tegen die tijd warm eten is mij te laatquote:Op zondag 8 januari 2023 08:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
het hoeft ook niet veel te zijn, eet meestal eerst een beetje yoghurt en fruit
boterhammetje of een eitje met de lunch
uur of 4 iets te snacken
tussen 7 en 8 avondeten
ik werk tot 17 uur, dan ben ik rond half zes thuis en moet ik nog even bijkomen voor ik ga kokenquote:Op zondag 8 januari 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tegen die tijd warm eten is mij te laat
Ik eet soms al om 16 uur 16.30 uur warm
Ja dat is een ander verhaal natuurlijk dan snap ik dat je niet gelijk aan het koken slaat als je thuis komtquote:Op zondag 8 januari 2023 08:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik werk tot 17 uur, dan ben ik rond half zes thuis en moet ik nog even bijkomen voor ik ga koken
Heyquote:
O jammer dat er geen vooruitgang in zitquote:
Kan ik mij voorstellen, was niet verkeerd als het echt wasquote:Op zondag 8 januari 2023 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Had vannacht gedroomd dat ze op deze flat op het dak een groot restaurant hadden gebouwd een mooie zwembad.
wel een teleurstelling dat het een droom was
En je vriend? Thuis?quote:Op zondag 8 januari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer dat er geen vooruitgang in zit
En ik hobbel gewoon door.
zet hem op! Dimsterquote:Op zondag 8 januari 2023 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
Nou.. richting de gym dan maar hè
[ afbeelding ]
Wel vol blijven houden Dimmy.quote:Op zondag 8 januari 2023 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
Nou.. richting de gym dan maar hè
[ afbeelding ]
Was je dan in je bikini met je buren gaan zwemmen?quote:Op zondag 8 januari 2023 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Had vannacht gedroomd dat ze op deze flat op het dak een groot restaurant hadden gebouwd een mooie zwembad.
wel een teleurstelling dat het een droom was
zag geen buren in mijn droom?quote:Op zondag 8 januari 2023 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je dan in je bikini met je buren gaan zwemmen?
ik lunch ook laatquote:Op zondag 8 januari 2023 08:43 schreef Karzai het volgende:
Nee dat kan ik niet met een lege maag aan de dag beginnen, dan sla ik liever de lunch over
quote:
Ja, die is 28 dec geholpen, zijn stoma is nu weg. Oud jaarsdag weer thuis gekomenquote:
klinkt stressvolquote:Op zondag 8 januari 2023 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gedroomd dat de buren hadden gevraagd om dit weekend de katten te voeren maar dat ik dat helemaal niet had gedaan.
En ik heb gedroomd dat ik in m'n huis in Utrecht woonde met m'n ouders en dat ik daar een caviakamer had maar m'n zus was jaloers. En dat snapte ik niet want die heeft zelf ook zo'n huis met drie slaapkamers en een zolder dus zij kon dat zelf ook doen. En toen had m'n moeder het raam opengezet en was ik in paniek want ik was bang dat alle caafs longontsteking kregen.
oh stoma wegquote:Op zondag 8 januari 2023 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is 28 dec geholpen, zijn stoma is nu weg. Oud jaarsdag weer thuis gekomen
Het gaat redelijk af en toe flinke pijnaanvallen, zijn darmen moeten natuurlijk weer aan de slag en dat duurt even.
Maar buiten dat om gaat het redelijk met hem
jokes on you, ik kom niet op het strandquote:Op zondag 8 januari 2023 08:57 schreef bitterbal het volgende:
Dimmy shined ons straks er allemaal uit in haar bikini als wij als walrussen over het strand kruipen
Ja zeker, hij is daar ook heel blij mee, Nadeel is dat hij 6 weken niets mag doen dus alles blijft op mij aankomen en mijn lijf is niet zo happyquote:Op zondag 8 januari 2023 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh stoma wegDat wilde die erg graag toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |