SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kijk een Kennedy docu @:ettovanbelgie
Ben je inmiddels al weer terug op Zeeuwse bodem trouwens?quote:
jawelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al weer terug op Zeeuwse bodem trouwens?
Kort tripje dan wel, scheelt je denk ik wel een jetlagquote:
ja veel langer moet je daar ook niet willen zitten manquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kort tripje dan wel, scheelt je denk ik wel een jetlag
Ja ik zou er ook niet graag heengaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja veel langer moet je daar ook niet willen zitten man
en gewoon op Nederlands ritme blijven
altijd leuk om weer zo'n complotdocumentaire te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom zou vlinder mij neer willen schieten?
Wat denk je?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
altijd leuk om weer zo'n complotdocumentaire te kijken
Ik stuur gewoon mijn lijstserpentje achter je aanquote:
een lijsterpentquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon mijn lijstserpentje achter je aan
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon mijn lijstserpentje achter je aan
mijn gele boekje is al 10+ jaar volledig up to date voor alle mogelijke smaken, dus daar kijk ik niet naarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zou er ook niet graag heengaanMoest je wel al die prikkies voor rare ziektes om er naartoe te gaan?
Ja dat bedacht ik me ook toen ik het bericht invoerde, jij gaat natuurlijk al jarenlang heel de wereld over dus je zult wel volzitten met alles wat je maar kunt inentenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn gele boekje is al 10+ jaar volledig up to date voor alle mogelijke smaken, dus daar kijk ik niet naar
Dat blijkt gewoon uit alle anatomische, forensische, pathologische, fotografische en historische feiten.quote:
ranzigste blijft toch wel die cholera emulsiequote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook toen ik het bericht invoerde, jij gaat natuurlijk al jarenlang heel de wereld over dus je zult wel volzitten met alles wat je maar kunt inenten
Cholera emulsie klinkt dan ook meer als hoe Fles een mislukte magnetronmaaltijd zou noemenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ranzigste blijft toch wel die cholera emulsie
1x gedaan..
komt wel op t zelfde neer gok ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cholera emulsie klinkt dan ook meer als hoe Fles een mislukte magnetronmaaltijd zou noemen
Er klopt zoveel niet aan dat verhaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat blijkt gewoon uit alle anatomische, forensische, pathologische, fotografische en historische feiten.
Niet zo sexy als een CIA of een KGB, maar de waarheid is wel vaker mondain.
Dat het nep is als je het met 6 liter water verduntquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat vindt vlinder van je drankgebruik?
Heeft vlinder een fles sherry op?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat het nep is als je het met 6 liter water verdunt
Dat is lekker bij een kaasplankje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, die drinkt alleen wijn af en toe
....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe komt ze eigenlijk weer binnen nadat ze is buitengezet?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht heel even dat die kikker een broccoli was
Mais kunnen we nog jarenlang gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2023 00:06 schreef Flori het volgende:
[..]
En dan weer maar 1x gebruiken?![]()
Ik doe er wel eentje extra met mais dan
Ojee ik heb kennelijk weer wat gemistquote:Op zondag 8 januari 2023 00:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mais kunnen we nog jarenlang gebruiken
Had ik eergisteren. Direct in liggen zweten en de kat heeft er ook een halve dag onder gelegen.quote:
Aahquote:Op zondag 8 januari 2023 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal kan geen mais zeggen. Ze zegt meis.
Gewoon weer verschonen.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Had ik eergisteren. Direct in liggen zweten en de kat heeft er ook een halve dag onder gelegen.
Het gaat veel te snel allemaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:20 schreef CherryLips het volgende:
De eerste week van het nieuwe jaar zit erop.
Gelukkig wel, kan ik weer buiten komen zonder verplichte nieuwjaars wensenquote:Op zondag 8 januari 2023 00:20 schreef CherryLips het volgende:
De eerste week van het nieuwe jaar zit erop.
Pepequote:Op zondag 8 januari 2023 00:02 schreef Flori het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Had eerst deze, maar dat lijkt niet echt een kikker
Moeten we alweer?quote:Op zondag 8 januari 2023 07:00 schreef kwiwi het volgende:
Sta ik hier in m'n eentje te hupsen op het dorpsplein![]()
kan opluchtenquote:
Even ontbijten en het zit er weer bijquote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even ontbijten en het zit er weer bij
quote:
Gezellig, blijft hij bij je eten?quote:Op zondag 8 januari 2023 08:07 schreef Karzai het volgende:
rustig zondagje, zo even de fa cup wedstrijden van gisteren terug kijken
wandelingetje maken
mijn vader komt vandaag op visite
Kan je gezellig met hem lunchenquote:Op zondag 8 januari 2023 08:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat niet, ik verwacht hem rond lunchtijd
O kijk dat is nog beterquote:
daarom ontbijt ik niet, val ik alleen maar afquote:Op zondag 8 januari 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even ontbijten en het zit er weer bij
Dat is dus het grote geheim om af tevallen, niet ontbijtenquote:Op zondag 8 januari 2023 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom ontbijt ik niet, val ik alleen maar af
De lunch sla ik bijna altijd overquote:Op zondag 8 januari 2023 08:43 schreef Karzai het volgende:
Nee dat kan ik niet met een lege maag aan de dag beginnen, dan sla ik liever de lunch over
het hoeft ook niet veel te zijn, eet meestal eerst een beetje yoghurt en fruitquote:Op zondag 8 januari 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lunch sla ik bijna altijd over
Eet eigenlijk helemaal niet veel
Eerder altjd kwark of griekse yoghurt maar kreeg daar ineen maagzuur van
Dus nu een sesamcracker of een rijstwafel en dan einde van de middag pas warm
tegen die tijd warm eten is mij te laatquote:Op zondag 8 januari 2023 08:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
het hoeft ook niet veel te zijn, eet meestal eerst een beetje yoghurt en fruit
boterhammetje of een eitje met de lunch
uur of 4 iets te snacken
tussen 7 en 8 avondeten
ik werk tot 17 uur, dan ben ik rond half zes thuis en moet ik nog even bijkomen voor ik ga kokenquote:Op zondag 8 januari 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tegen die tijd warm eten is mij te laat
Ik eet soms al om 16 uur 16.30 uur warm
Ja dat is een ander verhaal natuurlijk dan snap ik dat je niet gelijk aan het koken slaat als je thuis komtquote:Op zondag 8 januari 2023 08:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik werk tot 17 uur, dan ben ik rond half zes thuis en moet ik nog even bijkomen voor ik ga koken
Heyquote:
O jammer dat er geen vooruitgang in zitquote:
Kan ik mij voorstellen, was niet verkeerd als het echt wasquote:Op zondag 8 januari 2023 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Had vannacht gedroomd dat ze op deze flat op het dak een groot restaurant hadden gebouwd een mooie zwembad.
wel een teleurstelling dat het een droom was
En je vriend? Thuis?quote:Op zondag 8 januari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer dat er geen vooruitgang in zit
En ik hobbel gewoon door.
zet hem op! Dimsterquote:Op zondag 8 januari 2023 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
Nou.. richting de gym dan maar hč
[ afbeelding ]
Wel vol blijven houden Dimmy.quote:Op zondag 8 januari 2023 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
Nou.. richting de gym dan maar hč
[ afbeelding ]
Was je dan in je bikini met je buren gaan zwemmen?quote:Op zondag 8 januari 2023 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Had vannacht gedroomd dat ze op deze flat op het dak een groot restaurant hadden gebouwd een mooie zwembad.
wel een teleurstelling dat het een droom was
zag geen buren in mijn droom?quote:Op zondag 8 januari 2023 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je dan in je bikini met je buren gaan zwemmen?
ik lunch ook laatquote:Op zondag 8 januari 2023 08:43 schreef Karzai het volgende:
Nee dat kan ik niet met een lege maag aan de dag beginnen, dan sla ik liever de lunch over
quote:
Ja, die is 28 dec geholpen, zijn stoma is nu weg. Oud jaarsdag weer thuis gekomenquote:
klinkt stressvolquote:Op zondag 8 januari 2023 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gedroomd dat de buren hadden gevraagd om dit weekend de katten te voeren maar dat ik dat helemaal niet had gedaan.
En ik heb gedroomd dat ik in m'n huis in Utrecht woonde met m'n ouders en dat ik daar een caviakamer had maar m'n zus was jaloers. En dat snapte ik niet want die heeft zelf ook zo'n huis met drie slaapkamers en een zolder dus zij kon dat zelf ook doen. En toen had m'n moeder het raam opengezet en was ik in paniek want ik was bang dat alle caafs longontsteking kregen.
oh stoma wegquote:Op zondag 8 januari 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is 28 dec geholpen, zijn stoma is nu weg. Oud jaarsdag weer thuis gekomen
Het gaat redelijk af en toe flinke pijnaanvallen, zijn darmen moeten natuurlijk weer aan de slag en dat duurt even.
Maar buiten dat om gaat het redelijk met hem
jokes on you, ik kom niet op het strandquote:Op zondag 8 januari 2023 08:57 schreef bitterbal het volgende:
Dimmy shined ons straks er allemaal uit in haar bikini als wij als walrussen over het strand kruipen
Ja zeker, hij is daar ook heel blij mee, Nadeel is dat hij 6 weken niets mag doen dus alles blijft op mij aankomen en mijn lijf is niet zo happyquote:Op zondag 8 januari 2023 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh stoma wegDat wilde die erg graag toch?
Is er niet iets van thuiszorg ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, hij is daar ook heel blij mee, Nadeel is dat hij 6 weken niets mag doen dus alles blijft op mij aankomen en mijn lijf is niet zo happy![]()
Het kan nog een maand na de operatie gaan lekker moet dus heel voorzichtig doen
Nee, hij woont niet hier he heeft wel stoma zorg gehad hier maar dat heeft hij nu niet meerquote:Op zondag 8 januari 2023 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is er niet iets van thuiszorg ofzo?
hmm ja begrijp ikquote:Op zondag 8 januari 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij woont niet hier he heeft wel stoma zorg gehad hier maar dat heeft hij nu niet meer
Hij kan zichzelf verzorgen
Maar normaal deed hij de zware dingen en zo in het weekend.
En koken moet ik nu ook iedere dag en dat hakt er in
Maar niet klagen maar dragen. Het gaat de goede kant op met hem
En het erge is dat ik ook al drie weken zonder hulp zatquote:Op zondag 8 januari 2023 09:19 schreef Karzai het volgende:
Ja dat is zwaar idd Dot, lastig dat er niemand is die even kan helpen
Ah dat is mooi, dat scheelt al een beetjequote:Op zondag 8 januari 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het erge is dat ik ook al drie weken zonder hulp zat
Maar afgelopen donderdag stond mijn oude hulp voor de deur om te komen helpen zo lief
En ik heb gelukkig een nieuwe gevonden die donderdag begint.
Oke gelukkig is er wat hulpquote:Op zondag 8 januari 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het erge is dat ik ook al drie weken zonder hulp zat
Maar afgelopen donderdag stond mijn oude hulp voor de deur om te komen helpen zo lief
En ik heb gelukkig een nieuwe gevonden die donderdag begint.
Nee, verder geen hulp familie woont ver weg. EN dochter hier werkt en heeft twee kinderen waaronder een van 10 maanden als die thuis komt heeft ze thuis genoeg te doen.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja begrijp ik![]()
heb je hulp van familie of vrienden? Dacht als je in de buurt van rotterdam woont kan ik je misschien met iets helpen?
ja nou ja kan helpen schoonmaken ofzoquote:Op zondag 8 januari 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, verder geen hulp familie woont ver weg. EN dochter hier werkt en heeft twee kinderen waaronder een van 10 maanden als die thuis komt heeft ze thuis genoeg te doen.
Maar ik red het wel alleen mijn lijf vindt het niet zo fijn
Wat lief van je,je zit zelf met een zeer been
Je bent een schat.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja kan helpen schoonmaken ofzo. koken doe ik je niet aan, krijgen jullie alleen spekjes pasta te eten
![]()
maar gelukkig dat er donderdag een nieuwe hulp komt.
Ik ga zo ook even de park checken met mijn hond.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:25 schreef Karzai het volgende:
ik ga even een rondje park lopen in de frisse ochtendlucht
en boodschappen laat je bezorgen?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent een schat.
Ja heb 4 uur in de week, dacht scheelt echt wel veel
Maar koken moet ik zelf. dat doet een hulp niet
Maak tegenwoordig stoofpotjes dan voor twee dagen lekker makkelijk
Nee, die doe ik op mijn racemonster de scootmobielquote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die doe ik op mijn racemonster de scootmobiel
Ja net zo makkelijk, kruidvat en de hema hier weer wat moeilijker dat staat allemaal zo volgepaktquote:Op zondag 8 januari 2023 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh das wel handig. Kan je zo de winkel mee in toch?
misschien adertje gesprongen?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:44 schreef mschol het volgende:
hmmm.. mijn rechteroog is rood, wtf did i do
Je kan je oog naar mij opsturen voor onderzoek?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien, dunno.. gewoon teken dat ik aftakel denk ik
Alles gaat alleen maar bergafwaarts.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien, dunno.. gewoon teken dat ik aftakel denk ik
is, goed ik kom em wel brengen.. eerst er even uit lepelen.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan je oog naar mij opsturen voor onderzoek?
bedankt voor de reminderquote:Op zondag 8 januari 2023 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles gaat alleen maar bergafwaarts.
Ik heb op het moment geen vervangend oog.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
is, goed ik kom em wel brengen.. eerst er even uit lepelen.
*loopt naar keuken
zo oud?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat we ouder worden dan 35.
quote:Op zondag 8 januari 2023 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb op het moment geen vervangend oog.
Als ik niks raars vindt krijg je hem niet terug en dan moet je 50 euro onderzoekskosten betalen
nee zo werkt dat niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]ik krijg jouw oog gewoon dan, wisselen we van oog
oog om oog enzo
nou dan zoek ik wel een anderquote:Op zondag 8 januari 2023 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet.
Hier heb je het contract. als je die even wil tekenen
ik ben gewoon vanaf dag 1 al in een soort blessuretijd bezigquote:Op zondag 8 januari 2023 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit al tien jaar in blessuretijd
Zie ook nergens een KvK-nummer.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Levertijden zijn bedroevend bij Ballie’s Bodyparts BV.
levert haar weer een 1 ster review op trustpilot opquote:Op zondag 8 januari 2023 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is ook niet echt een makkelijke wereld hoorquote:Op zondag 8 januari 2023 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2023 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
levert haar weer een 1 ster review op trustpilot op
Ja ik schuif altijd alles aan de kant met mijn beenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ja kruidvat zijn eigenlijk echt verschrikkelijke winkels qua indeling
Heb je al eens naar Oekraīne gekeken? Daar is genoeg materiaal te verkrijgen, soms wel met een krasje.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een makkelijke wereld hoor
Slechte aanvoer uit China ook op dit moment zeker.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een makkelijke wereld hoor
volgens mij zijn dat soort verhalen allemaal verzonnenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Weer zo'n mooie clickbait op Facebook: een artikel over een stel dat een kindvrije bruiloft wil, maar dan komt een vriend van de bruidegom die ook nog eens weduwe is toch opdagen met z'n drie kinderen en worden ze dus weggestuurd.
Man die reacties. De moedermaffia op z'n best. Wat zeggen die moekes nare dingen zeg.
Moeten ze hier eens meelezenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Weer zo'n mooie clickbait op Facebook: een artikel over een stel dat een kindvrije bruiloft wil, maar dan komt een vriend van de bruidegom die ook nog eens weduwe is toch opdagen met z'n drie kinderen en worden ze dus weggestuurd.
Man die reacties. De moedermaffia op z'n best. Wat zeggen die moekes nare dingen zeg.
is gewoon faceboek volkquote:Op zondag 8 januari 2023 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Ja vrijwel compleet opgedroogdquote:Op zondag 8 januari 2023 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slechte aanvoer uit China ook op dit moment zeker.
Volgens mij komen ze gewoon van Reddit.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat soort verhalen allemaal verzonnen
lichtjes om dr benenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nog steeds in kerststemming?
hoezo?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nog steeds in kerststemming?
ohhhquote:Op zondag 8 januari 2023 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je Rudolph the Rednosed Rain Snack-UI
je ziet nu het orgineelquote:Op zondag 8 januari 2023 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Het origineel blijft toch het leukst
zeewier dan?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
denk dat die daar niet zo goedkoop zijn eigenlijk
zeewier met hagelslag?quote:
Thaise vriend van mij eet die noodle pots.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeewier met hagelslag?
ik moet nu wat thais ontbijt gaan proberen maar weet niet zo goed wat is dat. Geloof rijstsoep ofzo?
hagelslag is te duur joh, korreltjes rijst?quote:
quote:ik moet nu wat thais ontbijt gaan proberen maar weet niet zo goed wat is dat. Geloof rijstsoep ofzo?
Wel liefquote:Op zondag 8 januari 2023 10:04 schreef Haags het volgende:
Mijn oma gaf gister een mega groot doosje after eight mee.
Bedankt oma, mijn goede voornemen was niet om kilo's aan te komen.
dat lukt toch wel?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:04 schreef Haags het volgende:
Mijn oma gaf gister een mega groot doosje after eight mee.
Bedankt oma, mijn goede voornemen was niet om kilo's aan te komen.
ja in de thaise keuken ben ik niet zo thuisquote:Op zondag 8 januari 2023 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
hagelslag is te duur joh, korreltjes rijst?
[..]tot zover de thailand expert
Ja, die zooi.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit?
[ afbeelding ]
Thais ontbijt is veeeeeel goedkoper dan westers ontbijt
Wat vond ze (Siena) daar van?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Vijf jaar geleden zat ik nu in Siena
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt je maximum UI-wijzigingen gehad voor 2023
Ja, hij had in BKK niet echt een keuken. En andere maaltijden deed hij buiten de deur.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien omdat het makkelijk is om thuis te maken?
ja heb wel gezien dat keukens niet echt gebruikelijk zijn nee . is volgens mij ook niet hun belangrijkste maaltijdquote:Op zondag 8 januari 2023 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij had in BKK niet echt een keuken. En andere maaltijden deed hij buiten de deur.
Je mag bij de ingang je kaartnummer doorgevenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:58 schreef CherryLips het volgende:
En m'n museumkaart is er dus niet op tijd.
Wat zijn die brokjes kattenvoer bovenin?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:10 schreef bitterbal het volgende:
ze eten zoiets als ontbijt
[ afbeelding ]
Dat wat naast het baluteitje drijft?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zijn die brokjes kattenvoer bovenin?
Dat ziet er best lekker uitquote:Op zondag 8 januari 2023 10:10 schreef bitterbal het volgende:
ze eten zoiets als ontbijt
[ afbeelding ]
weet ik nietquote:Op zondag 8 januari 2023 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zijn die brokjes kattenvoer bovenin?
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Die liggen wel meteen goed op locatie.
dit is met met spicy pork en geloof geen rijstpapquote:Op zondag 8 januari 2023 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat is meer een soort fusion, lijkt het wel. Engels ontbijt op z’n Thais.
Wel een beetje vreemd met die gebakken contactlenzen er inquote:
Bordje abortuskliniek.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje. maar die spekreepjes zoals hier heb ik daar nog nooit gezien
[ afbeelding ]
Kon je niet gewoon in bed liggen?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:20 schreef Haags het volgende:
[..]
10 uur geslapen jonge. In coma gelegen.
Gatverdammequote:Op zondag 8 januari 2023 10:20 schreef bitterbal het volgende:
ah deze is voor buda
[ afbeelding ]
met onderwaterinsecten
Ik heb ook best lang geslapenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:20 schreef Haags het volgende:
[..]
10 uur geslapen jonge. In coma gelegen.
Dat ziet er beter uitquote:Op zondag 8 januari 2023 10:20 schreef bitterbal het volgende:
ah deze is voor buda
[ afbeelding ]
met onderwaterinsecten
29quote:Op zondag 8 januari 2023 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel dagen nog voordat je vertrekt ballie?
In de avond wel?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:25 schreef bitterbal het volgende:
mij spreekt dat ook niet zo aan in de ochtend , onderwaterinsecten
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’m gummie-achtige onderwaterlarve.
Lekker joh, van die bolle sappige lijfjes vol lauw eiwit die uit elkaar spatten als je erin haptquote:
Als ze gummie zijn zijn ze te gaarquote:Op zondag 8 januari 2023 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’m gummie-achtige onderwaterlarve.
ja nou ja dat lukt altijd wel eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je daarna weer rest van het jaar op teren.
ik had vorige jaar op werk pulpo geprobeerd. nou dat vond ik echt helemaal niksquote:Op zondag 8 januari 2023 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar vooral vanwege het jasje en het sausje. De inktvips zelf is niet veel aan.
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker joh, van die bolle sappige lijfjes vol lauw eiwit die uit elkaar spatten als je erin hapt
Nee, dat vind ik ook niet lekker. Zo’n tentakel op je bord.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vorige jaar op werk pulpo geprobeerd. nou dat vond ik echt helemaal niks
was echt een onwijs populair gerecht.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet lekker. Zo’n tentakel op je bord.
Pulpoquote:Op zondag 8 januari 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pulpo klinkt qua naam al onsmakelijkquote:Op zondag 8 januari 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige dingen die ik niet graag eet, irritant ook dat mond- en keelgevoel met die zuignapjes.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. Maar ik vind de aanblik niet lekker en de smaak deed me ook niks.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was echt een onwijs populair gerecht.
Je moet ze ook niet levend etenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige dingen die ik niet graag eet, irritant ook dat mond- en keelgevoel met die zuignapjes.
Dan weet je in ieder geval dat het vers isquote:Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet levend eten
Zijn aliens die ooit eens per ongeluk in zee zijn gestort met hun schotel.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef bitterbal het volgende:
dan kwam ik in de keuken en lagen allemaal van die octopussen te ontdooien in de gootsteen brrrr
zou mij niets verbazenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn aliens die ooit eens per ongeluk in zee zijn gestort met hun schotel.
Zie je allemaal van die tentakeltjes zwaaien, hoiiii balletjequote:Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef bitterbal het volgende:
dan kwam ik in de keuken en lagen allemaal van die octopussen te ontdooien in de gootsteen brrrr
De Humboldt inktvips, laatst een documentaire over gezien, die verzamelen zich nu in enorme aantallen voor de kust van Californië en wetenschappers zeiden gekscherend dat ze zich waarschijnlijk opmaken om de heerschappij van de Aarde over te nemen.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn aliens die ooit eens per ongeluk in zee zijn gestort met hun schotel.
Nemen ze vast wraak omdat we ze opetenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Humboldt inktvips, laatst een documentaire over gezien, die verzamelen zich nu in enorme aantallen voor de kust van Californië en wetenschappers zeiden gekscherend dat ze zich waarschijnlijk opmaken om de heerschappij van de Aarde over te nemen.
Goed dat ze bij Amerika beginnen. Zijn vast slimmer dan wat er nu aan de macht is.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nemen ze vast wraak omdat we ze opeten
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed dat ze bij Amerika beginnen. Zijn vast slimmer dan wat er nu aan de macht is.
1Wijdbekquote:Op zondag 8 januari 2023 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenWeer 1:49 zonnigheid erbij
Het is alweer een heerlijke dag aan het worden
Dat wordt weer ernstig wandelgenot
![]()
[ afbeelding ]
Oplossing van gisteren was inderdaad B: absoluut. Het te vormen woord was namelijk "betrekkelijk".
niets want je hebt de oplossing ijsbeer nietquote:Op zondag 8 januari 2023 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1Wijdbek
2Poolvos
3Bonobo
4Merrie
5 Kameel
6 Marmot
Wat heb ik gewonnen?
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niets want je hebt de oplossing ijsbeer niet
Bonobo klopt niet, je mist een Nquote:Op zondag 8 januari 2023 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1Wijdbek
2Poolvos
3Bonobo
4Merrie
5 Kameel
6 Marmot
Wat heb ik gewonnen?
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna eitjes.
en daarna....
SMAK SMAK SMAK
Ja volgens mij klopt het woord wel, maar staat er dan een N teveel in het vakje met lettersquote:
Gooi die kalender maar weer Flesquote:Op zondag 8 januari 2023 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij klopt het woord wel, maar staat er dan een N teveel in het vakje met letters
Niet duur is wel goed toch?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn lunchafspraak van vanmiddag gaat niet duur. Nu moet ik zelf wat eten bij elkaar gaan sprokkelen. En tijd over voor wat andere dingen.
ja het is dus inderdaad wel bonobo en WEER een fout in de puzzel. We zijn al een week onderwegquote:
Gezellig met de kinders erbijquote:Op zondag 8 januari 2023 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb vanochtend een verjaardag.
Ja hou maar op, gister al ruzie over gehad, wie houdt nou verjaardag op zondag ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |