Je krijgt terug wat je geeft bedoel ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, dan zorg je maar dat het dat wel is. Oké.
Ik hoef niks.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt terug wat je geeft bedoel ik.
Dat is iets vermoeider maar zoveel aangenamer
Dan had je beter een cactus kunnen worden of een vlaggenmast.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef niks.
Enige wat ik vraag is dat anderen ook niks van mij hoeven.
Te moeilijk
Wehequote:Op zondag 8 januari 2023 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Al sinds ik kon praten antwoord ik op "wat wil je later worden?" "met rust gelaten".
40-45 jaar geprobeerd. ON FUCKING MOGELIJK. Ja wat wil je dat IK er aan doe dan?
PRECIESquote:Op zondag 8 januari 2023 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had je beter een cactus kunnen worden of een vlaggenmast.
Je hoeft ook niks, zeker niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef niks.
Enige wat ik vraag is dat anderen ook niks van mij hoeven.
Te moeilijk
ik had het over 'dan doe je het beter dan ik', wat over het aantal vrienden gaat toch?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? ik ben gewoon realistisch daarin.
en verplichte feestjes geven is een ding ja, net als dat het nu op werk "verplicht" (zo voelt het, omdat iedereen dit doet) is wat gebak mee te nemen als je jarig bent.
prima doe ik verder graag voor collegas maar het is eigenlijk een beetje onzinnig
Ja, snap ik, vind ik behulpzaam van je en tot op zekere hoogte ook wel lief.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hoeft ook niks, zeker niet.
Zeg alleen iets over hoe het leven aangenamer (kan) worden.
Maak die incels niet zo in de war joh.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:35 schreef Crack_ het volgende:
je haalt jezelf toch ook helemaal niet naar beneden door te zeggen dat je verplichte feestjes niks vindt
Het is de schuld van hullie.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maak die incels niet zo in de war joh.
Sorry hoor maar dit heeft niks met introvert te maken. Introverte mensen zijn gek op vrienden en goede gesprekken.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, snap ik, vind ik behulpzaam van je en tot op zekere hoogte ook wel lief.
Maar dat is niet automatisch wat iedereen wil, okee? Hoe raar het ook mag klinken: iemand kan prima gelukkig zijn in zijn bekrompen leventje, en helemaal niet willen dat het aangenamer "kan worden". Dat houdt een risico in en dat is eng.
Ik snap best dat jij er anders over denkt, en ik wil zelfs niet beweren dat mijn gedachtegang de juiste is of zo, maar ik probeer wat logica te illustreren. Dit is hoe introverte mensen denken. En daar is niets mis mee
Normale mensen voelen zich in wat meer biotoopjes dan slechts een enkele thuis.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
S
[..]
Sorry hoor maar dit heeft niks met introvert te maken. Introverte mensen zijn gek op vrienden en goede gesprekken.
Niet uitbundig op feestjes maar ontplooien juist in een kleiner en goed gezelschap.
Nou ja we zijn geen van allen normaal hier natuurlijk, das ook saaiquote:Op zondag 8 januari 2023 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale mensen voelen zich in wat meer biotoopjes dan slechts een enkele thuis.
Wij wel toch?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja we zijn geen van allen normaal hier natuurlijk, das ook saai
ja wat weet jij er ook van hequote:Op zondag 8 januari 2023 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
S
[..]
Sorry hoor maar dit heeft niks met introvert te maken. Introverte mensen zijn gek op vrienden en goede gesprekken.
Niet uitbundig op feestjes maar ontplooien juist in een kleiner en goed gezelschap.
Normaal is ook maar een referentiekaderquote:Op zondag 8 januari 2023 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja we zijn geen van allen normaal hier natuurlijk, das ook saai
Ik had je nog willen waarschuwenquote:Op zondag 8 januari 2023 08:33 schreef kwiwi het volgende:
@:Koen66 speelde ik de beste ronde van m'n leven in Wordfeud, heb ik vergeten te spelen en nu is het spel gestopt![]()
Nou dat zal me ff een drukte wezenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Fles 50 wordt zal er wel een delegatie vanuit Foqueville komen.
correct en daar ben ik gewoon bloedserieus in, niet naar beneden trappend ofzo, iig zo ervaar ik dat nietquote:Op zondag 8 januari 2023 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had het over 'dan doe je het beter dan ik', wat over het aantal vrienden gaat toch?
Gaan we ganzeborden?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Same same![]()
Ik word dit jaar 50 en dan gaat het toch kriebelen. Moet je niet een groot feest geven voor al je vrienden?![]()
Ja, wie dan? Liesje, travelmaat2, nog 1 andere vriendin, en m'n maat van de middelbare school die al jaren in Stockholm woont. Nou dat zal me een gezellig potje ganzeborden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |