Smart compose denk ik. Maar kun je niet aanzetten met een toetsencombinatiequote:Op zondag 8 januari 2023 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
suggesties uitzetten in gmail instellingen?
Mja soms zou ik dat wel willen, gewoon ergens heenrijden en maar zien waar je kunt lopen, alleen benzine is ook niet goedkoop dus dan kom je al gauw bij plekken in de buurt uit die over het algemeen niet zo boeiend zijnquote:Op zondag 8 januari 2023 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah dat zijn ook wel vervelende dingen![]()
zou je het wel weer willen oppakken?
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:45 schreef mschol het volgende:
ik loop eindelijk buiten
nu maar even kijken hoever ik kom
gewoon water drinken, peobl3m solvedquote:Op zondag 8 januari 2023 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan er niet tegen dat ik vanavond niet weet hoeveel drankbonnen ik krijg en daarom twijfel ik of ik mn eigen drank mee moet nemen. Alcoholproblems
Het is gratis voer en drank, gewoon niet druk om maken, als het niet genoeg is kun je altijd onderweg nog wat halenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pardon
Heb besloten dat ik gewoon netjes twee drankjes ga doen en evt thuis de rest als ik zin heb.
Vind het gewoon irritant dat ik niet meer weet hoe en wat, weet ook niet wat er voor eten is en of dat eten is of snacks
oh, wat is ver weg danquote:Op zondag 8 januari 2023 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja soms zou ik dat wel willen, gewoon ergens heenrijden en maar zien waar je kunt lopen, alleen benzine is ook niet goedkoop dus dan kom je al gauw bij plekken in de buurt uit die over het algemeen niet zo boeiend zijn
ohnee ik drink óf alcohol oprecht voor de lekker bij het eten of voor het slapen gaan maar dat is dan 1 a 2 glaasjes en klaar. óf ik drink alcohol en wil gewoon van god losquote:
ja, dit klopt helemaalquote:Op zondag 8 januari 2023 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gratis voer en drank, gewoon niet druk om maken, als het niet genoeg is kun je altijd onderweg nog wat halen
Je vergeet Tilburg te noemen bij mooie plekkenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wat is ver weg dan
want jij woont toch best bij mooie plekken die niet 100 km rijden zijn ofzo? Utrecht en Belgie?
Utrecht is toch wel een goede 80 km rijdenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wat is ver weg dan
want jij woont toch best bij mooie plekken die niet 100 km rijden zijn ofzo? Utrecht en Belgie?
ik ken tilburg en wandelen niet zo goed, maar tilburg dus ook schijnbaar?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vergeet Tilburg te noemen bij mooie plekken
Tilly is vooral een plek waar je heel snel bij vandaan wilt lopenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vergeet Tilburg te noemen bij mooie plekken
lijkt me sterk dat ze dat standaard aan zettenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Smart compose denk ik. Maar kun je niet aanzetten met een toetsencombinatieDus dat is net ingevoerd ofzo?
echt?! Oh had even dichterbij geschatquote:Op zondag 8 januari 2023 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Utrecht is toch wel een goede 80 km rijdenEn België vind ik niet fijn lopen, veel wegen zijn daar niet ingesteld op voetgangers
LTVDK heeft op zijn zachts gezegd een hekel aan Tilburg.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ken tilburg en wandelen niet zo goed, maar tilburg dus ook schijnbaar?
oh, watttt waaromquote:Op zondag 8 januari 2023 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LTVDK heeft op zijn zachts gezegd een hekel aan Tilburg.
Daarom noem ik dat
in je mondje stoppenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet bedenken wat ik met eten ga doen
echt zo geen zin in
Nee dat werkt dus niet voor mij, ik wil gewoon vrij kunnen lopen en niet zo'n route volgenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt?! Oh had even dichterbij geschat
Meer weet ik ook even niet![]()
ga geocachen bij je in de buurt, dat levert soms ook leuke verrassingen op
teveel moeitequote:Op zondag 8 januari 2023 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in je mondje stoppen
in je anus mag ook maar heb je minder aan
Ik krijg het in elk geval niet meer weg.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat ze dat standaard aan zetten
wat heb je veel eisen, is ook nooit goed!!!!quote:Op zondag 8 januari 2023 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat werkt dus niet voor mij, ik wil gewoon vrij kunnen lopen en niet zo'n route volgenHet liefste zou ik gewoon lekker in Nationale Parken lopen, maar die zijn in Nederland nou niet echt heel denderend
Omdat dingen, ik heb beloofd er hier niet teveel woorden meer aan vuil te makenquote:
misschien autocomplete in je browser?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het in elk geval niet meer weg.
Voor de tweede optie hoop ik dan dat die geen taco's heeft ofzoquote:Op zondag 8 januari 2023 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in je mondje stoppen
in je anus mag ook maar heb je minder aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |