SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
oh, nou dan geniet er nog meer even van want het is zo voorbijquote:Op zondag 8 januari 2023 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hou van wintertijd en donker buiten en lampjes en kerst e.d.
en haat in zekere zin de zomer
oeps betraptquote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Heb jij wel goed geslapen vannacht ?
Wel een goed idee eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou je die dwangneuroses ook bij in een Excel?
jij moet gewoon nog even wennen, je zit nog in je ontkenningsfasequote:
Hopelijk niet al te dramatischquote:Op zondag 8 januari 2023 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik heb zo een nieuwjaarsborrel met collega's (hahahaha ja echt) en morgen nog dag vrij dus priem. Vanavond lekker dronken
Nou merkte het voornamelijk omdat ik na mijn lange revalidatie toen ik weer fulltime ging werken bijna net zoveel bleef lopen waardoor ik nauwelijks meer tijd had voor mezelf. Heeft ook nog wel een tijdje geduurd voordat ik dat zelf doorhad hoor.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja oke maar hoe verander je dat dan gewoon, of ben je gewoon bewustgeworden en heb je het daarna niet meer gedaan ondanks eventuele behoefte?
Wat. Het is zondag.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik heb zo een nieuwjaarsborrel met collega's (hahahaha ja echt) en morgen nog dag vrij dus priem. Vanavond lekker dronken
Ja serieus hoorquote:
Nee, en ruggezeikjes. En mijn Dordtse rondje heb ik ook wel een beetje gezienquote:Op zondag 8 januari 2023 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar de laatste periode is het ook niet zo heel goed weer geweest...
NOU!!!quote:Op zondag 8 januari 2023 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk niet al te dramatisch
Ik vind wandelen eigenlijk best prima. Maar het is wel leuk als er ook echt wat te beleven en te zien is zeg maar. Meestal ben ik voor het wandelen iets van "Meh. Lui. Moet ik dat allemaal gaan doen?" maar als ik me er eenmaal overheen gezet heb is het wel fijn. Heb jij dat niet?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou merkte het voornamelijk omdat ik na mijn lange revalidatie toen ik weer fulltime ging werken bijna net zoveel bleef lopen waardoor ik nauwelijks meer tijd had voor mezelf. Heeft ook nog wel een tijdje geduurd voordat ik dat zelf doorhad hoor.
Ik ben het eigenlijk dagelijks gaan doen omdat het anders niet werkt voor mij. Heb eigenlijk mijn koppigheid voor het positieve ingezet door heel koppig elke dag te gaan lopen en juist niet allemaal excuses zoeken om het niet te hoeven doenquote:Op zondag 8 januari 2023 17:02 schreef Crack_ het volgende:
ja? daarom doe ik niet heel veel dagelijks
behalve poepen want dat is heerlijk
oh wow, dat is wel heel intens inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2023 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou merkte het voornamelijk omdat ik na mijn lange revalidatie toen ik weer fulltime ging werken bijna net zoveel bleef lopen waardoor ik nauwelijks meer tijd had voor mezelf. Heeft ook nog wel een tijdje geduurd voordat ik dat zelf doorhad hoor.
Ah, want voor het ziekenhuis had je dat niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja serieus hoorMisschien een soort van ptsd van die ziekenhuisbandjes om je pols, ik word helemaal naar van dingen om mijn polsen
ja maar die winkel is iedere dag open tot 21.00 behalve op zondag, dus kan alleen zondag als je iedereen wil uitnodigen. Vandaaarrrquote:
Was dat paaldansen?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NOU!!!
De vorige keer ging ik dansen en dat vonden mensen heel spannend en toen werd dat gefilmd en heeft iedereen van één afdeling dat gezien behalve ik![]()
![]()
dat vond ik echt bloedirritant
Nu nog?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
jij moet gewoon nog even wennen, je zit nog in je ontkenningsfase
Nou, dikke priemquote:Op zondag 8 januari 2023 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar die winkel is iedere dag open tot 21.00 behalve op zondag, dus kan alleen zondag als je iedereen wil uitnodigen. Vandaaarrr
En ik heb gewoon verlengd weekend![]()
![]()
![]()
Dit is ook wel echt waarquote:Op zondag 8 januari 2023 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind wandelen eigenlijk best prima. Maar het is wel leuk als er ook echt wat te beleven en te zien is zeg maar. Meestal ben ik voor het wandelen iets van "Meh. Lui. Moet ik dat allemaal gaan doen?" maar als ik me er eenmaal overheen gezet heb is het wel fijn. Heb jij dat niet?
Hoezo zijn ze dicht? Het is toch geen speciale dag of zo ?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dacht na het schaatsen, ff naar de Hanos vies veel lekkere spullen kopen waaronder kolen en premium vlees voor de Kamado.
Zit ie godvwrdomme dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |