SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
oh, nou dan geniet er nog meer even van want het is zo voorbijquote:Op zondag 8 januari 2023 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hou van wintertijd en donker buiten en lampjes en kerst e.d.
en haat in zekere zin de zomer
oeps betraptquote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Heb jij wel goed geslapen vannacht ?
Wel een goed idee eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou je die dwangneuroses ook bij in een Excel?
Hopelijk niet al te dramatischquote:Op zondag 8 januari 2023 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik heb zo een nieuwjaarsborrel met collega's (hahahaha ja echt) en morgen nog dag vrij dus priem. Vanavond lekker dronken
Nou merkte het voornamelijk omdat ik na mijn lange revalidatie toen ik weer fulltime ging werken bijna net zoveel bleef lopen waardoor ik nauwelijks meer tijd had voor mezelf. Heeft ook nog wel een tijdje geduurd voordat ik dat zelf doorhad hoor.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja oke maar hoe verander je dat dan gewoon, of ben je gewoon bewustgeworden en heb je het daarna niet meer gedaan ondanks eventuele behoefte?
Wat. Het is zondag.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik heb zo een nieuwjaarsborrel met collega's (hahahaha ja echt) en morgen nog dag vrij dus priem. Vanavond lekker dronken
Ja serieus hoorquote:
Nee, en ruggezeikjes. En mijn Dordtse rondje heb ik ook wel een beetje gezienquote:Op zondag 8 januari 2023 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar de laatste periode is het ook niet zo heel goed weer geweest...
NOU!!!quote:Op zondag 8 januari 2023 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk niet al te dramatisch
Ik vind wandelen eigenlijk best prima. Maar het is wel leuk als er ook echt wat te beleven en te zien is zeg maar. Meestal ben ik voor het wandelen iets van "Meh. Lui. Moet ik dat allemaal gaan doen?" maar als ik me er eenmaal overheen gezet heb is het wel fijn. Heb jij dat niet?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou merkte het voornamelijk omdat ik na mijn lange revalidatie toen ik weer fulltime ging werken bijna net zoveel bleef lopen waardoor ik nauwelijks meer tijd had voor mezelf. Heeft ook nog wel een tijdje geduurd voordat ik dat zelf doorhad hoor.
Ik ben het eigenlijk dagelijks gaan doen omdat het anders niet werkt voor mij. Heb eigenlijk mijn koppigheid voor het positieve ingezet door heel koppig elke dag te gaan lopen en juist niet allemaal excuses zoeken om het niet te hoeven doenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:02 schreef Crack_ het volgende:
ja? daarom doe ik niet heel veel dagelijks
behalve poepen want dat is heerlijk
oh wow, dat is wel heel intens inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2023 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou merkte het voornamelijk omdat ik na mijn lange revalidatie toen ik weer fulltime ging werken bijna net zoveel bleef lopen waardoor ik nauwelijks meer tijd had voor mezelf. Heeft ook nog wel een tijdje geduurd voordat ik dat zelf doorhad hoor.
Ah, want voor het ziekenhuis had je dat niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja serieus hoorMisschien een soort van ptsd van die ziekenhuisbandjes om je pols, ik word helemaal naar van dingen om mijn polsen
ja maar die winkel is iedere dag open tot 21.00 behalve op zondag, dus kan alleen zondag als je iedereen wil uitnodigen. Vandaaarrrquote:
Was dat paaldansen?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NOU!!!
De vorige keer ging ik dansen en dat vonden mensen heel spannend en toen werd dat gefilmd en heeft iedereen van één afdeling dat gezien behalve ik![]()
![]()
dat vond ik echt bloedirritant
Nu nog?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
jij moet gewoon nog even wennen, je zit nog in je ontkenningsfase
Nou, dikke priemquote:Op zondag 8 januari 2023 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar die winkel is iedere dag open tot 21.00 behalve op zondag, dus kan alleen zondag als je iedereen wil uitnodigen. Vandaaarrr
En ik heb gewoon verlengd weekend![]()
![]()
![]()
Dit is ook wel echt waarquote:Op zondag 8 januari 2023 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind wandelen eigenlijk best prima. Maar het is wel leuk als er ook echt wat te beleven en te zien is zeg maar. Meestal ben ik voor het wandelen iets van "Meh. Lui. Moet ik dat allemaal gaan doen?" maar als ik me er eenmaal overheen gezet heb is het wel fijn. Heb jij dat niet?
Hoezo zijn ze dicht? Het is toch geen speciale dag of zo ?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dacht na het schaatsen, ff naar de Hanos vies veel lekkere spullen kopen waaronder kolen en premium vlees voor de Kamado.
Zit ie godvwrdomme dicht
nice!! Live in the momentquote:Op zondag 8 januari 2023 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk dagelijks gaan doen omdat het anders niet werkt voor mij. Heb eigenlijk mijn koppigheid voor het positieve ingezet door heel koppig elke dag te gaan lopen en juist niet allemaal excuses zoeken om het niet te hoeven doen
Frikandelletje op je exclusieve crematorium danquote:Op zondag 8 januari 2023 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dacht na het schaatsen, ff naar de Hanos vies veel lekkere spullen kopen waaronder kolen en premium vlees voor de Kamado.
Zit ie godvwrdomme dicht
Soms, maar alleen bij langere tochten. Zo lange tochten dat ze maar een handvol keren per jaar voorkomen eigenlijk. De 20k plus tochten zeg maar.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is ook wel echt waar![]()
Ga jij nooit in je hoofd zitten met wandelen? Dat vind ik ook wel chill, heb je totaal niet door dat je al een uur aan het wandelen bent
ga je doen daar dan?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:10 schreef bitterbal het volgende:
Sta op dat metro station leidschenveen. Daar lijkt het altijd 10 graden kouder te zijn
dit is ook weer helemaal niet waar.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wil Sheila bij ons van de catering ook altijd, iedereen rent dan naar buiten toe.
haha nee maar wel die richting ja zeg maarquote:
Dat er zo'n wolkje met koude regen boven je hangt en je volgt.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:10 schreef bitterbal het volgende:
Sta op dat metro station leidschenveen. Daar lijkt het altijd 10 graden kouder te zijn
Daar zat mijn Seat dealer.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:10 schreef bitterbal het volgende:
Ja met sneeuwquote:Op zondag 8 januari 2023 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er zo'n wolkje met koude regen boven je hangt en je volgt.
oh dan pas wauwquote:Op zondag 8 januari 2023 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms, maar alleen bij langere tochten. Zo lange tochten dat ze maar een handvol keren per jaar voorkomen eigenlijk. De 20k plus tochten zeg maar.
Zou bang zijn dat de paal of het plafond het begeeft.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha nee maar wel die richting ja zeg maarpaaldansen krijg je echt meteen respect voor omdat mensen denken dat ze dat zelf niet kunnen en dat het ziek lastig is maar valt allemaal wel mee (ja sommige dingen zijn moeilijk maar niet zo moeilijk als dat je denkt)
Sheila wel, Sheila doet dit voor de lol want Sheila wil niet de hele dag in de caravan op het kamp binnen zitten.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is ook weer helemaal niet waar.
Ja de omgeving maakt me meestal niet zo uit, voor de dagelijkse wandelingen vind ik de provinciale wegen en ja het industrieterrein fijn om te lopen omdat je daar gewoon plankgas over een lange weg kunt lopen zonder dat je echt op de omgeving hoeft te letten.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind wandelen eigenlijk best prima. Maar het is wel leuk als er ook echt wat te beleven en te zien is zeg maar. Meestal ben ik voor het wandelen iets van "Meh. Lui. Moet ik dat allemaal gaan doen?" maar als ik me er eenmaal overheen gezet heb is het wel fijn. Heb jij dat niet?
Ik liep met collega's langs een sportschool waar ze ook paaldanslessen (dat viel mij pas na een jaar op of zo)quote:Op zondag 8 januari 2023 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha nee maar wel die richting ja zeg maarpaaldansen krijg je echt meteen respect voor omdat mensen denken dat ze dat zelf niet kunnen en dat het ziek lastig is maar valt allemaal wel mee (ja sommige dingen zijn moeilijk maar niet zo moeilijk als dat je denkt)
ja dat zegt ook iedereenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou bang zijn dat de paal of het plafond het begeeft.
Ja eh...quote:
Neuh niet echt eigenlijk, merkte vooral dat mijn lichaam veel beter herstelde van de dagelijkse inspanningen en ik kon gewoon weer lekker op de bank neerploffen zonder schuldgevoelquote:Op zondag 8 januari 2023 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wow, dat is wel heel intens inderdaad
Maar kwam je dan niet in een leegte toen je daar ineens mee stopte?
is echt heel leuk!! En je kunt veel meer dan je zelf denkt dus bijna iedereen gaat daar veel positiever de deur uit dan dat ze binnen kwamenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik liep met collega's langs een sportschool waar ze ook paaldanslessen (dat viel mij pas na een jaar op of zo)
Maar mijn collega's waren wel enthousiast.
Misschien moeten we het volgende teamuitje maar dat gaan doen of zo
Ben altijd bang dat die dingen omdonderen of zo .. maar dat kan vast niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Mijn nicht geeft ook paaldansles. Ze heeft er ook 1 staan in de woonkamer
dat klinkt heerlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh niet echt eigenlijk, merkte vooral dat mijn lichaam veel beter herstelde van de dagelijkse inspanningen en ik kon gewoon weer lekker op de bank neerploffen zonder schuldgevoel
Is dat die gezette met die waterslang in haar kont?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Dat is wel de tacktiek, gewoon ergens heenlopen waarbij teruglopen net zo veer is als de hele ronde af te makenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens was ik vandaag echt niet van plan om zo'n enorm serieus eind (want dat is 5,5 km voor mij) te gaan lopen hoor. Anders had ik er van tevoren wel wat moeilijker over gedaan
Zuchtquote:Op zondag 8 januari 2023 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die gezette met die waterslang in haar kont?
die van mij is één keer losgegaan en dat voel je omdat ie dan gewoon heeeel langzaam zn druk verliest?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat die dingen omdonderen of zo .. maar dat kan vast niet.
Uh wat.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die gezette met die waterslang in haar kont?
Nee zit dacht k wel stevig vast.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat die dingen omdonderen of zo .. maar dat kan vast niet.
Ik zou ook niet durven polstokhoogspringen vanwege diezelfde angstquote:Op zondag 8 januari 2023 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat zegt ook iedereen'haha houdt mij toch niet hahatjes'
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had overigens wel vandaag dat ik kon herinneren wat ik gedroomd had
Volgens mij had ik heel raar gedroomd
Maar nu ben ik alles vergeten
4EBE Facts.
Ja nou.. dit soort dingen dusquote:
Mijn langste tocht vorig jaar was een beetje uit de hand gelopen lunchwandeling. Mijn teammanager zei "Hey Fles zullen we gaan lopen? Ergens waar we nog niet geweest zijn? Ja prima, daar ben ik altijd wel voor te porren natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dan pas wauw
maar die doe je uberhaupt handvol per jaar dan? dat vind ik nog wel regelmatig achtig hoor
Ik ook nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb het hele jaar nog geen meter trein gereden. Of bus of tram of metro of boot. Wauw.
echt? Ik zou daar dan weer hele andere angsten hebbenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ook niet durven polstokhoogspringen vanwege diezelfde angst
Ik weet alleen nog dat ik erg jakkerig en gehaast was in mijn droomquote:Op zondag 8 januari 2023 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
4EBE Facts.
Lijkt me echt heel kut. Vooral met eroheen stofzuigen.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Nee is niksquote:Op zondag 8 januari 2023 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat moet balletje maar vertellen.
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? Ik zou daar dan weer hele andere angsten hebben
dat je zo vast zit in de lucht of je in de lucht neit meer verder komt en je dan zo gewoon naar beneden valt?![]()
![]()
Daar ging de werkdagquote:Op zondag 8 januari 2023 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn langste tocht vorig jaar was een beetje uit de hand gelopen lunchwandeling. Mijn teammanager zei "Hey Fles zullen we gaan lopen? Ergens waar we nog niet geweest zijn? Ja prima, daar ben ik altijd wel voor te porren natuurlijkmaar teammanager is iemand die op zondagochtend voor zijn lol 25-30 km gaat hardlopen, die al verschillende marathons gelopen heeft en daarop een PR van 2:48 heeft staan. Dus ik had wel kunnen weten dat dat lunchandeltje 7,5 km zou worden
Maar doorgaans ben ik er in ieder geval entaal wel een beetje op voorbereid
Is niet anders dan een stoelpoot tochquote:Op zondag 8 januari 2023 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel kut. Vooral met eroheen stofzuigen.
Zit er nog steeds hoor, alleen is het geen Seat-dealer meer tegenwoordig, maar een vakgarage ofzo met een seat-servicequote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Seat-dealer zat bij LT om de hoek
watquote:Op zondag 8 januari 2023 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel kut. Vooral met eroheen stofzuigen.
haha samequote:Op zondag 8 januari 2023 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nu durf ik helemaal niet meer.
Sowieso heb ik hoogtevrees
Dat heb ik altijdquote:Op zondag 8 januari 2023 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
4EBE Facts.
Ja nou ja bij mijn vorige werkgever was het standaard dat accountmanagers met klanten van 11:30 tot 14:00 gingen lunchen. Flessen wijn erbij en alles. Officieel was (en is) de lunchpauze een half uur.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar ging de werkdag![]()
7,5 km voor een lunchwandeling ook echt hahahaha, wel lekker sportief
Weet ikquote:Op zondag 8 januari 2023 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er nog steeds hoor, alleen is het geen Seat-dealer meer tegenwoordig, maar een vakgarage ofzo met een seat-service
Boulderen op een horizontaal muurtje danquote:Op zondag 8 januari 2023 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha same![]()
![]()
polsstokspringen kun je ook niet lager oefenen volgens mij. Boulderen lijkt me dan wel weer leuk
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja bij mijn vorige werkgever was het standaard dat accountmanagers met klanten van 11:30 tot 14:00 gingen lunchen. Flessen wijn erbij en alles. Officieel was (en is) de lunchpauze een half uur.
Ligt toch zo'n mat onder?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boulderen op een horizontaal muurtje dan
Ben ook even genezen van Seatquote:Op zondag 8 januari 2023 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ikZou toch geen Seat meer kopen. Vind daar echt niks meer aan
Heb ik sowieso nooit wat aan gevondenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ikZou toch geen Seat meer kopen. Vind daar echt niks meer aan
Neeeeeeequote:Op zondag 8 januari 2023 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
lolwa
gingen jullie gewoon dronken rondje lopen, ik snap alles ineens
Lunchwandelingetje van 2,5 uur kun je toch een kleine 18.000 stappen zetten als je een beetje doorstaptquote:Op zondag 8 januari 2023 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja bij mijn vorige werkgever was het standaard dat accountmanagers met klanten van 11:30 tot 14:00 gingen lunchen. Flessen wijn erbij en alles. Officieel was (en is) de lunchpauze een half uur.
ja 2 per seconde he, dat hou ik ook aan. Klopt vrij aardigquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lunchwandelingetje van 2,5 uur kun je toch een kleine 18.000 stappen zetten als je een beetje doorstapt
Gewoon sociale alcoholisme is dat, nee lijkt me niet goed. Zie je bij wel meer werkculturen dingen.. Klinkt wel heerlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeeeee
Bij mijn huidige werkgever drinken we geen alcohol. Drinkwaterbedrijf jwz. Bij mijn vorige wg heerste echt een alcoholcultuur. Daar was elke week wel ergens een borrel. Sowieso op het hoofdkantoor EN op 1 van de bijkantoren om de beurt. Elke vestiging had ook een bar met een tap en zo. Was op bepaalde manieren niet goed voor me.
Maar hier zijn we gewoon anderhalf uur samen gaan lopen. Doen we ondertussen nogeens een functioneringsgesprek of zo. Vullen we het toch deels nuttig in
hij was dronken, dat lukt dan nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lunchwandelingetje van 2,5 uur kun je toch een kleine 18.000 stappen zetten als je een beetje doorstapt
Ik heb met mijn Seat best een hoop gedoe had. Met de budabolide eigenlijk nog nooit iets.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik sowieso nooit wat aan gevondenMaar ben sowieso al niet echt van de VAG-mobielen
Ik houd meestal gewoon de tijd +15-20% aan, dus 60 minuten lopen is zo rond de 7000 stappenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 2 per seconde he, dat hou ik ook aan. Klopt vrij aardigZo lang je blijft lopen natuurlijk.
Nou ja als we dan dus door de ommelanden van Zwolle aan het dwalen zijn ben ik ook gewoon als een toerist overal foto's van aan het maken onderweg hoor. Functioneringsgesprek of nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon sociale alcoholisme is dat, nee lijkt me niet goed. Zie je bij wel meer werkculturen dingen.. Klinkt wel heerlijk![]()
Ooohja, maakt zo'n functioneringsgesprek ook meteen minder awkward
Ja mijn broer heeft er een paar gehad, bij eentje stond er telkens water op de grond aan de passagierskantquote:Op zondag 8 januari 2023 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb met mijn Seat best een hoop gedoe had. Met de budabolide eigenlijk nog nooit iets.
* klopt af.
Ik maak eigenlijk zelden foto's tijdens het lopen, alleen als ik op plekken ben waar ik niet zo vaak kom. Vroeger reed ik nog wel eens ergens naar toe om te gaan lopen, maar doe dat eigenlijk nooit meerquote:Op zondag 8 januari 2023 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als we dan dus door de ommelanden van Zwolle aan het dwalen zijn ben ik ook gewoon als een toerist overal foto's van aan het maken onderweg hoor. Functioneringsgesprek of niet
Oh vandaag nog meer dan 100. IJsseltje is altijd wel erg leuk, en je komt altijd van alles tegenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk zelden foto's tijdens het lopen, alleen als ik op plekken ben waar ik niet zo vaak kom. Vroeger reed ik nog wel eens ergens naar toe om te gaan lopen, maar doe dat eigenlijk nooit meer
bij zo'n grote wandeling kan dat ook prima lijkt mequote:Op zondag 8 januari 2023 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als we dan dus door de ommelanden van Zwolle aan het dwalen zijn ben ik ook gewoon als een toerist overal foto's van aan het maken onderweg hoor. Functioneringsgesprek of niet
DS Automobiles; een verwijzing naar Déesse (Frans voor 'godin')quote:
Niet?! Dat lijkt me juist leuker worden als je een ervaren wandelaar bent, naar stukken rijden waar je niet makkelijk komt te voetquote:Op zondag 8 januari 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk zelden foto's tijdens het lopen, alleen als ik op plekken ben waar ik niet zo vaak kom. Vroeger reed ik nog wel eens ergens naar toe om te gaan lopen, maar doe dat eigenlijk nooit meer
Ja dat deed ik in het begin toen ik met wandelen begon dus wel, maar toen kwamen er nog wat persoonlijke omstandigheden (2x een rijverbod vanwege epilepsie, werkloosheid etc.). Toen is dat een beetje stilgevallen.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet?! Dat lijkt me juist leuker worden als je een ervaren wandelaar bent, naar stukken rijden waar je niet makkelijk komt te voet
Gewoon tevreden zijn met het aantal bonnen dat je krijgt en dan maar wat minder drinkenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan er niet tegen dat ik vanavond niet weet hoeveel drankbonnen ik krijg en daarom twijfel ik of ik mn eigen drank mee moet nemen. Alcoholproblems
Lijkt me zwaar onhandig. Geen idee hoe dat op te lossenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een of andere toetsencombinatie ingedrukt ofzo en als ik nu een mail opstel in gmail krijg ik steeds suggesties voor wat ik typ
Ah dat zijn ook wel vervelende dingenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat deed ik in het begin toen ik met wandelen begon dus wel, maar toen kwamen er nog wat persoonlijke omstandigheden (2x een rijverbod vanwege epilepsie, werkloosheid etc.). Toen is dat een beetje stilgevallen.
suggesties uitzetten in gmail instellingen?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een of andere toetsencombinatie ingedrukt ofzo en als ik nu een mail opstel in gmail krijg ik steeds suggesties voor wat ik typ
Krijg je daarna niets meer?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan er niet tegen dat ik vanavond niet weet hoeveel drankbonnen ik krijg en daarom twijfel ik of ik mn eigen drank mee moet nemen. Alcoholproblems
pardonquote:Op zondag 8 januari 2023 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon tevreden zijn met het aantal bonnen dat je krijgt en dan maar wat minder drinken
Smart compose denk ik. Maar kun je niet aanzetten met een toetsencombinatiequote:Op zondag 8 januari 2023 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
suggesties uitzetten in gmail instellingen?
Mja soms zou ik dat wel willen, gewoon ergens heenrijden en maar zien waar je kunt lopen, alleen benzine is ook niet goedkoop dus dan kom je al gauw bij plekken in de buurt uit die over het algemeen niet zo boeiend zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah dat zijn ook wel vervelende dingen![]()
zou je het wel weer willen oppakken?
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:45 schreef mschol het volgende:
ik loop eindelijk buiten
nu maar even kijken hoever ik kom
gewoon water drinken, peobl3m solvedquote:Op zondag 8 januari 2023 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Het is gratis voer en drank, gewoon niet druk om maken, als het niet genoeg is kun je altijd onderweg nog wat halenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pardon
Heb besloten dat ik gewoon netjes twee drankjes ga doen en evt thuis de rest als ik zin heb.
Vind het gewoon irritant dat ik niet meer weet hoe en wat, weet ook niet wat er voor eten is en of dat eten is of snacks
oh, wat is ver weg danquote:Op zondag 8 januari 2023 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja soms zou ik dat wel willen, gewoon ergens heenrijden en maar zien waar je kunt lopen, alleen benzine is ook niet goedkoop dus dan kom je al gauw bij plekken in de buurt uit die over het algemeen niet zo boeiend zijn
ohnee ik drink óf alcohol oprecht voor de lekker bij het eten of voor het slapen gaan maar dat is dan 1 a 2 glaasjes en klaar. óf ik drink alcohol en wil gewoon van god losquote:
ja, dit klopt helemaalquote:Op zondag 8 januari 2023 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gratis voer en drank, gewoon niet druk om maken, als het niet genoeg is kun je altijd onderweg nog wat halen
Je vergeet Tilburg te noemen bij mooie plekkenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wat is ver weg dan
want jij woont toch best bij mooie plekken die niet 100 km rijden zijn ofzo? Utrecht en Belgie?
Utrecht is toch wel een goede 80 km rijdenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wat is ver weg dan
want jij woont toch best bij mooie plekken die niet 100 km rijden zijn ofzo? Utrecht en Belgie?
ik ken tilburg en wandelen niet zo goed, maar tilburg dus ook schijnbaar?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vergeet Tilburg te noemen bij mooie plekken
Tilly is vooral een plek waar je heel snel bij vandaan wilt lopenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vergeet Tilburg te noemen bij mooie plekken
lijkt me sterk dat ze dat standaard aan zettenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Smart compose denk ik. Maar kun je niet aanzetten met een toetsencombinatieDus dat is net ingevoerd ofzo?
echt?! Oh had even dichterbij geschatquote:Op zondag 8 januari 2023 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Utrecht is toch wel een goede 80 km rijdenEn België vind ik niet fijn lopen, veel wegen zijn daar niet ingesteld op voetgangers
LTVDK heeft op zijn zachts gezegd een hekel aan Tilburg.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ken tilburg en wandelen niet zo goed, maar tilburg dus ook schijnbaar?
oh, watttt waaromquote:Op zondag 8 januari 2023 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LTVDK heeft op zijn zachts gezegd een hekel aan Tilburg.
Daarom noem ik dat
in je mondje stoppenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet bedenken wat ik met eten ga doen
echt zo geen zin in
Nee dat werkt dus niet voor mij, ik wil gewoon vrij kunnen lopen en niet zo'n route volgenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt?! Oh had even dichterbij geschat
Meer weet ik ook even niet![]()
ga geocachen bij je in de buurt, dat levert soms ook leuke verrassingen op
teveel moeitequote:Op zondag 8 januari 2023 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in je mondje stoppen
in je anus mag ook maar heb je minder aan
Ik krijg het in elk geval niet meer weg.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat ze dat standaard aan zetten
wat heb je veel eisen, is ook nooit goed!!!!quote:Op zondag 8 januari 2023 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat werkt dus niet voor mij, ik wil gewoon vrij kunnen lopen en niet zo'n route volgenHet liefste zou ik gewoon lekker in Nationale Parken lopen, maar die zijn in Nederland nou niet echt heel denderend
Omdat dingen, ik heb beloofd er hier niet teveel woorden meer aan vuil te makenquote:
misschien autocomplete in je browser?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het in elk geval niet meer weg.
Voor de tweede optie hoop ik dan dat die geen taco's heeft ofzoquote:Op zondag 8 januari 2023 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in je mondje stoppen
in je anus mag ook maar heb je minder aan
oh oke, nou jij mag dat vinden hoorquote:Op zondag 8 januari 2023 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dingen, ik heb beloofd er hier niet teveel woorden meer aan vuil te maken
of juist wel? je weet zn kinks nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de tweede optie hoop ik dan dat die geen taco's heeft ofzo
wil vast iemand je bij helpenquote:
Nou zoveel eisen heb ik niet, als ik maar gewoon ongestoord kan lopenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat heb je veel eisen, is ook nooit goed!!!!
Ohhh, de drunense duinen dan?Of hou je weer niet van zand
die heb ik niet, doodsaai bijna grijs muisje hierquote:
quote:[..]
wil vast iemand je bij helpen
in dit land met een van de meeste mensen per vierkante meter is dat anders kei veel gevraagdquote:Op zondag 8 januari 2023 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zoveel eisen heb ik niet, als ik maar gewoon ongestoord kan lopen
Laat ik het zo zeggen, het enige 'leuke' in tilly is het ziekenhuisquote:Op zondag 8 januari 2023 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh oke, nou jij mag dat vinden hoor
ze hebben daar wel super leuk doloris art maze, jweet niet wat je mist (dit klopt)
hoho geen kiks is niet doodsaai hoor, dat is net zo normaalquote:Op zondag 8 januari 2023 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik niet, doodsaai bijna grijs muisje hier
[..]nee, die hoop is wel vervlogen
en dolorisquote:Op zondag 8 januari 2023 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het enige 'leuke' in tilly is het ziekenhuis
Ja waarom denk je dat ik het liefst naar het noordwesten van de VS op vakantie ga, daar wonen op een oppervlakte ter grote van Nederland nog geen miljoen mensenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in dit land met een van de meeste mensen per vierkante meter is dat anders kei veel gevraagd
Of ga op verschillende tijden wandelen, dat lijkt me ook wel leuk
Verder zal ik nu stoppen met dit ongevraagde advies
NEEquote:Op zondag 8 januari 2023 17:37 schreef Crack_ het volgende:
oh echt, dacht dat je die wel moest hebben om normaal te zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoho geen kiks is niet doodsaai hoor, dat is net zo normaal
omdat ik die hoop wel heb opgegevenquote:nou zeg, hoezo
Oh echtquote:Op zondag 8 januari 2023 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik het liefst naar het noordwesten van de VS op vakantie ga, daar wonen op een oppervlakte ter grote van Nederland nog geen miljoen mensen.
je kan niks bijkopen, hallo wat voor goedkope sloeber denk je dat ik benquote:Op zondag 8 januari 2023 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE
twee mogelijkheden.
1: Gozer is er: hij betaalt alles
2: Gozer is er niet: zo klaar
Omdat dat in Nederland nergens kanquote:Op zondag 8 januari 2023 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echtlol oke ja nee, sorry even gemist
Waarom woon je niet nog meer in de middle of nowhere
wil niet in herhaling vallen hoor maar seks en normaal, kan dat???quote:Op zondag 8 januari 2023 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
oh echt, dacht dat je die wel moest hebben om normaal te zijn
[..]
omdat ik die hoop wel heb opgegeven
[ afbeelding ]
Wil je hier echt antwoord op? Eentje die eigen drank mee gaat nemen naar een bedrijfsborrel.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je kan niks bijkopen, hallo wat voor goedkope sloeber denk je dat ik ben
Effectively equates to Option #2quote:en er is nog mogelijkheid 3: gozer is er maar is helemaal niet leuk. Want ken hem niet echtwil even langer praatje maken
vond dat echt heel leuk, misschien over paar jaar weer proberen als het dan wat is aangepast en bestaatquote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doloris is wel leuk inderdaad
speciale tentjes?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort nog eens eten in Tilburg
Nouja weet niet echt hoe afgelegen je nu woont inderdaad, ben wel benieuwd. Heb je ook een groot vrijstaand huis dan eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat in Nederland nergens kanEn ik woon voor Nederlandse begrippen al in een vrij leeg gebied
hahahahaha dat is niet goedkoop, dat is gewoon crazy in the head. Heel wat anders, ken ook crazys die veels te veel geld uitgevenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je hier echt antwoord op? Eentje die eigen drank mee gaat nemen naar een bedrijfsborrel.
[..]
Effectively equates to Option #2
Ja en hij wil je wel inhuren.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja weet niet echt hoe afgelegen je nu woont inderdaad, ben wel benieuwd. Heb je ook een groot vrijstaand huis dan eigenlijk
Tokobar en Pig & Ryequote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vond dat echt heel leuk, misschien over paar jaar weer proberen als het dan wat is aangepast en bestaat
[..]
speciale tentjes?
Ja SpuitPaling die hebben we hier ookquote:Op zondag 8 januari 2023 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaha dat is niet goedkoop, dat is gewoon crazy in the head. Heel wat anders, ken ook crazys die veels te veel geld uitgeven![]()
Nee dan ga je naar huisquote:Echnie want misschien ben ik dan zo verdrietig dat ik mn gevoel wil wegdrinken en aandacht moet zoeken bij iemand anders![]()
Nou echt afgelegen is het niet, wel veel grond en weinig mensenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja weet niet echt hoe afgelegen je nu woont inderdaad, ben wel benieuwd. Heb je ook een groot vrijstaand huis dan eigenlijk
En een vrijstaand huis? Was het maar zo'n feestquote:Moerdijk is een gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Brabant. De gemeente telt 37.298 inwoners (31 januari 2022, bron: CBS) en heeft een oppervlakte van 184 km². Hiermee is Moerdijk qua oppervlakte, op de gemeente Land van Cuijk, Meierijstad en Altena na, de grootste gemeente van Noord-Brabant.
klinkt beide goedquote:
Wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, het nam wat tijd in beslag om te maken, maar het smaakte erg lekker
Ik snapte even echt niet wat je met spuitpaling bedoeldequote:Op zondag 8 januari 2023 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja SpuitPaling die hebben we hier ook
[..]
Nee dan ga je naar huis
hahaha ik ga er vanuit dat als je in zo'n afgelegen gebied zou wonen je op z'n minst een vrijstaand huis hebt omdat er toch niemand woontquote:Op zondag 8 januari 2023 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou echt afgelegen is het niet, wel veel grond en weinig mensen
[..]
En een vrijstaand huis? Was het maar zo'n feestgewoon een rijtjeshuis in een dorp
Daar hebben ze altijd we goede specials.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klinkt beide goedtokobar zie ik niet zo veel maar dat klinkt wel echt intens lekker
ik zag alleen die foto van octopus en dat is al zoooooo lekkerquote:Op zondag 8 januari 2023 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hebben ze altijd we goede specials.
je hebt 'normaal' en de mensen die de boot echt overal missen zeg maarquote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil niet in herhaling vallen hoor maar seks en normaal, kan dat???
Mensen en normaal kan uberhaupt al niet denk ik
niet perse oud oud maar vind zelf wel dat voor mij, mijn tijd/eventuele kans is geweest voor dat soort zaken, heleboel zullen het daar oneens mee zijn maar toch zie ik dat zoquote:Ja maar waarom dan, ben je oud? Of gewoon lang vrijgezel?
Dat is zeker niet hetzelfde soort ragout als dat er in mijn favoriete snack zitquote:
Nee, daar zit andere ragout inquote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeker niet hetzelfde soort ragout als dat er in mijn favoriete snack zit
Hmmm, nouja als jij dat zo ziet, ja kan natuurlijk. Maar dit klinkt ook beetje als dat je wel zou willen maar het gewoon niet meer ziet gebeuren? Maar stel iemand heeft wel interesse in je dan zie je dat uberhaupt niet omdat jij al denkt 'haha nee kan nie hoor' dat zou wel echt zonde zijn tochquote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt 'normaal' en de mensen die de boot overal missen![]()
[..]
niet perse oud oud maar vind zelf wel dat voor mij, mijn tijd/eventuele kans is geweest voor dat soort zaken, heleboel zullen het daar oneens mee zijn maar toch zie ik dat zo
Die zijn er vast wel, maar dat kan ik niet betalen, ik had mijn huis echt strontgoedkoop gekocht destijds, en ondanks de flink gestegen huizenprijzen zou ik daarmee geen vrijstaand huis in een rustigere regio in NL kunnen kopenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha ik ga er vanuit dat als je in zo'n afgelegen gebied zou wonen je op z'n minst een vrijstaand huis hebt omdat er toch niemand woont
In dit geval, er zijn nog meer dan genoeg plekken waar het veel rustiger is dan waar jij woont toch
Okee, nou veel plezier in ieder gevalquote:Op zondag 8 januari 2023 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke nee stop, even terug. Misschien heb ik het verkeerd gezegd. Het lijkt me leuk als ik nog kan ontdekken of het een leuke jongen is maar ook al zou het wel een leuke jongen zijn dan hoeft dat nog niks te betekenen. Als ik heir niet achter kom is het ook goedmaar niet leuk
Al was het maar omdat er niet zoiets als een rustigere regio dan die van jou BESTAAT in Nederland.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel, maar dat kan ik niet betalen, ik had mijn huis echt strontgoedkoop gekocht destijds, en ondanks de flink gestegen huizenprijzen zou ik daarmee geen vrijstaand huis in een rustigere regio in NL kunnen kopen
huh, die huizen heb je al onder de 2ton tochquote:Op zondag 8 januari 2023 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel, maar dat kan ik niet betalen, ik had mijn huis echt strontgoedkoop gekocht destijds, en ondanks de flink gestegen huizenprijzen zou ik daarmee geen vrijstaand huis in een rustigere regio in NL kunnen kopen
thanksquote:Op zondag 8 januari 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, nou veel plezier in ieder geval
Ja of Drenthe ofzo, maar als je dan een keer in de bewoonde wereld moet zijn ben je weer een halve dag onderwegquote:Op zondag 8 januari 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al was het maar omdat er niet zoiets als een rustigere regio dan die van jou BESTAAT in Nederland.
Of misschien Rottumerplaat, maar daar zijn geen huizen
wellicht maar dat zou ik niet zo hard willen zeggen. echter is iemand tegrn komen wel een wonder al, mijn sociale kring is minimaal, en daar heb ik opzich geen problemen mee (dus uitbreiden is een nono)quote:Op zondag 8 januari 2023 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, nouja als jij dat zo ziet, ja kan natuurlijk. Maar dit klinkt ook beetje als dat je wel zou willen maar het gewoon niet meer ziet gebeuren? Maar stel iemand heeft wel interesse in je dan zie je dat uberhaupt niet omdat jij al denkt 'haha nee kan nie hoor' dat zou wel echt zonde zijn toch
Aanname dit hoor
dat welquote:Op zondag 8 januari 2023 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of Drenthe ofzo, maar als je dan een keer in de bewoonde wereld moet zijn ben je weer een halve dag onderweg
ah oke, als je er maar niet actief mee zit inderdaad. Verder niks goed of fout natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht maar dat zou ik niet zo hard willen zeggen. echter is iemand tegrn komen wel een wonder al, mijn sociale kring is minimaal, en daar heb ik opzich geen problemen mee
Nee joh maar 440.000 stappen naar het station in Assen yooooquote:Op zondag 8 januari 2023 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of Drenthe ofzo, maar als je dan een keer in de bewoonde wereld moet zijn ben je weer een halve dag onderweg
Hier is het dichtstbijzijnde station maar 10.000 stappenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh maar 440.000 stappen naar het station in Assen yoooo
Hier nog geen 500quote:Op zondag 8 januari 2023 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het dichtstbijzijnde station maar 10.000 stappen
nou nog betaald zien te krijgenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Even de hele dag kwijt geweest aan facturen schrijven, maar 2022 was mijn beste jaar tot nu toe. Toch handig, dat niet met vakantie gaan.
Dikke vette bonus uitkerenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Even de hele dag kwijt geweest aan facturen schrijven, maar 2022 was mijn beste jaar tot nu toe. Toch handig, dat niet met vakantie gaan.
240 seconden = 480 stappen.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier 4 minuten lopen. Hoeveel stappen is dat?
Plaatje overquote:Op zondag 8 januari 2023 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, nouja als jij dat zo ziet, ja kan natuurlijk. Maar dit klinkt ook beetje als dat je wel zou willen maar het gewoon niet meer ziet gebeuren? Maar stel iemand heeft wel interesse in je dan zie je dat uberhaupt niet omdat jij al denkt 'haha nee kan nie hoor' dat zou wel echt zonde zijn toch
Aanname dit hoor
Same samequote:Op zondag 8 januari 2023 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht maar dat zou ik niet zo hard willen zeggen. echter is iemand tegrn komen wel een wonder al, mijn sociale kring is minimaal, en daar heb ik opzich geen problemen mee (dus uitbreiden is een nono)
Wat voel ik mij ineens jong.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Same same![]()
Ik word dit jaar 50 en dan gaat het toch kriebelen. Moet je niet een groot feest geven voor al je vrienden?![]()
Ja, wie dan? Liesje, travelmaat2, nog 1 andere vriendin, en m'n maat van de middelbare school die al jaren in Stockholm woont. Nou dat zal me een gezellig potje ganzeborden worden
hahahahaquote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Same same![]()
Ik word dit jaar 50 en dan gaat het toch kriebelen. Moet je niet een groot feest geven voor al je vrienden?![]()
Ja, wie dan? Liesje, travelmaat2, nog 1 andere vriendin, en m'n maat van de middelbare school die al jaren in Stockholm woont. Nou dat zal me een gezellig potje ganzeborden worden
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Same same![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verplichte feestjes geven![]()
quote:Op zondag 8 januari 2023 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]hou nou eens op met jezelf onnodig naar beneden halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verplichte feestjes gevenBaby darling doll face honey
Ja komt dus ook niks van trecht, wat ik als pure introvert ook helemaal prima vind. Scheelt ook dat mijn moedertje de volgende dag 75 wordt.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha
al kan dat een heel liefdevol potje ganzenborden worden als dit je vrienden zijn tochals je dan maar mensen gaat uitnodigen om een 'echt' feest te kunnen geven, dat klinkt eerder jammer en onpersoonlijk
Dan blijf ik binnen zodat ik je niet kan tegenkomenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo de budabolide van stal halen voor een ritje naar Brabant
hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou nou eens op met jezelf onnodig naar beneden halen
Dit is niet hoe het leven werkt, oké.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk hoor.
Je wordt gevraagd voor feestjes, omdat mensen het lullig vinden om je niet te vragen.
Vervolgens ga je erheen, omdat je het lullig vindt om niet te gaan.
Gevolg: Jij bent op dat feestje. Wat JIJ niet wilt EN wat de feestjegever eigenlijk ook niet wilde. EN je bent "gedwongen" om zelf ook weer een feestje te geven en die ander terug uit te nodigen.
DOE. GEWOON. NIET. okee?Even goeie vrienden verder
Wij willen ook wel komen huehue hoor.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Same same![]()
Ehm, dan zorg je maar dat het dat wel is. Oké.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is niet hoe het leven werkt, oké.
Jij zou toch niet komenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij willen ook wel komen huehue hoor.
wat? ik ben gewoon realistisch daarin.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou nou eens op met jezelf onnodig naar beneden halen
je had je massagestoel aangezet?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Als ik een ovengerecht maak moet ik misschien ook de oven aanzetten.
Je krijgt terug wat je geeft bedoel ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, dan zorg je maar dat het dat wel is. Oké.
Ik hoef niks.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt terug wat je geeft bedoel ik.
Dat is iets vermoeider maar zoveel aangenamer
Dan had je beter een cactus kunnen worden of een vlaggenmast.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef niks.
Enige wat ik vraag is dat anderen ook niks van mij hoeven.
Te moeilijk
Wehequote:Op zondag 8 januari 2023 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Al sinds ik kon praten antwoord ik op "wat wil je later worden?" "met rust gelaten".
40-45 jaar geprobeerd. ON FUCKING MOGELIJK. Ja wat wil je dat IK er aan doe dan?
PRECIESquote:Op zondag 8 januari 2023 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had je beter een cactus kunnen worden of een vlaggenmast.
Je hoeft ook niks, zeker niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef niks.
Enige wat ik vraag is dat anderen ook niks van mij hoeven.
Te moeilijk
ik had het over 'dan doe je het beter dan ik', wat over het aantal vrienden gaat toch?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? ik ben gewoon realistisch daarin.
en verplichte feestjes geven is een ding ja, net als dat het nu op werk "verplicht" (zo voelt het, omdat iedereen dit doet) is wat gebak mee te nemen als je jarig bent.
prima doe ik verder graag voor collegas maar het is eigenlijk een beetje onzinnig
Ja, snap ik, vind ik behulpzaam van je en tot op zekere hoogte ook wel lief.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hoeft ook niks, zeker niet.
Zeg alleen iets over hoe het leven aangenamer (kan) worden.
Maak die incels niet zo in de war joh.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:35 schreef Crack_ het volgende:
je haalt jezelf toch ook helemaal niet naar beneden door te zeggen dat je verplichte feestjes niks vindt
Het is de schuld van hullie.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maak die incels niet zo in de war joh.
Sorry hoor maar dit heeft niks met introvert te maken. Introverte mensen zijn gek op vrienden en goede gesprekken.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, snap ik, vind ik behulpzaam van je en tot op zekere hoogte ook wel lief.
Maar dat is niet automatisch wat iedereen wil, okee? Hoe raar het ook mag klinken: iemand kan prima gelukkig zijn in zijn bekrompen leventje, en helemaal niet willen dat het aangenamer "kan worden". Dat houdt een risico in en dat is eng.
Ik snap best dat jij er anders over denkt, en ik wil zelfs niet beweren dat mijn gedachtegang de juiste is of zo, maar ik probeer wat logica te illustreren. Dit is hoe introverte mensen denken. En daar is niets mis mee
Normale mensen voelen zich in wat meer biotoopjes dan slechts een enkele thuis.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
S
[..]
Sorry hoor maar dit heeft niks met introvert te maken. Introverte mensen zijn gek op vrienden en goede gesprekken.
Niet uitbundig op feestjes maar ontplooien juist in een kleiner en goed gezelschap.
Nou ja we zijn geen van allen normaal hier natuurlijk, das ook saaiquote:Op zondag 8 januari 2023 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale mensen voelen zich in wat meer biotoopjes dan slechts een enkele thuis.
Wij wel toch?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja we zijn geen van allen normaal hier natuurlijk, das ook saai
ja wat weet jij er ook van hequote:Op zondag 8 januari 2023 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
S
[..]
Sorry hoor maar dit heeft niks met introvert te maken. Introverte mensen zijn gek op vrienden en goede gesprekken.
Niet uitbundig op feestjes maar ontplooien juist in een kleiner en goed gezelschap.
Normaal is ook maar een referentiekaderquote:Op zondag 8 januari 2023 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja we zijn geen van allen normaal hier natuurlijk, das ook saai
Ik had je nog willen waarschuwenquote:Op zondag 8 januari 2023 08:33 schreef kwiwi het volgende:
@:Koen66 speelde ik de beste ronde van m'n leven in Wordfeud, heb ik vergeten te spelen en nu is het spel gestopt![]()
Nou dat zal me ff een drukte wezenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Fles 50 wordt zal er wel een delegatie vanuit Foqueville komen.
correct en daar ben ik gewoon bloedserieus in, niet naar beneden trappend ofzo, iig zo ervaar ik dat nietquote:Op zondag 8 januari 2023 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had het over 'dan doe je het beter dan ik', wat over het aantal vrienden gaat toch?
Gaan we ganzeborden?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Same same![]()
quote:
Als??quote:Op zondag 8 januari 2023 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Fles 50 wordt zal er wel een delegatie vanuit Foqueville komen.
Bad Bentheim is een beetje klein voor shoppen, denk ik. Daar ga ik binnenkort weer eens kijken.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou best eens een dagje met @:Ama naar Leer of Oldenburg of zo willen. Of Bad Bentheim. Beetje shoppen, leuk
INB4 iedereen die nou denkt dat ik dronken ben etc. Jammer toch.
voor shoppen misschien. Maar er is daar genoeg leuks te doen en te zien. Zeker als je een hotel met een zwembad hebtquote:Op zondag 8 januari 2023 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Bad Bentheim is een beetje klein voor shoppen, denk ik. Daar ga ik binnenkort weer eens kijken.
Is dat kasteel van binnen een beetje leuk? Ik ben daar als kind wel eens in geweest, maar daar kan ik me weinig meer van herinneren.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor shoppen misschien. Maar er is daar genoeg leuks te doen en te zien. Zeker als je een hotel met een zwembad hebt
Tuurlijk nietquote:Op zondag 8 januari 2023 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat kasteel van binnen een beetje leuk? Ik ben daar als kind wel eens in geweest, maar daar kan ik me weinig meer van herinneren.
Nou ja voor uiteenlopende waarden van Leuk.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat kasteel van binnen een beetje leuk? Ik ben daar als kind wel eens in geweest, maar daar kan ik me weinig meer van herinneren.
Best mooi. Had ook een Nederlands randje geloof ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:
Ik vind dat ook altijd een beetje jammerquote:Afraders
ALLEEN MAAR NEDERLANDERS. Beetje jammer.
Sorry.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat ook altijd een beetje jammer
Het ligt ook zowat op de grens dus zo raar is het nietquote:Op zondag 8 januari 2023 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat ook altijd een beetje jammer
Ja, letterlijk.quote:
Ja, zo te lezen wel.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best mooi. Had ook een Nederlands randje geloof ik.
Zijn Nederlanders over het algemeen hele vervelende toeristen dan voor locals?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging op Groenland snowscooter rijden met een groepje totaal ongerelateerd volk![]()
Hi I'm Fles I'm from the Netherlands
Hi I'm Joost I'm from the Netherlands
Hi I'm Kees I'm from the Netherlands
Hi I'm Suzan I'm from the Netherlands
Hi I'm Marije I'm from the Netherlands
Tour guide voelde zich vrij matig die dag.
Nou ja datniet, maar hij had wel een beetje het idee van "hey WTF nu ben IK de buitenstaander"quote:Op zondag 8 januari 2023 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn Nederlanders over het algemeen hele vervelende toeristen dan voor locals?
Oh zoquote:Op zondag 8 januari 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja datniet, maar hij had wel een beetje het idee van "hey WTF nu ben IK de buitenstaander"
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging op Groenland snowscooter rijden met een groepje totaal ongerelateerd volk![]()
ik krijg hier een remco from Rotterdam idee bijquote:Op zondag 8 januari 2023 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja datniet, maar hij had wel een beetje het idee van "hey WTF nu ben IK de buitenstaander"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |