Ben ook even genezen van Seatquote:Op zondag 8 januari 2023 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ikZou toch geen Seat meer kopen. Vind daar echt niks meer aan
Heb ik sowieso nooit wat aan gevondenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ikZou toch geen Seat meer kopen. Vind daar echt niks meer aan
Neeeeeeequote:Op zondag 8 januari 2023 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
lolwa
gingen jullie gewoon dronken rondje lopen, ik snap alles ineens
Lunchwandelingetje van 2,5 uur kun je toch een kleine 18.000 stappen zetten als je een beetje doorstaptquote:Op zondag 8 januari 2023 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja bij mijn vorige werkgever was het standaard dat accountmanagers met klanten van 11:30 tot 14:00 gingen lunchen. Flessen wijn erbij en alles. Officieel was (en is) de lunchpauze een half uur.
ja 2 per seconde he, dat hou ik ook aan. Klopt vrij aardigquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lunchwandelingetje van 2,5 uur kun je toch een kleine 18.000 stappen zetten als je een beetje doorstapt
Gewoon sociale alcoholisme is dat, nee lijkt me niet goed. Zie je bij wel meer werkculturen dingen.. Klinkt wel heerlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeeeee
Bij mijn huidige werkgever drinken we geen alcohol. Drinkwaterbedrijf jwz. Bij mijn vorige wg heerste echt een alcoholcultuur. Daar was elke week wel ergens een borrel. Sowieso op het hoofdkantoor EN op 1 van de bijkantoren om de beurt. Elke vestiging had ook een bar met een tap en zo. Was op bepaalde manieren niet goed voor me.
Maar hier zijn we gewoon anderhalf uur samen gaan lopen. Doen we ondertussen nogeens een functioneringsgesprek of zo. Vullen we het toch deels nuttig in
hij was dronken, dat lukt dan nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lunchwandelingetje van 2,5 uur kun je toch een kleine 18.000 stappen zetten als je een beetje doorstapt
Ik heb met mijn Seat best een hoop gedoe had. Met de budabolide eigenlijk nog nooit iets.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik sowieso nooit wat aan gevondenMaar ben sowieso al niet echt van de VAG-mobielen
Ik houd meestal gewoon de tijd +15-20% aan, dus 60 minuten lopen is zo rond de 7000 stappenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 2 per seconde he, dat hou ik ook aan. Klopt vrij aardigZo lang je blijft lopen natuurlijk.
Nou ja als we dan dus door de ommelanden van Zwolle aan het dwalen zijn ben ik ook gewoon als een toerist overal foto's van aan het maken onderweg hoor. Functioneringsgesprek of nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon sociale alcoholisme is dat, nee lijkt me niet goed. Zie je bij wel meer werkculturen dingen.. Klinkt wel heerlijk![]()
Ooohja, maakt zo'n functioneringsgesprek ook meteen minder awkward
Ja mijn broer heeft er een paar gehad, bij eentje stond er telkens water op de grond aan de passagierskantquote:Op zondag 8 januari 2023 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb met mijn Seat best een hoop gedoe had. Met de budabolide eigenlijk nog nooit iets.
* klopt af.
Ik maak eigenlijk zelden foto's tijdens het lopen, alleen als ik op plekken ben waar ik niet zo vaak kom. Vroeger reed ik nog wel eens ergens naar toe om te gaan lopen, maar doe dat eigenlijk nooit meerquote:Op zondag 8 januari 2023 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als we dan dus door de ommelanden van Zwolle aan het dwalen zijn ben ik ook gewoon als een toerist overal foto's van aan het maken onderweg hoor. Functioneringsgesprek of niet
Oh vandaag nog meer dan 100. IJsseltje is altijd wel erg leuk, en je komt altijd van alles tegenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk zelden foto's tijdens het lopen, alleen als ik op plekken ben waar ik niet zo vaak kom. Vroeger reed ik nog wel eens ergens naar toe om te gaan lopen, maar doe dat eigenlijk nooit meer
bij zo'n grote wandeling kan dat ook prima lijkt mequote:Op zondag 8 januari 2023 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als we dan dus door de ommelanden van Zwolle aan het dwalen zijn ben ik ook gewoon als een toerist overal foto's van aan het maken onderweg hoor. Functioneringsgesprek of niet
DS Automobiles; een verwijzing naar Déesse (Frans voor 'godin')quote:
Niet?! Dat lijkt me juist leuker worden als je een ervaren wandelaar bent, naar stukken rijden waar je niet makkelijk komt te voetquote:Op zondag 8 januari 2023 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk zelden foto's tijdens het lopen, alleen als ik op plekken ben waar ik niet zo vaak kom. Vroeger reed ik nog wel eens ergens naar toe om te gaan lopen, maar doe dat eigenlijk nooit meer
Ja dat deed ik in het begin toen ik met wandelen begon dus wel, maar toen kwamen er nog wat persoonlijke omstandigheden (2x een rijverbod vanwege epilepsie, werkloosheid etc.). Toen is dat een beetje stilgevallen.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet?! Dat lijkt me juist leuker worden als je een ervaren wandelaar bent, naar stukken rijden waar je niet makkelijk komt te voet
Gewoon tevreden zijn met het aantal bonnen dat je krijgt en dan maar wat minder drinkenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan er niet tegen dat ik vanavond niet weet hoeveel drankbonnen ik krijg en daarom twijfel ik of ik mn eigen drank mee moet nemen. Alcoholproblems
Lijkt me zwaar onhandig. Geen idee hoe dat op te lossenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een of andere toetsencombinatie ingedrukt ofzo en als ik nu een mail opstel in gmail krijg ik steeds suggesties voor wat ik typ
Ah dat zijn ook wel vervelende dingenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat deed ik in het begin toen ik met wandelen begon dus wel, maar toen kwamen er nog wat persoonlijke omstandigheden (2x een rijverbod vanwege epilepsie, werkloosheid etc.). Toen is dat een beetje stilgevallen.
suggesties uitzetten in gmail instellingen?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een of andere toetsencombinatie ingedrukt ofzo en als ik nu een mail opstel in gmail krijg ik steeds suggesties voor wat ik typ
Krijg je daarna niets meer?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan er niet tegen dat ik vanavond niet weet hoeveel drankbonnen ik krijg en daarom twijfel ik of ik mn eigen drank mee moet nemen. Alcoholproblems
pardonquote:Op zondag 8 januari 2023 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon tevreden zijn met het aantal bonnen dat je krijgt en dan maar wat minder drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |