Wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, het nam wat tijd in beslag om te maken, maar het smaakte erg lekker
Ik snapte even echt niet wat je met spuitpaling bedoeldequote:Op zondag 8 januari 2023 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja SpuitPaling die hebben we hier ook
[..]
Nee dan ga je naar huis
hahaha ik ga er vanuit dat als je in zo'n afgelegen gebied zou wonen je op z'n minst een vrijstaand huis hebt omdat er toch niemand woontquote:Op zondag 8 januari 2023 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou echt afgelegen is het niet, wel veel grond en weinig mensen
[..]
En een vrijstaand huis? Was het maar zo'n feestgewoon een rijtjeshuis in een dorp
Daar hebben ze altijd we goede specials.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klinkt beide goedtokobar zie ik niet zo veel maar dat klinkt wel echt intens lekker
ik zag alleen die foto van octopus en dat is al zoooooo lekkerquote:Op zondag 8 januari 2023 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hebben ze altijd we goede specials.
je hebt 'normaal' en de mensen die de boot echt overal missen zeg maarquote:Op zondag 8 januari 2023 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil niet in herhaling vallen hoor maar seks en normaal, kan dat???
Mensen en normaal kan uberhaupt al niet denk ik
niet perse oud oud maar vind zelf wel dat voor mij, mijn tijd/eventuele kans is geweest voor dat soort zaken, heleboel zullen het daar oneens mee zijn maar toch zie ik dat zoquote:Ja maar waarom dan, ben je oud? Of gewoon lang vrijgezel?
Dat is zeker niet hetzelfde soort ragout als dat er in mijn favoriete snack zitquote:
Nee, daar zit andere ragout inquote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeker niet hetzelfde soort ragout als dat er in mijn favoriete snack zit
Hmmm, nouja als jij dat zo ziet, ja kan natuurlijk. Maar dit klinkt ook beetje als dat je wel zou willen maar het gewoon niet meer ziet gebeuren? Maar stel iemand heeft wel interesse in je dan zie je dat uberhaupt niet omdat jij al denkt 'haha nee kan nie hoor' dat zou wel echt zonde zijn tochquote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt 'normaal' en de mensen die de boot overal missen![]()
[..]
niet perse oud oud maar vind zelf wel dat voor mij, mijn tijd/eventuele kans is geweest voor dat soort zaken, heleboel zullen het daar oneens mee zijn maar toch zie ik dat zo
Die zijn er vast wel, maar dat kan ik niet betalen, ik had mijn huis echt strontgoedkoop gekocht destijds, en ondanks de flink gestegen huizenprijzen zou ik daarmee geen vrijstaand huis in een rustigere regio in NL kunnen kopenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha ik ga er vanuit dat als je in zo'n afgelegen gebied zou wonen je op z'n minst een vrijstaand huis hebt omdat er toch niemand woont
In dit geval, er zijn nog meer dan genoeg plekken waar het veel rustiger is dan waar jij woont toch
Okee, nou veel plezier in ieder gevalquote:Op zondag 8 januari 2023 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Oke nee stop, even terug. Misschien heb ik het verkeerd gezegd. Het lijkt me leuk als ik nog kan ontdekken of het een leuke jongen is maar ook al zou het wel een leuke jongen zijn dan hoeft dat nog niks te betekenen. Als ik heir niet achter kom is het ook goedmaar niet leuk
Al was het maar omdat er niet zoiets als een rustigere regio dan die van jou BESTAAT in Nederland.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel, maar dat kan ik niet betalen, ik had mijn huis echt strontgoedkoop gekocht destijds, en ondanks de flink gestegen huizenprijzen zou ik daarmee geen vrijstaand huis in een rustigere regio in NL kunnen kopen
huh, die huizen heb je al onder de 2ton tochquote:Op zondag 8 januari 2023 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel, maar dat kan ik niet betalen, ik had mijn huis echt strontgoedkoop gekocht destijds, en ondanks de flink gestegen huizenprijzen zou ik daarmee geen vrijstaand huis in een rustigere regio in NL kunnen kopen
thanksquote:Op zondag 8 januari 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, nou veel plezier in ieder geval
Ja of Drenthe ofzo, maar als je dan een keer in de bewoonde wereld moet zijn ben je weer een halve dag onderwegquote:Op zondag 8 januari 2023 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al was het maar omdat er niet zoiets als een rustigere regio dan die van jou BESTAAT in Nederland.
Of misschien Rottumerplaat, maar daar zijn geen huizen
wellicht maar dat zou ik niet zo hard willen zeggen. echter is iemand tegrn komen wel een wonder al, mijn sociale kring is minimaal, en daar heb ik opzich geen problemen mee (dus uitbreiden is een nono)quote:Op zondag 8 januari 2023 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, nouja als jij dat zo ziet, ja kan natuurlijk. Maar dit klinkt ook beetje als dat je wel zou willen maar het gewoon niet meer ziet gebeuren? Maar stel iemand heeft wel interesse in je dan zie je dat uberhaupt niet omdat jij al denkt 'haha nee kan nie hoor' dat zou wel echt zonde zijn toch
Aanname dit hoor
dat welquote:Op zondag 8 januari 2023 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of Drenthe ofzo, maar als je dan een keer in de bewoonde wereld moet zijn ben je weer een halve dag onderweg
ah oke, als je er maar niet actief mee zit inderdaad. Verder niks goed of fout natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht maar dat zou ik niet zo hard willen zeggen. echter is iemand tegrn komen wel een wonder al, mijn sociale kring is minimaal, en daar heb ik opzich geen problemen mee
Nee joh maar 440.000 stappen naar het station in Assen yooooquote:Op zondag 8 januari 2023 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of Drenthe ofzo, maar als je dan een keer in de bewoonde wereld moet zijn ben je weer een halve dag onderweg
Hier is het dichtstbijzijnde station maar 10.000 stappenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh maar 440.000 stappen naar het station in Assen yoooo
Hier nog geen 500quote:Op zondag 8 januari 2023 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het dichtstbijzijnde station maar 10.000 stappen
nou nog betaald zien te krijgenquote:Op zondag 8 januari 2023 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Even de hele dag kwijt geweest aan facturen schrijven, maar 2022 was mijn beste jaar tot nu toe. Toch handig, dat niet met vakantie gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |