dat welquote:Op zondag 8 januari 2023 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of Drenthe ofzo, maar als je dan een keer in de bewoonde wereld moet zijn ben je weer een halve dag onderweg
ah oke, als je er maar niet actief mee zit inderdaad. Verder niks goed of fout natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht maar dat zou ik niet zo hard willen zeggen. echter is iemand tegrn komen wel een wonder al, mijn sociale kring is minimaal, en daar heb ik opzich geen problemen mee
Nee joh maar 440.000 stappen naar het station in Assen yooooquote:Op zondag 8 januari 2023 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of Drenthe ofzo, maar als je dan een keer in de bewoonde wereld moet zijn ben je weer een halve dag onderweg
Hier is het dichtstbijzijnde station maar 10.000 stappenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh maar 440.000 stappen naar het station in Assen yoooo
Hier nog geen 500quote:Op zondag 8 januari 2023 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het dichtstbijzijnde station maar 10.000 stappen
nou nog betaald zien te krijgenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Even de hele dag kwijt geweest aan facturen schrijven, maar 2022 was mijn beste jaar tot nu toe. Toch handig, dat niet met vakantie gaan.
Dikke vette bonus uitkerenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Even de hele dag kwijt geweest aan facturen schrijven, maar 2022 was mijn beste jaar tot nu toe. Toch handig, dat niet met vakantie gaan.
240 seconden = 480 stappen.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier 4 minuten lopen. Hoeveel stappen is dat?
Plaatje overquote:Op zondag 8 januari 2023 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, nouja als jij dat zo ziet, ja kan natuurlijk. Maar dit klinkt ook beetje als dat je wel zou willen maar het gewoon niet meer ziet gebeuren? Maar stel iemand heeft wel interesse in je dan zie je dat uberhaupt niet omdat jij al denkt 'haha nee kan nie hoor' dat zou wel echt zonde zijn toch
Aanname dit hoor
Same samequote:Op zondag 8 januari 2023 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht maar dat zou ik niet zo hard willen zeggen. echter is iemand tegrn komen wel een wonder al, mijn sociale kring is minimaal, en daar heb ik opzich geen problemen mee (dus uitbreiden is een nono)
Wat voel ik mij ineens jong.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Same same![]()
Ik word dit jaar 50 en dan gaat het toch kriebelen. Moet je niet een groot feest geven voor al je vrienden?![]()
Ja, wie dan? Liesje, travelmaat2, nog 1 andere vriendin, en m'n maat van de middelbare school die al jaren in Stockholm woont. Nou dat zal me een gezellig potje ganzeborden worden
hahahahaquote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Same same![]()
Ik word dit jaar 50 en dan gaat het toch kriebelen. Moet je niet een groot feest geven voor al je vrienden?![]()
Ja, wie dan? Liesje, travelmaat2, nog 1 andere vriendin, en m'n maat van de middelbare school die al jaren in Stockholm woont. Nou dat zal me een gezellig potje ganzeborden worden
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Same same![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verplichte feestjes geven![]()
quote:Op zondag 8 januari 2023 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]hou nou eens op met jezelf onnodig naar beneden halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verplichte feestjes gevenBaby darling doll face honey
Ja komt dus ook niks van trecht, wat ik als pure introvert ook helemaal prima vind. Scheelt ook dat mijn moedertje de volgende dag 75 wordt.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha
al kan dat een heel liefdevol potje ganzenborden worden als dit je vrienden zijn tochals je dan maar mensen gaat uitnodigen om een 'echt' feest te kunnen geven, dat klinkt eerder jammer en onpersoonlijk
Dan blijf ik binnen zodat ik je niet kan tegenkomenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo de budabolide van stal halen voor een ritje naar Brabant
hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou nou eens op met jezelf onnodig naar beneden halen
Dit is niet hoe het leven werkt, oké.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk hoor.
Je wordt gevraagd voor feestjes, omdat mensen het lullig vinden om je niet te vragen.
Vervolgens ga je erheen, omdat je het lullig vindt om niet te gaan.
Gevolg: Jij bent op dat feestje. Wat JIJ niet wilt EN wat de feestjegever eigenlijk ook niet wilde. EN je bent "gedwongen" om zelf ook weer een feestje te geven en die ander terug uit te nodigen.
DOE. GEWOON. NIET. okee?Even goeie vrienden verder
Wij willen ook wel komen huehue hoor.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Same same![]()
Ehm, dan zorg je maar dat het dat wel is. Oké.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is niet hoe het leven werkt, oké.
Jij zou toch niet komenquote:Op zondag 8 januari 2023 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij willen ook wel komen huehue hoor.
wat? ik ben gewoon realistisch daarin.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou nou eens op met jezelf onnodig naar beneden halen
je had je massagestoel aangezet?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Als ik een ovengerecht maak moet ik misschien ook de oven aanzetten.
Je krijgt terug wat je geeft bedoel ik.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, dan zorg je maar dat het dat wel is. Oké.
Ik hoef niks.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt terug wat je geeft bedoel ik.
Dat is iets vermoeider maar zoveel aangenamer
Dan had je beter een cactus kunnen worden of een vlaggenmast.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef niks.
Enige wat ik vraag is dat anderen ook niks van mij hoeven.
Te moeilijk
Wehequote:Op zondag 8 januari 2023 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Al sinds ik kon praten antwoord ik op "wat wil je later worden?" "met rust gelaten".
40-45 jaar geprobeerd. ON FUCKING MOGELIJK. Ja wat wil je dat IK er aan doe dan?
PRECIESquote:Op zondag 8 januari 2023 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had je beter een cactus kunnen worden of een vlaggenmast.
Je hoeft ook niks, zeker niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef niks.
Enige wat ik vraag is dat anderen ook niks van mij hoeven.
Te moeilijk
ik had het over 'dan doe je het beter dan ik', wat over het aantal vrienden gaat toch?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? ik ben gewoon realistisch daarin.
en verplichte feestjes geven is een ding ja, net als dat het nu op werk "verplicht" (zo voelt het, omdat iedereen dit doet) is wat gebak mee te nemen als je jarig bent.
prima doe ik verder graag voor collegas maar het is eigenlijk een beetje onzinnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |