Gewoon reageren met minder dan driequote:
Ohh het is dus wel gewoon een bestaand nummerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload, maar dat is echt het liedje niet hoor. Het is om te beginnen geen duet.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Systeem doet weer eens niet wat ik wil.
Ben er wel weer klaar mee op deze manier.
Slechts op detailniveau, maar toch!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee er zijn wel wat praktische onoverkomelijkheden.
Prima optiequote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Prima optieHet is <3 , dat is het belangrijkste
Nu voel ik me extra speciaalquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit posten kostte bijna het leven van m'n werkpc. Wat je wel al niet moet trotseren voor een beetje liefde.![]()
Ik heb wel alleen dat fragment he. Volgens mij is het nog niet uitgebracht, hij staat niet op haar Spotify iig.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohh het is dus wel gewoon een bestaand nummer
Ik moet morgen op mijn normaliter vrije dag ook ploeterenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Morgen weer verder ploeteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet morgen op mijn normaliter vrije dag ook ploeterenIk haat presenteren ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh zo, hoe kun je aan zo’n mini stukje horen dat het geen duet is?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb wel alleen dat fragment he. Volgens mij is het nog niet uitgebracht, hij staat niet op haar Spotify iig.
Er is hier in elk geval een (heel klein) beetje hype ontstaan door die post, dat is ook wat waardEr moet hier toch zelden minder hype om een inzending zijn geweest.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet morgen op mijn normaliter vrije dag ook ploeterenSuc6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik haat ook presenteren
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Je hoort een stukje refrein (alleen haar stem) en dan een stukje couplet (ook alleen haar stem). Bij een duet verwacht je toch dat die dude in elk geval in het refrein ook meezingt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh zo, hoe kun je aan zo’n mini stukje horen dat het geen duet is?
En jaze hebben beide een best mooie stem, maar verder voel ik er ook nog heel weinig bij.
Met een gecremeerde kroket erbij?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga vandaag een patatje/frietje eten. Al heel lang niet gedaan en ik heb me er toch zo'n ontzettend veel zin in
Alvast eet smakelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga vandaag een patatje/frietje eten. Al heel lang niet gedaan en ik heb me er toch zo'n ontzettend veel zin in
Dat nou net weer niet, hehe! Ik was het ook helemaal niet van plan, maar het regent, dus ga ik geen boodschappen doenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met een gecremeerde kroket erbij?
Thanks! Jij ook natuurlijk, wat eet jij?quote:
Thanks. Geen idee nog. Groente met aardappelen, maar welke groente weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat nou net weer niet, hehe! Ik was het ook helemaal niet van plan, maar het regent, dus ga ik geen boodschappen doenIk neem er wel een lange lummel bij, die smaakt me een stuk beter!
[..]
Thanks! Jij ook natuurlijk, wat eet jij?
Ik denk andijvie.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thanks. Geen idee nog. Groente met aardappelen, maar welke groente weet ik nog niet.
Zou goed kunnen of het wordt boerenkoolstamppotquote:
Dumplingsquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:53 schreef Fred_B het volgende:
Bij ons zit het avondeten er wat vroeger dan gebruikelijk al in. We hadden bijzonder smakelijke garnalendumplings, waarvan ik er iets te veel had genomen. Nu maar even uitbuiken.
Zuurkool Hawaïquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had zuurkoolovenschotel.
Daarin zat zuurkool (goh), krieltjes, rozijnen, ananasstukjes en kaas (er over heen)
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met een gecremeerde kroket erbij?
Ja, van die zakjes aardappelpuree hebben wij ook regelmatig. Het spaart ook een hoop gedoe uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:00 schreef Arizona het volgende:
Wij hadden pangasiusfilet, aardappel/knolselderijpuree en doperwt/wortel.
Die puree is kant & klaar bij de Jumbo en die is echt goed. Met de huidige energieprijzen is het haast goedkoper om zoiets kant & klaar te halen en 5 minuten in de magnetron te gooien, dan dat je het los koopt en 20 minuten lang het spul moet koken
Energieplafond geld pas dit jaar he, dus niet voor 2022.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:28 schreef AgnesGru het volgende:
Wordt bij jullie ook het energieplafond verrekend met de jaarrekening?
Ik denk ook dat het me vrij weinig boeit omdat die winst nog maar pasgeleden is. En dat het songfestival nu gewoon populair is in Nederland. The stakes zijn niet zo high, zeg maarquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb wel alleen dat fragment he. Volgens mij is het nog niet uitgebracht, hij staat niet op haar Spotify iig.
Er is hier in elk geval een (heel klein) beetje hype ontstaan door die post, dat is ook wat waardEr moet hier toch zelden minder hype om een inzending zijn geweest.
Dit is geen zakje, dit is een bak uit de koeling. Nóg minder gedoequote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, van die zakjes aardappelpuree hebben wij ook regelmatig. Het spaart ook een hoop gedoe uit.
Ik denk dat het vooral komt omdat over de artiesten niet zoveel valt te zeggen. S10 was een interessante naam, wat je er ook van vond, ze had wel een bepaalde identiteit en een bepaalde stijl. Hetzelfde geldt voor Jeangu. Als ik voor mezelf spreek, bij deze twee voel ik eigenlijk niks. Wat niet hoeft te betekenen dat het nummer straks enorm kut is natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het me vrij weinig boeit omdat die winst nog maar pasgeleden is. En dat het songfestival nu gewoon populair is in Nederland. The stakes zijn niet zo high, zeg maar
Klinkt lekker!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:56 schreef Cee het volgende:
Ik heb gevulde lasagnerolletjes. Nooit gegeten, nooit gemaakt, ze staan nu in de oven en we gaan het meemaken.
Ohh goed idee, dat moet ik ook weer een keer maken, met ricotta en spinaziequote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:56 schreef Cee het volgende:
Ik heb gevulde lasagnerolletjes. Nooit gegeten, nooit gemaakt, ze staan nu in de oven en we gaan het meemaken.
Dat weet ik, had het ook over dit jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Energieplafond geld pas dit jaar he, dus niet voor 2022.
Ja precies die heb ik nu!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohh goed idee, dat moet ik ook weer een keer maken, met ricotta en spinazie
We waren al bang dat je vast zat in een escape roomquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:06 schreef Meridiaan het volgende:
@:ijs_beer ik zag een quote van zaterdag ergens met mijn naam er in.
Ben inderdaad al een poos niet heel actief weer, erg druk in het dagelijks leven en het lukt mij niet echt aan te sluiten hier.
Heb wel een kaartje voor de AFAS, dus daar ben ik bij![]()
Er is vast wel weer een groep die heen gaat, daar sluit ik mij graag bij aan
Ik zit momenteel wel in het buitenland, hopelijk kan ik daar wel uit ontsnappenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We waren al bang dat je vast zat in een escape room
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zit momenteel wel in het buitenland, hopelijk kan ik daar wel uit ontsnappen
Die was in de aanbieding.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:00 schreef Arizona het volgende:
Wij hadden pangasiusfilet, aardappel/knolselderijpuree en doperwt/wortel.
Die puree is kant & klaar bij de Jumbo en die is echt goed. Met de huidige energieprijzen is het haast goedkoper om zoiets kant & klaar te halen en 5 minuten in de magnetron te gooien, dan dat je het los koopt en 20 minuten lang het spul moet koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |