Neuh niet echt eigenlijk, merkte vooral dat mijn lichaam veel beter herstelde van de dagelijkse inspanningen en ik kon gewoon weer lekker op de bank neerploffen zonder schuldgevoelquote:Op zondag 8 januari 2023 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wow, dat is wel heel intens inderdaad
Maar kwam je dan niet in een leegte toen je daar ineens mee stopte?
is echt heel leuk!! En je kunt veel meer dan je zelf denkt dus bijna iedereen gaat daar veel positiever de deur uit dan dat ze binnen kwamenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik liep met collega's langs een sportschool waar ze ook paaldanslessen (dat viel mij pas na een jaar op of zo)
Maar mijn collega's waren wel enthousiast.
Misschien moeten we het volgende teamuitje maar dat gaan doen of zo
Ben altijd bang dat die dingen omdonderen of zo .. maar dat kan vast niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Mijn nicht geeft ook paaldansles. Ze heeft er ook 1 staan in de woonkamer
dat klinkt heerlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh niet echt eigenlijk, merkte vooral dat mijn lichaam veel beter herstelde van de dagelijkse inspanningen en ik kon gewoon weer lekker op de bank neerploffen zonder schuldgevoel
Is dat die gezette met die waterslang in haar kont?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Mijn nicht geeft ook paaldansles. Ze heeft er ook 1 staan in de woonkamer
Dat is wel de tacktiek, gewoon ergens heenlopen waarbij teruglopen net zo veer is als de hele ronde af te makenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens was ik vandaag echt niet van plan om zo'n enorm serieus eind (want dat is 5,5 km voor mij) te gaan lopen hoor. Anders had ik er van tevoren wel wat moeilijker over gedaan
Zuchtquote:Op zondag 8 januari 2023 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die gezette met die waterslang in haar kont?
die van mij is één keer losgegaan en dat voel je omdat ie dan gewoon heeeel langzaam zn druk verliest?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat die dingen omdonderen of zo .. maar dat kan vast niet.
Uh wat.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die gezette met die waterslang in haar kont?
Nee zit dacht k wel stevig vast.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat die dingen omdonderen of zo .. maar dat kan vast niet.
Ik zou ook niet durven polstokhoogspringen vanwege diezelfde angstquote:Op zondag 8 januari 2023 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat zegt ook iedereen'haha houdt mij toch niet hahatjes'
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had overigens wel vandaag dat ik kon herinneren wat ik gedroomd had
Volgens mij had ik heel raar gedroomd
Maar nu ben ik alles vergeten
4EBE Facts.
Ja nou.. dit soort dingen dusquote:
Mijn langste tocht vorig jaar was een beetje uit de hand gelopen lunchwandeling. Mijn teammanager zei "Hey Fles zullen we gaan lopen? Ergens waar we nog niet geweest zijn? Ja prima, daar ben ik altijd wel voor te porren natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dan pas wauw
maar die doe je uberhaupt handvol per jaar dan? dat vind ik nog wel regelmatig achtig hoor
Ik ook nietquote:Op zondag 8 januari 2023 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb het hele jaar nog geen meter trein gereden. Of bus of tram of metro of boot. Wauw.
echt? Ik zou daar dan weer hele andere angsten hebbenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ook niet durven polstokhoogspringen vanwege diezelfde angst
Ik weet alleen nog dat ik erg jakkerig en gehaast was in mijn droomquote:Op zondag 8 januari 2023 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had overigens wel vandaag dat ik kon herinneren wat ik gedroomd had
Volgens mij had ik heel raar gedroomd
Maar nu ben ik alles vergeten
4EBE Facts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |