oh oke, nou jij mag dat vinden hoorquote:Op zondag 8 januari 2023 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dingen, ik heb beloofd er hier niet teveel woorden meer aan vuil te maken
of juist wel? je weet zn kinks nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de tweede optie hoop ik dan dat die geen taco's heeft ofzo
wil vast iemand je bij helpenquote:
Nou zoveel eisen heb ik niet, als ik maar gewoon ongestoord kan lopenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat heb je veel eisen, is ook nooit goed!!!!
Ohhh, de drunense duinen dan?Of hou je weer niet van zand
die heb ik niet, doodsaai bijna grijs muisje hierquote:
quote:[..]
wil vast iemand je bij helpen
in dit land met een van de meeste mensen per vierkante meter is dat anders kei veel gevraagdquote:Op zondag 8 januari 2023 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zoveel eisen heb ik niet, als ik maar gewoon ongestoord kan lopen
Laat ik het zo zeggen, het enige 'leuke' in tilly is het ziekenhuisquote:Op zondag 8 januari 2023 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh oke, nou jij mag dat vinden hoor
ze hebben daar wel super leuk doloris art maze, jweet niet wat je mist (dit klopt)
hoho geen kiks is niet doodsaai hoor, dat is net zo normaalquote:Op zondag 8 januari 2023 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik niet, doodsaai bijna grijs muisje hier
[..]nee, die hoop is wel vervlogen
en dolorisquote:Op zondag 8 januari 2023 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het enige 'leuke' in tilly is het ziekenhuis
Ja waarom denk je dat ik het liefst naar het noordwesten van de VS op vakantie ga, daar wonen op een oppervlakte ter grote van Nederland nog geen miljoen mensenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in dit land met een van de meeste mensen per vierkante meter is dat anders kei veel gevraagd
Of ga op verschillende tijden wandelen, dat lijkt me ook wel leuk
Verder zal ik nu stoppen met dit ongevraagde advies
NEEquote:Op zondag 8 januari 2023 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan er niet tegen dat ik vanavond niet weet hoeveel drankbonnen ik krijg en daarom twijfel ik of ik mn eigen drank mee moet nemen. Alcoholproblems
oh echt, dacht dat je die wel moest hebben om normaal te zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoho geen kiks is niet doodsaai hoor, dat is net zo normaal
omdat ik die hoop wel heb opgegevenquote:nou zeg, hoezo
Oh echtquote:Op zondag 8 januari 2023 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik het liefst naar het noordwesten van de VS op vakantie ga, daar wonen op een oppervlakte ter grote van Nederland nog geen miljoen mensen.
je kan niks bijkopen, hallo wat voor goedkope sloeber denk je dat ik benquote:Op zondag 8 januari 2023 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE
twee mogelijkheden.
1: Gozer is er: hij betaalt alles
2: Gozer is er niet: zo klaar
Omdat dat in Nederland nergens kanquote:Op zondag 8 januari 2023 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echtlol oke ja nee, sorry even gemist
Waarom woon je niet nog meer in de middle of nowhere
wil niet in herhaling vallen hoor maar seks en normaal, kan dat???quote:Op zondag 8 januari 2023 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
oh echt, dacht dat je die wel moest hebben om normaal te zijn
[..]
omdat ik die hoop wel heb opgegeven
[ afbeelding ]
Wil je hier echt antwoord op? Eentje die eigen drank mee gaat nemen naar een bedrijfsborrel.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je kan niks bijkopen, hallo wat voor goedkope sloeber denk je dat ik ben
Effectively equates to Option #2quote:en er is nog mogelijkheid 3: gozer is er maar is helemaal niet leuk. Want ken hem niet echtwil even langer praatje maken
vond dat echt heel leuk, misschien over paar jaar weer proberen als het dan wat is aangepast en bestaatquote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doloris is wel leuk inderdaad
speciale tentjes?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort nog eens eten in Tilburg
Nouja weet niet echt hoe afgelegen je nu woont inderdaad, ben wel benieuwd. Heb je ook een groot vrijstaand huis dan eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat in Nederland nergens kanEn ik woon voor Nederlandse begrippen al in een vrij leeg gebied
hahahahaha dat is niet goedkoop, dat is gewoon crazy in the head. Heel wat anders, ken ook crazys die veels te veel geld uitgevenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je hier echt antwoord op? Eentje die eigen drank mee gaat nemen naar een bedrijfsborrel.
[..]
Effectively equates to Option #2
Ja en hij wil je wel inhuren.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja weet niet echt hoe afgelegen je nu woont inderdaad, ben wel benieuwd. Heb je ook een groot vrijstaand huis dan eigenlijk
Tokobar en Pig & Ryequote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vond dat echt heel leuk, misschien over paar jaar weer proberen als het dan wat is aangepast en bestaat
[..]
speciale tentjes?
Ja SpuitPaling die hebben we hier ookquote:Op zondag 8 januari 2023 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaha dat is niet goedkoop, dat is gewoon crazy in the head. Heel wat anders, ken ook crazys die veels te veel geld uitgeven![]()
Nee dan ga je naar huisquote:Echnie want misschien ben ik dan zo verdrietig dat ik mn gevoel wil wegdrinken en aandacht moet zoeken bij iemand anders![]()
Nou echt afgelegen is het niet, wel veel grond en weinig mensenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja weet niet echt hoe afgelegen je nu woont inderdaad, ben wel benieuwd. Heb je ook een groot vrijstaand huis dan eigenlijk
En een vrijstaand huis? Was het maar zo'n feestquote:Moerdijk is een gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Brabant. De gemeente telt 37.298 inwoners (31 januari 2022, bron: CBS) en heeft een oppervlakte van 184 km˛. Hiermee is Moerdijk qua oppervlakte, op de gemeente Land van Cuijk, Meierijstad en Altena na, de grootste gemeente van Noord-Brabant.
klinkt beide goedquote:
Wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, het nam wat tijd in beslag om te maken, maar het smaakte erg lekker
Ik snapte even echt niet wat je met spuitpaling bedoeldequote:Op zondag 8 januari 2023 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja SpuitPaling die hebben we hier ook
[..]
Nee dan ga je naar huis
hahaha ik ga er vanuit dat als je in zo'n afgelegen gebied zou wonen je op z'n minst een vrijstaand huis hebt omdat er toch niemand woontquote:Op zondag 8 januari 2023 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou echt afgelegen is het niet, wel veel grond en weinig mensen
[..]
En een vrijstaand huis? Was het maar zo'n feestgewoon een rijtjeshuis in een dorp
Daar hebben ze altijd we goede specials.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klinkt beide goedtokobar zie ik niet zo veel maar dat klinkt wel echt intens lekker
ik zag alleen die foto van octopus en dat is al zoooooo lekkerquote:Op zondag 8 januari 2023 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hebben ze altijd we goede specials.
je hebt 'normaal' en de mensen die de boot echt overal missen zeg maarquote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil niet in herhaling vallen hoor maar seks en normaal, kan dat???
Mensen en normaal kan uberhaupt al niet denk ik
niet perse oud oud maar vind zelf wel dat voor mij, mijn tijd/eventuele kans is geweest voor dat soort zaken, heleboel zullen het daar oneens mee zijn maar toch zie ik dat zoquote:Ja maar waarom dan, ben je oud? Of gewoon lang vrijgezel?
Dat is zeker niet hetzelfde soort ragout als dat er in mijn favoriete snack zitquote:
Nee, daar zit andere ragout inquote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeker niet hetzelfde soort ragout als dat er in mijn favoriete snack zit
Hmmm, nouja als jij dat zo ziet, ja kan natuurlijk. Maar dit klinkt ook beetje als dat je wel zou willen maar het gewoon niet meer ziet gebeuren? Maar stel iemand heeft wel interesse in je dan zie je dat uberhaupt niet omdat jij al denkt 'haha nee kan nie hoor' dat zou wel echt zonde zijn tochquote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt 'normaal' en de mensen die de boot overal missen![]()
[..]
niet perse oud oud maar vind zelf wel dat voor mij, mijn tijd/eventuele kans is geweest voor dat soort zaken, heleboel zullen het daar oneens mee zijn maar toch zie ik dat zo
Die zijn er vast wel, maar dat kan ik niet betalen, ik had mijn huis echt strontgoedkoop gekocht destijds, en ondanks de flink gestegen huizenprijzen zou ik daarmee geen vrijstaand huis in een rustigere regio in NL kunnen kopenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha ik ga er vanuit dat als je in zo'n afgelegen gebied zou wonen je op z'n minst een vrijstaand huis hebt omdat er toch niemand woont
In dit geval, er zijn nog meer dan genoeg plekken waar het veel rustiger is dan waar jij woont toch
Okee, nou veel plezier in ieder gevalquote:Op zondag 8 januari 2023 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke nee stop, even terug. Misschien heb ik het verkeerd gezegd. Het lijkt me leuk als ik nog kan ontdekken of het een leuke jongen is maar ook al zou het wel een leuke jongen zijn dan hoeft dat nog niks te betekenen. Als ik heir niet achter kom is het ook goedmaar niet leuk
Al was het maar omdat er niet zoiets als een rustigere regio dan die van jou BESTAAT in Nederland.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel, maar dat kan ik niet betalen, ik had mijn huis echt strontgoedkoop gekocht destijds, en ondanks de flink gestegen huizenprijzen zou ik daarmee geen vrijstaand huis in een rustigere regio in NL kunnen kopen
huh, die huizen heb je al onder de 2ton tochquote:Op zondag 8 januari 2023 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel, maar dat kan ik niet betalen, ik had mijn huis echt strontgoedkoop gekocht destijds, en ondanks de flink gestegen huizenprijzen zou ik daarmee geen vrijstaand huis in een rustigere regio in NL kunnen kopen
thanksquote:Op zondag 8 januari 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, nou veel plezier in ieder geval
Ja of Drenthe ofzo, maar als je dan een keer in de bewoonde wereld moet zijn ben je weer een halve dag onderwegquote:Op zondag 8 januari 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al was het maar omdat er niet zoiets als een rustigere regio dan die van jou BESTAAT in Nederland.
Of misschien Rottumerplaat, maar daar zijn geen huizen
wellicht maar dat zou ik niet zo hard willen zeggen. echter is iemand tegrn komen wel een wonder al, mijn sociale kring is minimaal, en daar heb ik opzich geen problemen mee (dus uitbreiden is een nono)quote:Op zondag 8 januari 2023 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, nouja als jij dat zo ziet, ja kan natuurlijk. Maar dit klinkt ook beetje als dat je wel zou willen maar het gewoon niet meer ziet gebeuren? Maar stel iemand heeft wel interesse in je dan zie je dat uberhaupt niet omdat jij al denkt 'haha nee kan nie hoor' dat zou wel echt zonde zijn toch
Aanname dit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |