ik ook maar was best een ding om precies uit te zoeken welke ik wildequote:Op zondag 8 januari 2023 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik overweeg er 1 te kopen om te kijken hoe het is... huidige deken is sowieso veel te licht en daar erger ik mij al tijden aan
collega heeft zoiets en die merkt dat bij werken er bij elke inpakactie stappen worden geteldquote:Op zondag 8 januari 2023 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon Fitbit
Helemaal accuraat zal het wel niet zijn
Mja ik luister nu gewoon een beetje naar mijn lichaam om te kijken hoeveel ik op een dag loop, al heb ik nu natuurlijk meer tijd dus doe ik makkelijker een groter rondjequote:Op zondag 8 januari 2023 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wandel gewoon tot ik het zat ben.
Al wandel ik momenteel te weinig.
wordt het nooit saai eigenlijk?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik luister nu gewoon een beetje naar mijn lichaam om te kijken hoeveel ik op een dag loop, al heb ik nu natuurlijk meer tijd dus doe ik makkelijker een groter rondje
Ja, werkt met koekjes eten ook zoquote:Op zondag 8 januari 2023 16:59 schreef mschol het volgende:
[..]
collega heeft zoiets en die merkt dat bij werken er bij elke inpakactie stappen worden geteld
Ja, maar de laatste periode is het ook niet zo heel goed weer geweest...quote:Op zondag 8 januari 2023 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wandel gewoon tot ik het zat ben.
Al wandel ik momenteel te weinig.
Dat is helemaal geen spreekwoordquote:Op zondag 8 januari 2023 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Obsessief gedrag komt te voet en gaat te paard.
jammer eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 17:00 schreef Crack_ het volgende:
Vijf uur en nog best licht! Vooral wat donkere bewolking hier
Toen ik bij mezelf merkte dat ik er in doorsloeg en dat ik geen rust meer hadquote:
pussyquote:Op zondag 8 januari 2023 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar de laatste periode is het ook niet zo heel goed weer geweest...
Zojuist verzonnenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen spreekwoord
Denk dat ik een enkelband nog prettiger zou vindenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dan idd niet, ik vind het niet zo erg.
Enkelband lijkt mij vervelender.
Ja, maar ik heb wel voldoende gewandeldquote:
nee, dat het nogsteeds licht isquote:Op zondag 8 januari 2023 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat precies? die bewolking neem ik aan toch
Ja dat sowieso, maar dat is toch met alles dat je dagelijks doet?quote:
ja oke maar hoe verander je dat dan gewoon, of ben je gewoon bewustgeworden en heb je het daarna niet meer gedaan ondanks eventuele behoefte?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik bij mezelf merkte dat ik er in doorsloeg en dat ik geen rust meer had
oh, kut pussy budaquote:Op zondag 8 januari 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb wel voldoende gewandeldBuda niet, maar dat is ook logisch, als het niet zulk lekker weer is
oh, hoezoquote:
ja? daarom doe ik niet heel veel dagelijksquote:Op zondag 8 januari 2023 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar dat is toch met alles dat je dagelijks doet?
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik een enkelband nog prettiger zou vinden
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, kut pussy buda
dit is een rare zin
Vrouwen doen dat nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, hoezo
[..]
ja? daarom doe ik niet heel veel dagelijks
behalve poepen want dat is heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |