Ja dat bedacht ik me ook toen ik het bericht invoerde, jij gaat natuurlijk al jarenlang heel de wereld over dus je zult wel volzitten met alles wat je maar kunt inentenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn gele boekje is al 10+ jaar volledig up to date voor alle mogelijke smaken, dus daar kijk ik niet naar
Dat blijkt gewoon uit alle anatomische, forensische, pathologische, fotografische en historische feiten.quote:
ranzigste blijft toch wel die cholera emulsiequote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook toen ik het bericht invoerde, jij gaat natuurlijk al jarenlang heel de wereld over dus je zult wel volzitten met alles wat je maar kunt inenten
Cholera emulsie klinkt dan ook meer als hoe Fles een mislukte magnetronmaaltijd zou noemenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ranzigste blijft toch wel die cholera emulsie
1x gedaan..
komt wel op t zelfde neer gok ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cholera emulsie klinkt dan ook meer als hoe Fles een mislukte magnetronmaaltijd zou noemen
Er klopt zoveel niet aan dat verhaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat blijkt gewoon uit alle anatomische, forensische, pathologische, fotografische en historische feiten.
Niet zo sexy als een CIA of een KGB, maar de waarheid is wel vaker mondain.
Dat het nep is als je het met 6 liter water verduntquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat vindt vlinder van je drankgebruik?
Heeft vlinder een fles sherry op?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat het nep is als je het met 6 liter water verdunt
Dat is lekker bij een kaasplankje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, die drinkt alleen wijn af en toe
....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe komt ze eigenlijk weer binnen nadat ze is buitengezet?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht heel even dat die kikker een broccoli was
Mais kunnen we nog jarenlang gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2023 00:06 schreef Flori het volgende:
[..]
En dan weer maar 1x gebruiken?![]()
Ik doe er wel eentje extra met mais dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |