....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe komt ze eigenlijk weer binnen nadat ze is buitengezet?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht heel even dat die kikker een broccoli was
Mais kunnen we nog jarenlang gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2023 00:06 schreef Flori het volgende:
[..]
En dan weer maar 1x gebruiken?![]()
Ik doe er wel eentje extra met mais dan
Ojee ik heb kennelijk weer wat gemistquote:Op zondag 8 januari 2023 00:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mais kunnen we nog jarenlang gebruiken
Had ik eergisteren. Direct in liggen zweten en de kat heeft er ook een halve dag onder gelegen.quote:
Aahquote:Op zondag 8 januari 2023 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal kan geen mais zeggen. Ze zegt meis.
Gewoon weer verschonen.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Had ik eergisteren. Direct in liggen zweten en de kat heeft er ook een halve dag onder gelegen.
Het gaat veel te snel allemaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:20 schreef CherryLips het volgende:
De eerste week van het nieuwe jaar zit erop.
Gelukkig wel, kan ik weer buiten komen zonder verplichte nieuwjaars wensenquote:Op zondag 8 januari 2023 00:20 schreef CherryLips het volgende:
De eerste week van het nieuwe jaar zit erop.
Pepequote:Op zondag 8 januari 2023 00:02 schreef Flori het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Had eerst deze, maar dat lijkt niet echt een kikker
Moeten we alweer?quote:Op zondag 8 januari 2023 07:00 schreef kwiwi het volgende:
Sta ik hier in m'n eentje te hupsen op het dorpsplein![]()
kan opluchtenquote:
Even ontbijten en het zit er weer bijquote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even ontbijten en het zit er weer bij
quote:
Gezellig, blijft hij bij je eten?quote:Op zondag 8 januari 2023 08:07 schreef Karzai het volgende:
rustig zondagje, zo even de fa cup wedstrijden van gisteren terug kijken
wandelingetje maken
mijn vader komt vandaag op visite
Kan je gezellig met hem lunchenquote:Op zondag 8 januari 2023 08:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat niet, ik verwacht hem rond lunchtijd
O kijk dat is nog beterquote:
daarom ontbijt ik niet, val ik alleen maar afquote:Op zondag 8 januari 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even ontbijten en het zit er weer bij
Dat is dus het grote geheim om af tevallen, niet ontbijtenquote:Op zondag 8 januari 2023 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom ontbijt ik niet, val ik alleen maar af
De lunch sla ik bijna altijd overquote:Op zondag 8 januari 2023 08:43 schreef Karzai het volgende:
Nee dat kan ik niet met een lege maag aan de dag beginnen, dan sla ik liever de lunch over
het hoeft ook niet veel te zijn, eet meestal eerst een beetje yoghurt en fruitquote:Op zondag 8 januari 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lunch sla ik bijna altijd over
Eet eigenlijk helemaal niet veel
Eerder altjd kwark of griekse yoghurt maar kreeg daar ineen maagzuur van
Dus nu een sesamcracker of een rijstwafel en dan einde van de middag pas warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |