Lijkt me echt heel kut. Vooral met eroheen stofzuigen.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Mijn nicht geeft ook paaldansles. Ze heeft er ook 1 staan in de woonkamer
Nee is niksquote:Op zondag 8 januari 2023 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat moet balletje maar vertellen.
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? Ik zou daar dan weer hele andere angsten hebben
dat je zo vast zit in de lucht of je in de lucht neit meer verder komt en je dan zo gewoon naar beneden valt?![]()
![]()
Daar ging de werkdagquote:Op zondag 8 januari 2023 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn langste tocht vorig jaar was een beetje uit de hand gelopen lunchwandeling. Mijn teammanager zei "Hey Fles zullen we gaan lopen? Ergens waar we nog niet geweest zijn? Ja prima, daar ben ik altijd wel voor te porren natuurlijkmaar teammanager is iemand die op zondagochtend voor zijn lol 25-30 km gaat hardlopen, die al verschillende marathons gelopen heeft en daarop een PR van 2:48 heeft staan. Dus ik had wel kunnen weten dat dat lunchandeltje 7,5 km zou worden
Maar doorgaans ben ik er in ieder geval entaal wel een beetje op voorbereid
Is niet anders dan een stoelpoot tochquote:Op zondag 8 januari 2023 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel kut. Vooral met eroheen stofzuigen.
Zit er nog steeds hoor, alleen is het geen Seat-dealer meer tegenwoordig, maar een vakgarage ofzo met een seat-servicequote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Seat-dealer zat bij LT om de hoek
watquote:Op zondag 8 januari 2023 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel kut. Vooral met eroheen stofzuigen.
haha samequote:Op zondag 8 januari 2023 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nu durf ik helemaal niet meer.
Sowieso heb ik hoogtevrees
Dat heb ik altijdquote:Op zondag 8 januari 2023 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had overigens wel vandaag dat ik kon herinneren wat ik gedroomd had
Volgens mij had ik heel raar gedroomd
Maar nu ben ik alles vergeten
4EBE Facts.
Ja nou ja bij mijn vorige werkgever was het standaard dat accountmanagers met klanten van 11:30 tot 14:00 gingen lunchen. Flessen wijn erbij en alles. Officieel was (en is) de lunchpauze een half uur.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar ging de werkdag![]()
7,5 km voor een lunchwandeling ook echt hahahaha, wel lekker sportief
Weet ikquote:Op zondag 8 januari 2023 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er nog steeds hoor, alleen is het geen Seat-dealer meer tegenwoordig, maar een vakgarage ofzo met een seat-service
Boulderen op een horizontaal muurtje danquote:Op zondag 8 januari 2023 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha same![]()
![]()
polsstokspringen kun je ook niet lager oefenen volgens mij. Boulderen lijkt me dan wel weer leuk
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja bij mijn vorige werkgever was het standaard dat accountmanagers met klanten van 11:30 tot 14:00 gingen lunchen. Flessen wijn erbij en alles. Officieel was (en is) de lunchpauze een half uur.
Ligt toch zo'n mat onder?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boulderen op een horizontaal muurtje dan
Ben ook even genezen van Seatquote:Op zondag 8 januari 2023 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ikZou toch geen Seat meer kopen. Vind daar echt niks meer aan
Heb ik sowieso nooit wat aan gevondenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ikZou toch geen Seat meer kopen. Vind daar echt niks meer aan
Neeeeeeequote:Op zondag 8 januari 2023 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
lolwa
gingen jullie gewoon dronken rondje lopen, ik snap alles ineens
Lunchwandelingetje van 2,5 uur kun je toch een kleine 18.000 stappen zetten als je een beetje doorstaptquote:Op zondag 8 januari 2023 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja bij mijn vorige werkgever was het standaard dat accountmanagers met klanten van 11:30 tot 14:00 gingen lunchen. Flessen wijn erbij en alles. Officieel was (en is) de lunchpauze een half uur.
ja 2 per seconde he, dat hou ik ook aan. Klopt vrij aardigquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lunchwandelingetje van 2,5 uur kun je toch een kleine 18.000 stappen zetten als je een beetje doorstapt
Gewoon sociale alcoholisme is dat, nee lijkt me niet goed. Zie je bij wel meer werkculturen dingen.. Klinkt wel heerlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeeeee
Bij mijn huidige werkgever drinken we geen alcohol. Drinkwaterbedrijf jwz. Bij mijn vorige wg heerste echt een alcoholcultuur. Daar was elke week wel ergens een borrel. Sowieso op het hoofdkantoor EN op 1 van de bijkantoren om de beurt. Elke vestiging had ook een bar met een tap en zo. Was op bepaalde manieren niet goed voor me.
Maar hier zijn we gewoon anderhalf uur samen gaan lopen. Doen we ondertussen nogeens een functioneringsgesprek of zo. Vullen we het toch deels nuttig in
hij was dronken, dat lukt dan nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lunchwandelingetje van 2,5 uur kun je toch een kleine 18.000 stappen zetten als je een beetje doorstapt
Ik heb met mijn Seat best een hoop gedoe had. Met de budabolide eigenlijk nog nooit iets.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik sowieso nooit wat aan gevondenMaar ben sowieso al niet echt van de VAG-mobielen
Ik houd meestal gewoon de tijd +15-20% aan, dus 60 minuten lopen is zo rond de 7000 stappenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 2 per seconde he, dat hou ik ook aan. Klopt vrij aardigZo lang je blijft lopen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |