oh stoma wegquote:Op zondag 8 januari 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is 28 dec geholpen, zijn stoma is nu weg. Oud jaarsdag weer thuis gekomen
Het gaat redelijk af en toe flinke pijnaanvallen, zijn darmen moeten natuurlijk weer aan de slag en dat duurt even.
Maar buiten dat om gaat het redelijk met hem
jokes on you, ik kom niet op het strandquote:Op zondag 8 januari 2023 08:57 schreef bitterbal het volgende:
Dimmy shined ons straks er allemaal uit in haar bikini als wij als walrussen over het strand kruipen
Ja zeker, hij is daar ook heel blij mee, Nadeel is dat hij 6 weken niets mag doen dus alles blijft op mij aankomen en mijn lijf is niet zo happyquote:Op zondag 8 januari 2023 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh stoma wegDat wilde die erg graag toch?
Is er niet iets van thuiszorg ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, hij is daar ook heel blij mee, Nadeel is dat hij 6 weken niets mag doen dus alles blijft op mij aankomen en mijn lijf is niet zo happy![]()
Het kan nog een maand na de operatie gaan lekker moet dus heel voorzichtig doen
Nee, hij woont niet hier he heeft wel stoma zorg gehad hier maar dat heeft hij nu niet meerquote:Op zondag 8 januari 2023 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is er niet iets van thuiszorg ofzo?
hmm ja begrijp ikquote:Op zondag 8 januari 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij woont niet hier he heeft wel stoma zorg gehad hier maar dat heeft hij nu niet meer
Hij kan zichzelf verzorgen
Maar normaal deed hij de zware dingen en zo in het weekend.
En koken moet ik nu ook iedere dag en dat hakt er in
Maar niet klagen maar dragen. Het gaat de goede kant op met hem
En het erge is dat ik ook al drie weken zonder hulp zatquote:Op zondag 8 januari 2023 09:19 schreef Karzai het volgende:
Ja dat is zwaar idd Dot, lastig dat er niemand is die even kan helpen
Ah dat is mooi, dat scheelt al een beetjequote:Op zondag 8 januari 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het erge is dat ik ook al drie weken zonder hulp zat
Maar afgelopen donderdag stond mijn oude hulp voor de deur om te komen helpen zo lief
En ik heb gelukkig een nieuwe gevonden die donderdag begint.
Oke gelukkig is er wat hulpquote:Op zondag 8 januari 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het erge is dat ik ook al drie weken zonder hulp zat
Maar afgelopen donderdag stond mijn oude hulp voor de deur om te komen helpen zo lief
En ik heb gelukkig een nieuwe gevonden die donderdag begint.
Nee, verder geen hulp familie woont ver weg. EN dochter hier werkt en heeft twee kinderen waaronder een van 10 maanden als die thuis komt heeft ze thuis genoeg te doen.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja begrijp ik![]()
heb je hulp van familie of vrienden? Dacht als je in de buurt van rotterdam woont kan ik je misschien met iets helpen?
ja nou ja kan helpen schoonmaken ofzoquote:Op zondag 8 januari 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, verder geen hulp familie woont ver weg. EN dochter hier werkt en heeft twee kinderen waaronder een van 10 maanden als die thuis komt heeft ze thuis genoeg te doen.
Maar ik red het wel alleen mijn lijf vindt het niet zo fijn
Wat lief van je,je zit zelf met een zeer been
Je bent een schat.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja kan helpen schoonmaken ofzo. koken doe ik je niet aan, krijgen jullie alleen spekjes pasta te eten
![]()
maar gelukkig dat er donderdag een nieuwe hulp komt.
Ik ga zo ook even de park checken met mijn hond.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:25 schreef Karzai het volgende:
ik ga even een rondje park lopen in de frisse ochtendlucht
en boodschappen laat je bezorgen?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent een schat.
Ja heb 4 uur in de week, dacht scheelt echt wel veel
Maar koken moet ik zelf. dat doet een hulp niet
Maak tegenwoordig stoofpotjes dan voor twee dagen lekker makkelijk
Nee, die doe ik op mijn racemonster de scootmobielquote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die doe ik op mijn racemonster de scootmobiel
Ja net zo makkelijk, kruidvat en de hema hier weer wat moeilijker dat staat allemaal zo volgepaktquote:Op zondag 8 januari 2023 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh das wel handig. Kan je zo de winkel mee in toch?
misschien adertje gesprongen?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:44 schreef mschol het volgende:
hmmm.. mijn rechteroog is rood, wtf did i do
misschien, dunno.. gewoon teken dat ik aftakel denk ikquote:
Je kan je oog naar mij opsturen voor onderzoek?quote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien, dunno.. gewoon teken dat ik aftakel denk ik
Alles gaat alleen maar bergafwaarts.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien, dunno.. gewoon teken dat ik aftakel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |