Zijn aliens die ooit eens per ongeluk in zee zijn gestort met hun schotel.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef bitterbal het volgende:
dan kwam ik in de keuken en lagen allemaal van die octopussen te ontdooien in de gootsteen brrrr
zou mij niets verbazenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn aliens die ooit eens per ongeluk in zee zijn gestort met hun schotel.
Zie je allemaal van die tentakeltjes zwaaien, hoiiii balletjequote:Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef bitterbal het volgende:
dan kwam ik in de keuken en lagen allemaal van die octopussen te ontdooien in de gootsteen brrrr
De Humboldt inktvips, laatst een documentaire over gezien, die verzamelen zich nu in enorme aantallen voor de kust van Californië en wetenschappers zeiden gekscherend dat ze zich waarschijnlijk opmaken om de heerschappij van de Aarde over te nemen.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn aliens die ooit eens per ongeluk in zee zijn gestort met hun schotel.
Nemen ze vast wraak omdat we ze opetenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Humboldt inktvips, laatst een documentaire over gezien, die verzamelen zich nu in enorme aantallen voor de kust van Californië en wetenschappers zeiden gekscherend dat ze zich waarschijnlijk opmaken om de heerschappij van de Aarde over te nemen.
Goed dat ze bij Amerika beginnen. Zijn vast slimmer dan wat er nu aan de macht is.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nemen ze vast wraak omdat we ze opeten
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed dat ze bij Amerika beginnen. Zijn vast slimmer dan wat er nu aan de macht is.
1Wijdbekquote:Op zondag 8 januari 2023 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenWeer 1:49 zonnigheid erbij
Het is alweer een heerlijke dag aan het worden
Dat wordt weer ernstig wandelgenot
![]()
[ afbeelding ]
Oplossing van gisteren was inderdaad B: absoluut. Het te vormen woord was namelijk "betrekkelijk".
niets want je hebt de oplossing ijsbeer nietquote:Op zondag 8 januari 2023 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1Wijdbek
2Poolvos
3Bonobo
4Merrie
5 Kameel
6 Marmot
Wat heb ik gewonnen?
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niets want je hebt de oplossing ijsbeer niet
Bonobo klopt niet, je mist een Nquote:Op zondag 8 januari 2023 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1Wijdbek
2Poolvos
3Bonobo
4Merrie
5 Kameel
6 Marmot
Wat heb ik gewonnen?
quote:Op zondag 8 januari 2023 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna eitjes.
en daarna....
SMAK SMAK SMAK
Ja volgens mij klopt het woord wel, maar staat er dan een N teveel in het vakje met lettersquote:
Gooi die kalender maar weer Flesquote:Op zondag 8 januari 2023 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij klopt het woord wel, maar staat er dan een N teveel in het vakje met letters
Niet duur is wel goed toch?quote:Op zondag 8 januari 2023 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn lunchafspraak van vanmiddag gaat niet duur. Nu moet ik zelf wat eten bij elkaar gaan sprokkelen. En tijd over voor wat andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |