Ja en ik kan er ook bijv. volle melk kopen die ergens naar smaakt.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same, en geniet er dan ook wel oprecht meer van?dat mist denk ik ook bij veel mensen, bewust eten
Of misschien hebben andere mensen daar echt geen behoefte aan maar mij doet dat wel goed
heb je wel lekker geslapenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:44 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zorgen dat je genoeg centjes binnen harkt om zoveel mogelijk lokaal vers spul te kopen, hoef je niet naar de milieuonvriendelijke plebssupermarkten.
met al die kinderboerderijen? lijkt me sterk hoorquote:Op zondag 8 januari 2023 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Half Nederland heeft nog nooit een koe van dichtbij gezien joh
Mij lijkt dit oprecht fantastisch welquote:Op zondag 8 januari 2023 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ik wel collega wil worden van Kaag en Rutte
Ja, althans die hier wel, dan zit het in een hip potje en is het huisgemaakt en is het gelijk 3x zo duur als een soortgelijk product in de supermarktquote:
Met Wattenschijfje als Lijsttrekker en Wanheda als Lijstduwerquote:Op zondag 8 januari 2023 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Premier 4E van de Broccolipartij
jaaa (denk ik, ik lust geen melk)quote:Op zondag 8 januari 2023 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik kan er ook bijv. volle melk kopen die ergens naar smaakt.
Dat kan ik van de meeste supermarktmelk helaas niet zeggen.
volgens mij hebben de meeste kinderboerderijen geen koeien staanquote:Op zondag 8 januari 2023 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
met al die kinderboerderijen? lijkt me sterk hoor
Duurzaam en biologisch kost nu eenmaal geld, daar is niets raars aan.quote:
goed antwoord weer henkquote:Op zondag 8 januari 2023 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurzaam en biologisch kost nu eenmaal geld, daar is niets raars aan.
Moet je ook nog eens alle dorpen in de buurt af.
Oh ja, nou hier zijn de eieren bijvoorbeeld wel goedkoperquote:Op zondag 8 januari 2023 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, althans die hier wel, dan zit het in een hip potje en is het huisgemaakt en is het gelijk 3x zo duur als een soortgelijk product in de supermarkt
in de diverse kinderboerderijen die ik gezien heb in den haag hadden ze gewoon 2 koeien ofzoquote:Op zondag 8 januari 2023 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij hebben de meeste kinderboerderijen geen koeien staan
Ja dat zou wat zijn, dat je onze posts ook met geluid kon horenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
nu missen we de audio nog waarbij ze het ook nog even uitspreekt
quote:
volgens mij is dat een haags ding, heb het buiten den haag bijna nooit gezienquote:Op zondag 8 januari 2023 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
in de diverse kinderboerderijen die ik gezien heb in den haag hadden ze gewoon 2 koeien ofzo
wellicht is dat afgelopen 30 jaar veranderd
Begint met een Lquote:Op zondag 8 januari 2023 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kijk daar heb je het al
hoe heet ie? ik ben nu wel benieuwd
Kun je daar misschien ook je badkamer mee schoonmaken?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat ik mijn oogcreme ook VEGAN is.
Hoi Lars.quote:
Ja, weet alleen niet of het er echt schoner op wordt.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je daar misschien ook je badkamer mee schoonmaken?
quote:
Je bent zelf een klapstoelquote:
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met Wattenschijfje als Lijsttrekker en Wanheda als Lijstduwer
_
Ja, 8 uur en 39 minuten, dat is EXTREEM lang voor mijquote:
Hee lul?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nou ja zeg.
Dat zeggen we toch ook niet in de winkel tegen jou ?
Is het eindelijk zo ver ja? Wordt er gezoend daar?quote:
Heb je zo'n slaapteller?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 8 uur en 39 minuten, dat is EXTREEM lang voor mij
Zou je er wel op reageren dan?quote:
als pasen en pinksteren op 1 dag vallenquote:Op zondag 8 januari 2023 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het eindelijk zo ver ja? Wordt er gezoend daar?![]()
Ja, tuurlijk.quote:
oh, nice! Ook goed geslapen dan?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 8 uur en 39 minuten, dat is EXTREEM lang voor mij
Ja, maar het is nog niet eens 5 uur, dus misschien over een uurtje?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou heb ik heel de middag boven die pan gehangen en heb ik totaal nog geen trek
Ja, ik heb wel lekker uitgeslapen, was pas rond 11.15 wakkerquote:Op zondag 8 januari 2023 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nice! Ook goed geslapen dan?
Ik slaap opmerkelijk beter met mn winterdeken en vraag me af of dat ook iets met het gewicht te maken zou hebben
Net een kop thee met een chocolaatje op. Dat helpt ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog niet eens 5 uur, dus misschien over een uurtje?
weenie, ligt er ook gewoon aan hoe dat gezegd zou worden?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je er wel op reageren dan?
Dat zijn van die apparaatjes die je twee dingen leren, hoe lang heb je geslapen en hoe ontwikkel je een compulsieve dwangneurose.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Kan ik mij weer verbazen als ik 4 uur geslapen heb, doordeweeks.
Dat was de stappenteller toch?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn van die apparaatjes die je twee dingen leren, hoe lang heb je geslapen en hoe ontwikkel je een compulsieve dwangneurose.
dat klinkt heerlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel lekker uitgeslapen, was pas rond 11.15 wakker![]()
Het schijnt wel dat een zware deken helpt met tot rust komen, daarom zijn er ook verzwaringsdekens op de markt
Hoe werkt dat dan, met een polsbandje ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2023 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Kan ik mij weer verbazen als ik 4 uur geslapen heb, doordeweeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |