Ja, tuurlijk.quote:
oh, nice! Ook goed geslapen dan?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 8 uur en 39 minuten, dat is EXTREEM lang voor mij
Ja, maar het is nog niet eens 5 uur, dus misschien over een uurtje?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou heb ik heel de middag boven die pan gehangen en heb ik totaal nog geen trek
Ja, ik heb wel lekker uitgeslapen, was pas rond 11.15 wakkerquote:Op zondag 8 januari 2023 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nice! Ook goed geslapen dan?
Ik slaap opmerkelijk beter met mn winterdeken en vraag me af of dat ook iets met het gewicht te maken zou hebben
Net een kop thee met een chocolaatje op. Dat helpt ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog niet eens 5 uur, dus misschien over een uurtje?
weenie, ligt er ook gewoon aan hoe dat gezegd zou worden?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je er wel op reageren dan?
Dat zijn van die apparaatjes die je twee dingen leren, hoe lang heb je geslapen en hoe ontwikkel je een compulsieve dwangneurose.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Kan ik mij weer verbazen als ik 4 uur geslapen heb, doordeweeks.
Dat was de stappenteller toch?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn van die apparaatjes die je twee dingen leren, hoe lang heb je geslapen en hoe ontwikkel je een compulsieve dwangneurose.
dat klinkt heerlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel lekker uitgeslapen, was pas rond 11.15 wakker![]()
Het schijnt wel dat een zware deken helpt met tot rust komen, daarom zijn er ook verzwaringsdekens op de markt
Hoe werkt dat dan, met een polsbandje ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Kan ik mij weer verbazen als ik 4 uur geslapen heb, doordeweeks.
stomquote:Op zondag 8 januari 2023 16:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Geeft voor de helft hetzelfde effect.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was de stappenteller toch?
Daarom ben ik gestopt met stappen tellen.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn van die apparaatjes die je twee dingen leren, hoe lang heb je geslapen en hoe ontwikkel je een compulsieve dwangneurose.
de pedotellerquote:Op zondag 8 januari 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was de stappenteller toch?
Wat voor chocolade ?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net een kop thee met een chocolaatje op. Dat helpt ook niet.
zo'n deken schijnt helemaal niet enorm warm te zijn als losse dekenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat klinkt heerlijk
Ik wilde die eerst ook eentje kopen maar bedacht me dat dat geen zin heeft als ik in de winter eigenlijl al eentje heb, winterdekbed is zwaar genoeg voor mij. En in de zomer is het toch te warm
Gewoon Fitbitquote:Op zondag 8 januari 2023 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan, met een polsbandje ofzo?
Hou je die dwangneuroses ook bij in een Excel?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had pas dertig compulsieve dwangneuroses dus ik voel me daar helemaal okee bij
Ja, dat doet de Fitbit voor mij, scheelt mij weer stappen tellenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom ben ik gestopt met stappen tellen.
Is ook vrij zinloos en schadelijk voor ons breintje.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
hmmm, misschien nóg een keer goed naar kijken danquote:Op zondag 8 januari 2023 16:55 schreef mschol het volgende:
[..]
zo'n deken schijnt helemaal niet enorm warm te zijn als losse deken
Ja neequote:Op zondag 8 januari 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon minder waarde aan gaan hechten en niet meer elke dag mezelf dwingen een bepaald aantal te halenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat doet de Fitbit voor mij, scheelt mij weer stappen tellen
Ja, sorry flauwquote:
Ja dat is toch een polsbandjequote:Op zondag 8 januari 2023 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon Fitbit
Helemaal accuraat zal het wel niet zijn
Ik wandel gewoon tot ik het zat ben.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon minder waarde aan gaan hechten en niet meer elke dag mezelf dwingen een bepaald aantal te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |