele diepe ovenschaal hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien was dat beter geweest ja. Ik twijfelde ook, maar er werd nergens vermeld hoe je de rolletjes neer moest leggen dus dan doe ik het gewoon conform de foto.
Zo lui ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:07 schreef Em31 het volgende:
Cannelloni kopen is ook handig, dan hoef je ook niet zelf te rollen
Zeg ik ben niet helemaal lui!!11!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:07 schreef Em31 het volgende:
Cannelloni kopen is ook handig, dan hoef je ook niet zelf te rollen
Maar ik ben wel te lui om te googlen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je googled leggen mensen ze vrijwel allemaal wel neer, ligt er ook aan hoe lang de rollen zijn. Of je moet echt een hele diepe ovenschaal hebben
Is wat Meke zegt: honeycomb lasagna. Wist ik ook niet, maar blijkbaar een andere fancy manier om het te maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je googled leggen mensen ze vrijwel allemaal wel neer, ligt er ook aan hoe lang de rollen zijn. Of je moet echt een hele diepe ovenschaal hebben
Je hebt zeker de pastabladen ook zelf gemaakt!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg ik ben niet helemaal lui!!11!!!
[..]
Maar ik ben wel te lui om te googlen.
Zelf het graan geoogst dat er voor nodig is!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt zeker de pastabladen ook zelf gemaakt!!!
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 23:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt zeker de pastabladen ook zelf gemaakt!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |