is, goed ik kom em wel brengen.. eerst er even uit lepelen.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan je oog naar mij opsturen voor onderzoek?
bedankt voor de reminderquote:Op zondag 8 januari 2023 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles gaat alleen maar bergafwaarts.
Ik heb op het moment geen vervangend oog.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
is, goed ik kom em wel brengen.. eerst er even uit lepelen.
*loopt naar keuken
zo oud?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat we ouder worden dan 35.
quote:Op zondag 8 januari 2023 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb op het moment geen vervangend oog.
Als ik niks raars vindt krijg je hem niet terug en dan moet je 50 euro onderzoekskosten betalen
nee zo werkt dat niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]ik krijg jouw oog gewoon dan, wisselen we van oog
oog om oog enzo
nou dan zoek ik wel een anderquote:Op zondag 8 januari 2023 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet.
Hier heb je het contract. als je die even wil tekenen
ik ben gewoon vanaf dag 1 al in een soort blessuretijd bezigquote:Op zondag 8 januari 2023 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit al tien jaar in blessuretijd
Zie ook nergens een KvK-nummer.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Levertijden zijn bedroevend bij Ballie’s Bodyparts BV.
levert haar weer een 1 ster review op trustpilot opquote:Op zondag 8 januari 2023 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is ook niet echt een makkelijke wereld hoorquote:Op zondag 8 januari 2023 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2023 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
levert haar weer een 1 ster review op trustpilot op
Ja ik schuif altijd alles aan de kant met mijn beenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ja kruidvat zijn eigenlijk echt verschrikkelijke winkels qua indeling
Heb je al eens naar Oekraïne gekeken? Daar is genoeg materiaal te verkrijgen, soms wel met een krasje.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een makkelijke wereld hoor
Slechte aanvoer uit China ook op dit moment zeker.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een makkelijke wereld hoor
volgens mij zijn dat soort verhalen allemaal verzonnenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Weer zo'n mooie clickbait op Facebook: een artikel over een stel dat een kindvrije bruiloft wil, maar dan komt een vriend van de bruidegom die ook nog eens weduwe is toch opdagen met z'n drie kinderen en worden ze dus weggestuurd.
Man die reacties. De moedermaffia op z'n best. Wat zeggen die moekes nare dingen zeg.
Moeten ze hier eens meelezenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Weer zo'n mooie clickbait op Facebook: een artikel over een stel dat een kindvrije bruiloft wil, maar dan komt een vriend van de bruidegom die ook nog eens weduwe is toch opdagen met z'n drie kinderen en worden ze dus weggestuurd.
Man die reacties. De moedermaffia op z'n best. Wat zeggen die moekes nare dingen zeg.
is gewoon faceboek volkquote:Op zondag 8 januari 2023 09:54 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |